Recensie Carla, Walhalla k7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7995

Vaste klant
212
05/02/22
176
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als randstedelijk bewoner was ik nooit in Leeuwarden geweest maar van de week moest ik daar toevallig zijn. Om 10.30 in de ochtend waren en maar 5 dames totaal in het gebied dus ben om 15:00 weer terug gekomen. Ik was aangenaam verrast dat er in Walhalla briefjes hingen dat service vanaf €30 begon, dat wist ik niet.

Met kop en schouder stak Carla in de, een na laatste kamer links, er bovenuit kwa looks. Ze is midden twintig gok ik en daarmee een stuk jonger dan de meeste. Ze is vriendelijk en ondanks het lage instap tarief niets gehaast. Mooi lijfje waar alle verhoudingen aan kloppen. Geen skinny girl, ze heeft wat houvast maar zit strak in de vel.

Ze waste haar poesje en ik mijn lul waarna ze me staand stijf maakte. Met haar zittend op het bed bleef ik staan en keek hoe ze me heerlijk pijpte. Gewoon goed, niets bijzonders. Ik mocht haar zelfs even likken en vingeren mocht maar alleen oppervlakkig over haar clitje, niet met vingers er in.

Missio en doggie geneukt en al met al een heerlijke snelle wip met een knappe meid.

Ik woon veelste ver weg voor herhaling maar zou haar wel aanraden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan