Recensie Carla / Venice 2p-g3-k1 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Driveby

Stamgast
Forumpionier
413
07/07/21
362
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kom al vaker bij Carla-Venice is ook een vaste waarde op de achterdam.
Leuke dame ziet er goed uit jammer dat ze geen xtra's aanbied zoals pzc-zoenen, maar ik bezoek haar regelmatig.

Vaak even een praatje en dan meestal hetzelfde ritueel pijpen, 69 (lekker poesje), cowgirl en reverse cowgirl deze laatste haalde ik vandaag niet ze kreeg me rap over de finish.
 
Carla/Venice vaak bezocht in het verleden. Vooral tijden toen het nog €35 was. In de loop van de jaren een goede band/klik met haar gekregen.

Ze kijkt altijd zo ongeinteresseerd wanneer je langs haar raam loopt maar eenmaal binnen doet ze gewoon normaal.

Meestal begin ik met aan haar tepels zuigen en dan langzaam naar beneden en beffen soms gingen we over naar 69 hierbij ging ik haar ook rimmen wel het idee/gevoel dat ze dit wel lekker vond na een poosje ging ze altijd op me zitten reverse cowgirl en daarna eindige met doggy op tempo met een heerlijke finish.

Extras doet ze niet behalve 69
 
Ik zag haar daarnet nog staan. Velen vinden idd dat ze arrogant kijkt of overkomt, maar binnen is ze idd niet zo. Goed karakter, en ook een van de meest eerlijke dames op de Dam, in mijn ogen. Als je het met veel dames wat meer aanlegt ontdek je dat ze goed kunnen liegen over nogal wat zaken, waar ze in Roemenië wel meer een handje van hebben. Bij Carla eigenlijk nooit wat kunnen ontdekken.

In het echt leven is ze volgens mij al wat jaren single, en behoorlijk kieskeurig. Aan aandacht geen gebrek natuurlijk zo'n meid. Ze heeft wel een kinderwens, dus dan begint de tijd wel een beetje te lopen inmiddels.

Denk dat Carla voor velen al jaren een van de meest knappe dames is van de Dam. Nog altijd prachtig slank, en met haar patroon van voeding en bewegen blijft dat vermoedelijk ook wel zo. Goed voor de verdiensten ook denk ik dan maar :)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Een aantrekkelijke vrouw c.q. meisje idd. Is binnen in de kamer helemaal niet arrogant of uit de hoogte; wat je wel zou kunnen denken als je voorbij haar raam loopt en haar (nog) niet kent. Tijd geleden dat ik bij haar binnen ben geweest. Ga eind komende week maar weer ns bij haar langs en combineer dit met een bezoek aan Sylvia.
Is samen met Alex en Sylvia een van de knapste en betrouwbaarste meisjes/vrouwen. Ben dat helemaal met Pietje1977 eens!!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje aan de Dam gebracht, het was opvallend druk. Er stond een hele groep mannen gezellig te kletsen midden op straat. Niet echt iets wat ik veel tegenkomen trouwens 😅
Ook veel dames aanwezig, echter weinig dames die mijn aandacht trokken. Mijn favorieten van de laatste tijd op de Dam (Alina en Alex) allebei niet aanwezig. Dit dwong me om eens door een ander gangetje te lopen en bij het laatste raam zag ik Venice staan. Ze deed een beetje ongeïnteresseerd bij het voorbijlopen, maar toen ik de deur instapte was ze erg vriendelijk. Kort praatje gemaakt en wat me opviel waren haar heerlijke natuurlijke tietjes. Helemaal goed. Helaas geen extra's mogelijk. Pijpen was redelijk, vond het zeker niet spectaculair. Daarnaast bleef ze ook wat veraf met haar lichaam, dus even aan haar billen voelen of zelfs haar borstjes was er niet bij. Kreeg een beetje een soort van 'afwerk' gevoel. Slap bij de eerste aanraking condoom eromheen, paar minuutjes pijpen en toen ging ze direct op haar knietjes zitten en vroeg of ik doggy wilde neuken.. vreemd. Wel iets van gezegd, half slap neuken is het ook niet.. dus nog heel even doorgepijpt. Daarna geneukt in Missio en doggy en was toch verrast, want haar kutje was best krap. Al met al geen herhalingsgevaar, maar toch goed om te weten mocht er een keer niks lekkers aanwezig zijn dat Venice (Carla?) er dan zit.
 
Vreemd, de dame op deze kamer stelde zich bij mij voor als Anna..(?)
Ze kwam echter over als een ongeïnteresseerd ijskonijn en ben daarom niet naar binnen gegaan.
Dat laatste klopt overigens wel weer met de beschrijvingen hier..
 
Eergisteren even binnengestapt bij Venice. Ik dacht: "geef het de voordeel van de twijfel". Ik probeerde gezellig een praatje te maken maar kennelijk had ze daar geen zin in. Jammer want ik ben altijd super beleefd en respectvol naar de dames. Het is een mooie meid maar de sex bij haar is slappe hap. Pijpt als een beginner en is een ijskonijn bij intiem. Voor stevige sex hoef je hier, naar mijn mening, niet binnen te stappen..
 
Dank voor de duiding.

In de jaren dat ik veel bij haar kwam heb ik best goede gesprekken met haar gehad, maar toen kende ik haar wel al wat beter. Over het algemeen bewaart ze wel wat afstand, beetje een muurtje zeg maar waar je niet gemakkelijk doorheen komt. Verder is ze heel kieskeurig en weet ze heel goed hoe ze de dingen wel en niet wil hebben.

Vanwege haar looks en getrainde lichaam altijd nog redelijk wat klanten.

Tegenwoordig stopt ze eerder op de avond dan vroeger. Waar ze vroeger vaak wel tot 23.30 - 24.00 aanwezig was, zeker op een vrijdag of zaterdag, is ze nu vaak al tussen 22.00 en 22.30 (of zelfs eerder) huiswaarts. Dat zal de dagwinst doen dempen, want die 130 kosten voor de huur heb je natuurlijk altijd.
 
Eergisteren even binnengestapt bij Venice. Ik dacht: "geef het de voordeel van de twijfel". Ik probeerde gezellig een praatje te maken maar kennelijk had ze daar geen zin in. Jammer want ik ben altijd super beleefd en respectvol naar de dames. Het is een mooie meid maar de sex bij haar is slappe hap. Pijpt als een beginner en is een ijskonijn bij intiem. Voor stevige sex hoef je hier, naar mijn mening, niet binnen te stappen..
Zo ken ik haar ook, helaas! Jammer voor ons dat ze een raam bezet waar ook een leuke en enthousiaste meid had kunnen zitten.
Een bezoekje aan deze meid zou ik zeer afraden.
 
Na heerlijke sexvideos van carla te hebben gezien die gemaakt zijn in hotel en bij haar thuis had ik enorm zin gekregen om haar een goeie beurtje te geven!

Dat was zeker geslaagd na een aantal keren begint ze wel wat losser te worden😎
 
Vermoed dat Harold 999 en Piere dezelfde persoon is. In het draadje van Alex staat ook al zulke camera onzin, 'zij' hadden daar rond middernacht een conversatie met elkaar, vorig jaar.

Ken Carla goed genoeg om te weten dat ze dit niet zal doen. Dat heeft een vrouw met haar kwaliteiten en klasse ook niet nodig.
 
Dat camera gedoe was natuurlijk sarcastisch zoiets is onmogelijk!

Over de sexvideos kan het laten zien als bewijs maar k ga het niet doorsturen.

Ik weet juist wie jij bent Pieter k zal je wel aanspreken wanneer ik je zie op de achterdam. Kan je gelijk de sexvideos zien.

Je bent meestal met een kleine dikke man met Fila schoenen.
 
Ik heb geen Fila schoenen, en loop ook niet met iemand die Fila schoenen heeft. Loop meestal op Magnanni schoenen. Verder ben ik eigenlijk altijd alleen als ik daar ben.

"Kan je gelijk de sexvideos zien."
Daar heeft ze zeker geen bezwaar bij?
 
Laatst bewerkt:
Vermoed dat Harold 999 en Piere dezelfde persoon is. In het draadje van Alex staat ook al zulke camera onzin, 'zij' hadden daar rond middernacht een conversatie met elkaar, vorig jaar.

Ken Carla goed genoeg om te weten dat ze dit niet zal doen. Dat heeft een vrouw met haar kwaliteiten en klasse ook niet nodig.
Pietje, ik snap dat het veelvuldig bezoeken van de Achterdam voor jou zo ongeveer de enige manier is om de dagen door te komen. Maar ik ben er al tijden niet meer geweest. Vorig jaar exact tweemaal, alleen om een oude bekende te bezoeken. Ik vind het diep triest wat ik aantrof. Leek niet meer op de Dam van een paar jaar terug.
Ik snap dat je deze opmerking maakt omdat het je kennelijk nog altijd dwars zit dat ik je een tijd gelee eens heb aangesproken op je veel te kwistige delen van allemaal persoonlijke en niet relevante informatie over de dames. Op het stalkerige af. Opvallend dat je voor mijn opmerkingen vrijwel nooit over bezoekjes aan dames schreef, maar over hun auto's, woonplekken en je zoektochten naar gegevens bij de kvk over hen en je nu opeens wel over bezoekjes tikt.
Overigens deel je, vind ik, nog steeds teveel persoonlijke info over de dames, maar wel iets minder. Gelukkig.
Helaas voor jou heb ik met dit gedoe (ik weet niet eens waar het over gaat) helemaal niets te maken. Bovendien, toen ik nog wel eens op de Dam kwam, was dat nooit om met andere wandelaars te praten :)
Als je zo aan al je verhalen komt..... dan verzin je nogal wat.
 
waarom gaat dit "gevecht" verder in het bericht van carla/venice .
het bericht van de sex video was al ondermaats, is mijn persoonlijke mening.
iemand bericht zijn post, is zijn beleving.
maak het niet groter dan het is, aangezien de mijne toch groter is:)
 
Ten eerste is dit geen gevecht. Althans, niet vanuit mij. Daarvoor kan ik Pietje niet serieus genoeg nemen. :)
Ten tweede als deze lokale roeptoeter mij vanuit het niets meent te willen betrekken in een toch wel kwalijke zaak (voor zover ik inmiddels begrijp waar het over gaat) en beschuldigt van het een of ander, lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik even reageer om dat te weerleggen. Meneer Pietje roept graag van alles en nog wat, kennelijk omdat hij er trots op is dat hij hele dagen over de Dam loopt, maar gaat in zijn ijver om voor vol te worden aangezien met enige regelmaat wat te ver.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan