WHEM Carmen, Emmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Regelmatig met Carmen een date gehad in haar auto.
Leuke dame op leeftijd.
Praat veel, maar kan lekker pijpen.
Heeft voor haar leeftijd nog een mooi lichaam. Ook een keer een buiten date. Heerlijk samen naakt in het bos liggen neuken. Geen klokkijkster, neemt de tijd.
 
Ben ook bij haar geweest. Lekker man. In haar busje op een parkeerterrein. Zie hier mn review:

 
Ik had een gekke ervaring met Carmen in Emmen. We spraken af door de telefoon en ze leek me me heel erg aardig. TomTom instellen en naar de afgesproken parkeer en rijden maar, maar ik raakte helemaal verdwaald in de bossen in de omgeving van Emmen. De tomtom was de weg kwijt en ik ook. Bellen met carmen en carmen was boos, want ik haalde de afgesproken tijd niet. Ik begreep dat wel en zei dat ook maar ik kon er ook niets aan doen.De afspraak ging dus niet door jammer genoeg. Carmen als je dit leest; ik kom het goed maken.
 
Ik had een gekke ervaring met Carmen in Emmen. We spraken af door de telefoon en ze leek me me heel erg aardig. TomTom instellen en naar de afgesproken parkeer en rijden maar, maar ik raakte helemaal verdwaald in de bossen in de omgeving van Emmen. De tomtom was de weg kwijt en ik ook. Bellen met carmen en carmen was boos, want ik haalde de afgesproken tijd niet. Ik begreep dat wel en zei dat ook maar ik kon er ook niets aan doen.De afspraak ging dus niet door jammer genoeg. Carmen als je dit leest; ik kom het goed maken.
En... Is het gelukt? Hebben jullie het goed kunnen maken en hoe was dat?
In haar advertentie geeft ze ook aan dat squirten tot de mogelijkheden behoort. Heeft iemand daar ervaring mee?
Het is mijn wens om nog eens een keer een dame in mijn mond te laten squirten.....
 
En... Is het gelukt? Hebben jullie het goed kunnen maken en hoe was dat?
In haar advertentie geeft ze ook aan dat squirten tot de mogelijkheden behoort. Heeft iemand daar ervaring mee?
Het is mijn wens om nog eens een keer een dame in mijn mond te laten squirten.....
Nee nog niet. Ze was een tijdje weg, ergens bij Apeldoorn of. Nu is ze terug in Emmen, maar ik zit nu in een periode dat ik daar niet naar toe hoef. Maar we houden het nog tegoed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan