Recensie Carmen, Alkmaar, Achterdam A15 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dragonfly666

Vaste klant
114
18/08/21
161
17
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Carmen sinds jaren weer eens bezocht...

Na al die jaren nog steeds strak in het velletje...
Praat ondertussen redelijk nederlands en is absoluut niet gehaast..
Probeert echt je vriendinnetje te zijn voor het afgesproken tijdsbestek...

Alleen wederzijds oraal gedaan dit keer..

NB: alles safe..

Fly
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vanmiddag kennis gemaakt met Carmen afgesproken voor een half uurtje.
Ze doet geen pzc maar ik heb altijd respect voor de keuze van de dames, had haar aangegeven dat ik niet zo gemakkelijk en vaak niet klaarkom.
We gingen het wel zien zei ze, ze warmt je eerst rustig op en kreeg mijn kleine vriend snel op sterkte. pijpen was best lekker zou die tongpiercing ook wel eens zonder condoom willen voelen. Daarna zij bovenop in cowgirl en reverse cowgirl daar had ze een best tempo in heerlijk om te zien en ze kijkt je ook lekker aan. Daarna met de hand afgemaakt het kwam uit mijn tenen en moest even bijkomen waar ik ook de tijd voor kreeg.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vanmiddag kennis gemaakt met Carmen afgesproken voor een half uurtje.
Ze doet geen pzc maar ik heb altijd respect voor de keuze van de dames, had haar aangegeven dat ik niet zo gemakkelijk en vaak niet klaarkom.
We gingen het wel zien zei ze, ze warmt je eerst rustig op en kreeg mijn kleine vriend snel op sterkte. pijpen was best lekker zou die tongpiercing ook wel eens zonder condoom willen voelen. Daarna zij bovenop in cowgirl en reverse cowgirl daar had ze een best tempo in heerlijk om te zien en ze kijkt je ook lekker aan. Daarna met de hand afgemaakt het kwam uit mijn tenen en moest even bijkomen waar ik ook de tijd voor kreeg.

Ze spreekt ook een aardig woordje Nederlands.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
55
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hallo heren kom net van de dam en ik ben naar carmen geweest. Ik had geen geld bij me en wilde pinnen. Maar ja na 23:00 kan je nergens meer terecht. Dus ging op de gok erheen en kijken of ik met tikkie kon betalen. Ik kwam daaraan en kon gewoon pinnen bij der binnen top. Afgesproken voor pijpen neuken en kont likken 50 euro. En dat was ok. Wat een lekkere lichaam heeft ze ongelooflijk dat ik jaren zo voorbij ben gelopen. Ze heeft een schone kut en kont deed goed haar kont open en penetreerde zo mn tong diep in der kont. Ik merkte dat ze het lekker vond ze bewoog heen en weer op mn tong hier werd mn pik stijf van. Toen heeft ze me gepijpt dat was niet zo lang. Maar begrijp ik ook wel had al 10 min vol haar kont gelikt. Wat geil was dat smaakte goed. Missio begonnen we mee waar ze mn tepels streelde en likte was erg lekker. Daarna normaal doggy en ik kwam al klaar. Ik vond het een geslaagde bezoek omdat ik ook erg van rimmen hou en zij laat dat helemaal toe. Jammer dat ze niks extras doet of is rimmen extra ? In ieder geval ik ga volgende week weer heen. Wel handig dat je dan binnen bij haar kan pinnen is wel 5 euro extra maar goed is niet erg.ze praat nog trouwens goed nederlands ook. Mischien volgende keer wat meer betalen zodat ik langer haar kont kan aflikken en dat ze me wat langer pijpt. Ik snap niet dat er zo weinig geschreven word over haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dan maar meteen gehoor aan Indomen's hartekreet ("ik snap niet dat er zo weinig over haar geschreven wordt"). Bij afwezigheid van Patricia (en van Erica die met vakantie is) na lange tijd (7 jaar) weer eens bij Carmen binnen gelopen. Niet dat ze vaker niet waard zou zijn geweest hoor, absoluut wel, maar toch kwam het er niet van.
Vandaag had ik net Indomen's recensie gelezen, daaruit begrepen dat beffen (of rimmen) in het pakket zat, zelfs zonder toeslag. En ook verder een inspirerend verslagje. En toen ik langsschilderde, wachtend op Patricia, sprak ze me ook aan (net als de passanten voor en na mij trouwens) en bracht me op het idee 'als Patricia niet opduikt,..'. Zogezegd zo gedaan.
Carmen is iets ouder geworden (net zoveel als ik, alleen zie je het bij haar veel minder haha), maar nog ongeveer net zo mooi als bij mijn vorige bezoek. Een flink gebruind, mooi gezicht, vrijwel perfect lichaam (dat "vrijwel" is alleen maar voor alle zekerheid, want ik heb geen non-perfecties geconstateerd -was er ook niet naar op zoek). Vriendelijk en gastvrij -al vond ik haar wat stiller dan ik mij meende te herinneren en ook Indomen aangaf. Maar alleszins toch aangenaam gezelschap. Beffen was zeker mogelijk (naar haar rimmen heb ik niet gevraagd, dacht probeer ik wel al doende).

Eerst een gezellig en knus -beide geknield- elkaar verkennen, Carmen heeft perfect gevormde, heel fijn aanvoelende borsten. Volgens mij puur natuur, maar mocht dat niet zo zijn dan is het niet te merken. Aanraken en zoenen ervan geen probleem.
Daarna op mijn verzoek over op beffen. Ook dat ging prima, Carmen ondersteunde het met geluidjes (over de echte beleving ben ik bij een professionele dame altijd wat sceptisch, maar ik waardeer het toch wel als stimulans/dienstverlening). Rimmen beetje voorzichtig geprobeerd en was geen bezwaar. Zeker weten dat ik het beide heel lekker en aangenaam vond om te doen bij deze mooie dame...

Carmen maakt, zoals ook anderen al schreven, absoluut geen haast en je mag zelf bepalen wanneer je een volgend stukje van je wensen in vervolg mag zien gaan. Ik had denk ik ook nog een tijd door kunnen gaan met beffen, maar koos voor overgaan op pijpen. Tussendoor een wasbeurt van Carmen bij zichzelf. Ook dat pijpen (met condoom, ook niet anders gevraagd) doet Carmen prima en heel lekker, toegewijd, rustig en diep met stevige likjes en "slobber"effecten. Ze kijkt je ook regelmatig even aan daarbij. Behalve het aangename gevoel dus ook een plezier om te zien.
Na een tijdje informeerde Carmen of ik wilde dat ze nog even doorging of misschien al wilde neuken. Ja, dat laatste. Ik koos voor Carmen on Top -"jij graag bovenop", want ik probeerde eraan te denken dat ze goed Nederlands spreekt, -zelf ben ik helemaal gewend aan Engels als voertaal bij mijn bezoekjes-.

Bij dit girl on top wilde ze zelf actief beginnen maar liet het aan mij over toen ze merkte dat ik het oppakte. Het was heel knus en Carmen boog genoeg voorover om haar borsten ondertussen te kunnen kussen. Na haar even de actie te hebben laten overnemen (dan geniet ik nog net iets meer van dat knusse) kreeg ik zin in een wisseling naar doggy.
Ook dit voelde weer prima, Carmen ging er ook goed toegankelijk voor zitten en die mooie billen en rug... ook weer genieten dus.
In het algemeen finish ik pas met (eigen) handwerk -ook al is het de lekkerste dame van de wereld-, en na een aangenaam verpozen in doggy dus daartoe overgegaan. Daarbij geholpen, beide weer geknield, door de verkennende vingertjes van Carmen, en mijn hoogtepunt kwam terwijl ik knus mijn hoofd tegen haar borst aan vleide, haar tepel zoenend. Wat wil je nog meer....

Grappig, ik heb mijn recensie op Hookers van 7 jaar geleden teruggevonden. En op enkele details na had ik die zo weer kunnen plaatsen, inclusief het verloop, mijn indrukken en beleving én de meer technische details! Pijpen was nu nog aangenamer, in plaats van girl on top toen missio (en doggy) gedaan. En Carmen was nu wat stiller -maar niettemin vriendelijk hoor-.
Het was warm en bovendien bleek dat ze zeer aanstonds op vakantie gaat, dus misschien was ze daar ook een beetje mee bezig. Hoewel ze steeds prima aandacht toonde voor haar klant.

Voor het invullen van de recensiecijfers sluit ik maar aan bij voorgangers met leeftijd 25-30, maar het zou best ook wel in de volgende categorie kunnen zitten, gelet op haar staat van dienst in Alkmaar. Je ziet het niet aan haar. Wat algemeen oordeel betreft zou ik haar eigenlijk een zeer goed willen geven.

Samenvattend weer een aangenaam weerzien met Carmen, een mooie vriendelijke en ruimhartige dame die ik zeker breed kan aanraden (behalve misschien wie valt op heel stevige of heel magere dames of verdergaande eisen / wensen voor handelingen heeft). Maar dus zeker ook voor wie nog niet (veel) ervaring heeft met raamdames. Alleen is ze dus zeer binnenkort ook even met vakantie... Relevant misschien om te weten is dat ze normaliter vaak nog laat in de avond aanwezig is, als veel dames als naar huis zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mooi en kleurrijk geschreven! Met wat ik ervan weet was ze (iets meer dan) 4 jaar terug (dat ik haar voor het laatst bezocht) 25, dus zou ze nu 29 of 30 moeten zijn.

Ten opzichte van haar goede service en prachtige looks (zowel gezicht als lichaam) is ze naar verhouding eigenlijk veel open.

Ze rookt overigens wel. Een van de weinige Roemeense dames die echt moeite heeft gedaan om redelijk Nederlands te leren, wat natuurlijk zeer geprezen wordt. Bij veel andere Roemeense dames blijft dat toch bij een paar woordjes. Buiten dit is ze ook in voor een grapje en zoekt ze gemakkelijk contact met wandelaars in de straat.
 
Vanavond weer even bezocht, ze kreeg me behoorlijk snel klaar niet aan sex toegekomen bij pijpen en 69 gebleven maar wel lekker lang.
Ze gaat weer even een paar weken weg, eind van de maand weer terug.

Potverdorie dat was lekker een van de weinige dames die me met pijpen klaar krijgt.
 
Vanavond weer een bezoekje gedaan, was erg lekker kwam weer vanuit mijn tenen. Daarna elkaar nog even lekker gemasseerd had nog wat tijd over.
 
Laatst bewerkt:
Weer op herhaling geweest, finish in 69 blijft toch lekker met haar. De overgebleven tijd bood ze me nog een massage aan en lekker even ontspannen met haar gelegen en wat gekletst.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn heren deze nacht.

Normaal ga ik niet op zaterdag door de straat, maar vanavond had ik een goede avond en dacht waarom ook niet. Na een paar rondjes gelopen te hebben stond deze meid in de deur en vroeg waar ik heen ging, dus ik zei de weg, ze snapte hem niet. Dus ik uitleggen dat het een liedje in Nederland is op een bekend deuntje, uiteraard kende ze het niet en ik begon het te zingen in het engels. "Ik kan beetje Nederlands" dus ik in het Nederlands. ze vond koud en vroeg of ik niet binnen verder wilden zingen, Uiteraard trapte ik hier in en stapte naar binnen, gordijnen gingen dicht en mijn portemonee werd geleegd (met instemming) en het shirtje ging uit, en begon maar een stuk uit Gloria in excelsior deo te zingen,

Gratias agimus Tibi propter magnam gloriam tuam.

Wat een parels, de tepels keken mij aan. En ik stond nog te zingen.. Wist niet hoe snel ik mijn kleren uit had, en ging op bed liggen ze kwam boven op me zitten en begint me te knuffelen en wat te babbelen.

Vervolgens aangekomen op de daad, Rubbertje er omheen, en ik wist niet wat ik voelde, meemaakte, zo gepassioneerd was het. Ik waande me even in de wolken en wilde al voor het zingen de kerk uit. En plots. Stopte ze en lachte ze, should i go on top?
Ja ehh yes, zelfs dit was zo gepassioneerd en ging mee met de ademhaling van mij, uiteindelijk even lekker door gevreeën tot mijn hoogte punt is bereikt. Alles zo rustig. En lief. Even liggen in elkaars armen en langzaam gaan aankleden en praten over de dagelijkse gang van zaken. En of ik het leuk vond in haar bijzijn. "Ik vind elke ervaring leuk." Dus 3 zoenen, en de Nederlandse woorden: hopelijk kom je volgende keer weer. Ik ben er altijd grapte ik en ging weer zingend de deur uit. Wat een ervaring.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Deze heerlijke en lieve vrouw weer eens bezocht, Laura 19/2 is naar huis in Polen en ik heb permissie om een alternatief te bezoeken.
Het wordt steeds lekkerder bij Carmen, zij heeft heerlijk lijf en geen haast, top service, echt gfe, jammer geen tz en pzc, dat doet Laura dan weer wel.
Heb heerlijk haar lekkere kont uitgelikt voor ik haar ging beffen, aan de geluidjes te horen kon ze het waarderen.
Ze is rond 28 maart weer terug.
 
Deze heerlijke en lieve vrouw weer eens bezocht, Laura 19/2 is naar huis in Polen en ik heb permissie om een alternatief te bezoeken.
Het wordt steeds lekkerder bij Carmen, zij heeft heerlijk lijf en geen haast, top service, echt gfe, jammer geen tz en pzc, dat doet Laura dan weer wel.
Heb heerlijk haar lekkere kont uitgelikt voor ik haar ging beffen, aan de geluidjes te horen kon ze het waarderen.
Ze is rond 28 maart weer terug.
Permissie om een ander te bezoeken? Heb je daar goedkeuring voor nodig?
 
Jammer genoeg niet meer (mijn privé omstandigheden). Ik zou volgende week bij uitzondering weer eens naar Laura kunnen gaan. Maar helaas, ik begrijp dat ze weer in Polen is deze periode.
Ik dacht overigens begrepen te hebben dat zij niet meer in 19/2 werkt?
 
Deze heerlijke en lieve vrouw weer eens bezocht, Laura 19/2 is naar huis in Polen en ik heb permissie om een alternatief te bezoeken.
Het wordt steeds lekkerder bij Carmen, zij heeft heerlijk lijf en geen haast, top service, echt gfe, jammer geen tz en pzc, dat doet Laura dan weer wel.
Heb heerlijk haar lekkere kont uitgelikt voor ik haar ging beffen, aan de geluidjes te horen kon ze het waarderen.
Ze is rond 28 maart weer terug.
Is Carmen rond 28 maart weer terug of Laura?
 
Gisteren Carmen bezocht. Voor mij nog steeds van de aantrekkelijkste dames, goede service en vriendelijk. Ook gisteren zag ze er weer fantastisch uit. Na een klein wasje op het bed plaats genomen. Gezellig kletsend kwam het moment van genieten steeds dichterbij. Ze kwam over mij heen hangen en kuste zachtjes in mijn nek. Enigzins wat hijgend wat leek dat ze opgewonden was. Ik masseerde intussen haar mooie borsten en vingerde haar zachtjes. Langzaam nam ik haar borsten in mijn mond wat ze zeker waardeerde. Na een tijdje zo te hebben gelegen ging ze mij heerlijk pijpen met veel gevoel en variatie. Ze stopte even en zei als je wil neuken moet je het zeggen. Ik had al besloten om het deze keer bij pijpen te houden. Na zo een 10 minuten kwam de ontlading. Poe dat was genieten. Volgende keer wil ik wel neuken hoor zei ze. We praten nog wat over koetjes en kalfjes, 3 kusjes en ik vertrok. Wat een lieve dame zeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan