WHEM Carmelita TS - Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredje020

Meubelstuk
1.413
23/09/21
1.969
16
Omdat ik nieuw ben hier maar toch al erg lang meeloop wil ik het forum aanvullen met, voornamelijk shemales, die ik bezocht heb afgelopen tijd of door de jaren heen. Ik doe dit uiteraard niet allemaal in 1x dit ook omdat veel van de dames hun advertentie niet online staat.

Zo hier mijn recensie over de aantrekkelijke Carmelita uit Zoetermeer:

Deze "dame" stond al geruime tijd op mijn lijstje maar door de ontzettend stroeve en soms enorm irritante communicatie (je moet eerst door een keuring heen en half bedelen om je geld aan dr te mogen afstaan) is het er nooit van gekomen. Maar na het zien van de filmpjes op haar Kinky pagina heb ik me toch maar bij haar naar binnen "geslijmd"

Het was even zoeken in een nieuwbouw wijk in Zoetermeer, dit ook omdat ze het adres geeft van een ontzettend groot appartementencomplex met veel ingangen. Maar uiteindelijk met wat hulp stond ik bij haar op de deurmat.

In het echt ook een aantekkelijke shemale, mooi gezichtje, prachtig lichaam en een lekker (tikje ordinair) Antilliaans accentje.

Om te beginnen mocht ik me even afspoelen voor het feest mocht beginnen, altijd even lekker. Na het douchen had mevrouw al wat leuke muziek aangezet in haar schone en geordende slaapkamer. Ze had een mooie satijnenbadjas aan met dooronder een stringetje.

Omdat ik op Hookers had gelezen dat ze een ontzettende expert is in pijpen kon ik niet wachten tot ze daarmee van start ging. Helaas viel dit enorm tegen. Ze gebruikte haar hand tijdens t pijpen maar maakte daar hele aparte, soms tegen t spastische aan, bewegingen mee wat het allemaal niet echt lekker maakte. Maar gelukkig had ik via de spiegel goed zicht op haar prachtige billen en kontkutje dus bleef mn paal goed hard, ook omdat ze t toestond om haar kontje te vingeren. Ze vroeg me of ik haar kontje wilde likken en ik zei daar geen nee tegen.

Tijdje 69 gedaan (ook tijdens haar likken werd het pijpen er eigenlijk niet veel beter op) waarna ik vroeg of ik haar mocht neuken. Dit liet ze gulzig toe door snel op dr knietjes op t rand van t bed te gaan zitten.

Heren, haar kont is werkelijk heerlijk en puur natuur. Bol maar strak, mooi open kontkutje maar toch zeer nauw. Heerlijk! Na een minuut of 10 flink hard stoten heb ik mn witte parels over haar heerlijke bruine billen gespoten, of dit mocht geen idee maar het zat er inmiddels al allemaal op.

Redelijke date gehad, maar door mijn ontzettend hoge verwachtingbetreft het pijpen was ik toch licht teleurgesteld.

Ondanks het relatief lage bedrag is kans op herhaling vrij klein.

Carmelita is in real life in de omgang wel gewoon heel relaxed en je kan goed met dr praten omdat ze gewoon Nederlands spreekt en je vragen geinteresseerd beantwoord.
 
Ik ben laatst weer bij Carmelita beland omdat ze me, met dat geile lijf, toch blijft aantrekken.

Communicatie ging soepel en de weg naar dr flat was de tweede keer makkelijk te vinden.
Ze gaf aan bij binnenkomst ietsjes aangekomen te zijn maar ze zag er nog steeds onwijs lekker uit.

Wel wilde ze alleen met condoom pijpen, wat ik niet chill vond en de date eigenlijk meteen wilde beëindigen omdat ik enkel dames date die pzc doen, maar ik was zo ontzettend geil dat ik niet al te moeilijk was. Ze zei dat ze een ultra dunne condoom had en die pakte ze meteen.

Ik weet niet waardoor t kwam (nou ja eigenlijk stiekem wel; ze houdt niet van pzc) maar deze keer pijpte ze echt fantastisch! Echt heerlijk, geen gek gedoe en ongemotiveerd maar heerlijk diep, goed afwisselend tempo en ondertussen liet ze zich gewillig vingeren en gaf ze nog aan dat t allemaal wel wat ruiger mocht. Geil! Vooral dat je in de enorme spiegel naast dr bed perfect zicht hebt op dr heerlijke reet.


Ik heb dr nog heerlijk doggy geneukt, wat met haar echt zwaar mn favoriet is, die kont jongens die is echt geweldig (en puur natuur!)


Ik denk dat ik dr snel weer een bezoekje geef daar in het troosteloze Zoetermeer.
 
Ik ben laatst weer bij Carmelita beland omdat ze me, met dat geile lijf, toch blijft aantrekken.

Communicatie ging soepel en de weg naar dr flat was de tweede keer makkelijk te vinden.
Ze gaf aan bij binnenkomst ietsjes aangekomen te zijn maar ze zag er nog steeds onwijs lekker uit.

Wel wilde ze alleen met condoom pijpen, wat ik niet chill vond en de date eigenlijk meteen wilde beëindigen omdat ik enkel dames date die pzc doen, maar ik was zo ontzettend geil dat ik niet al te moeilijk was. Ze zei dat ze een ultra dunne condoom had en die pakte ze meteen.

Ik weet niet waardoor t kwam (nou ja eigenlijk stiekem wel; ze houdt niet van pzc) maar deze keer pijpte ze echt fantastisch!
Heeft ze je dan eerder wel zonder condoom gepijpt? En waarom ga je dan op herhaling, als je weet dat ze alleen met condoom pijpt en jij dat eigenlijk niet chill vindt en alleen zonder condoom gepijpt will worden?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan