Recensie Carmen, Dordrecht (voorheen Papendrecht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
11
08/08/21
10
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/papendrecht/539463-carmen
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren ben ik op visite geweest bij Carmen.

Carmen is een lieve vrouw die in het echt vele malen mooier is dan op de foto's in haar advertentie en er oprecht jonger uitziet dan de leeftijd waarmee zij adverteert. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt een goed avondje met haar heb gehad die zeker weten voor herhaling vatbaar is.
 
Eens met Janotjes! Had van tevoren niet verwacht zo'n mooie dame voor mij te krijgen. Ze weet wat ze doet maar doet het met volle overtuiging! Ik spreek niet snel af met dames boven de 40 maar Carmen is geweldig!!
 
Carmen is een leuke vrouw, dat kan ik bevestigen. Ben in het verleden vaak bij haar geweest, ze ontvangt op dezelfde locatie als de blonde Anita. Ging vaak gewoon op de bonnefooi, dan was er altijd een beetje de spanning wie van de twee vrij was. De laatste keer dat ik haar bezocht, afgelopen zomer, gaf ze aan dat ze alleen nog maar op afspraak werken tegenwoordig. Service altijd prima wat mij betreft en ze is ook altijd in voor een gezellig praatje, als je daar behoefte aan hebt uiteraard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan