Recensie Carmen, Haus nr 2B/5, Rheine/Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
641
05/07/21
999
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had deze week eerst Katy in Nordhorn willen bezoeken, maar een minder bericht op owlforum deed me twijfelen.
Wel opeens een paar dagen geleden een zeer goed bericht over Carmen op owlforum, dus dan maar Carmen geboekt.

Bij aankomst heel kort moeten wachten en Carmen stelde zich netjes met hand voor en begeleidde mij na de mooiste kamer in Rheine.
Even wensen aangegeven, betaald en mijn kledingwens overhandigt.
Carmen ging zich eerst fris maken en dat duurde vrij lang, twijfel dan altijd of ze hiermee tijd afsnoepen van de betaalde tijd.
Zelf maar even daarna kort gewassen, zodat de pret snel kan beginnen.

Begonnen staand voor de spiegel waarbij ik Carmen overal mocht aanraken waarbij zij mij teder aan mijn paal trok en een erotische blik in mijn ogen schonk.
Na een paar minuutjes op bed beland waarbij Carmen haar haar in een knotje deed, een handtasje pakte waar ze de bekende benodigdheden in had zitten en ze daarna heerlijk begon te pijpen. Dit was langdurig en in 2 verschillende standen. Aan het eind zoals aangegeven met een rustige oliemassage afgemaakt.
De overgebleven tijd gekletst over van alles en nog wat. Aan het eind even gekeken en 45min op de kamer geweest voor 30min geboekt, netjes het wassen voor en na buiten de geboekte tijd zoals je het verwacht hier (niet elke dame doet dit).

Carmen geeft aan hier al 10 jaar werkzaam te zijn. Zeer spontane en vriendelijke dame die soms een erotische blik toewerpt en je strak in de ogen kijkt. Begin was even aftasten, maar aan het eind was mijn conclusie dat ze een zeer mooie en vriendelijke dame van 30+ is en best nog strak in het vel zit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
230+20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na zo ongeveer het hele jaar nog maar een dame te hebben bezocht in Nr2B en Nr5 gister eens een nieuwe dame bezocht. Ik had gewoon enorme zin en de ogen van Carmen die op de foto's op de site zichtbaar waren vond ik prachtig, die had ik al vaker gezien maar toen was de nood niet zo hoog.

Carmen is een 34 jarige Roemeense, normaal postuur, aldus de website cup 85C. Getuige het litteken aan de onderkant niet geheel natuurlijk. Als te hard aan d'r tepels likken mag niet. Even wennen, bij de andere dame die ik de rest van het jaar heb bezocht werd dat juist enorm gewaardeerd.

Voor aanvang informeerde ze direct wat ik leuk vond en toen ik antwoord gaf was d'r reactie "ik snap wat je bedoelt, ik denk dat we het wel leuk gaan hebben"

Nou toen begonnen we, eerst liggend in het bed. Zoenend, weinig tonginzet van haar. Balen, dat vind ik altijd fijn. Maar toch niet onplezierig, we lagen inning omhelsd, streelden elkaars lichaam en telkens wanneer ik gezicht wat terug trok om bijvoorbeeld ergens anders te zoenen begon ze me weer te zoenen op de mond. Na enige tijd daalde ze op eigen initiatief af. Het pijpen deed ze niet onaardig, het was zeer zeker fijn, gevarieerd maar ik kwam er niet van klaar. Dat kom ik overigens zelden, derhalve vier sterren voor pijpen. Uitstekend/vijf sterren voor de zeldzame gevallen dat zelfs ik er van klaar kom.

Vervolgens wat zoenen en nu was ik degene die afdaalde. Dat deed ik best aardig getuige de wat zwaardere ademhaling op een gegeven moment.
Na enige tijd maar weer een regenjas aangetrokken. Eerst begonnen in missio op haar verzoek. Lekker zoenen en recht in die mooie ogen kunnen kijken en al vrij snel kwam ik klaar.

Toen weer wat geknuffeld, leuk gepraat voor een eerste keer. Zeker niet oppervlakkig over je vakantie of weet ik veel wat voor standaard praatjes sommige dames altijd hebben. Tussendoor ook regelmatig tijd voor wat zoenen totdat ze langzaam overging op pijpen. Na enige tijd verzocht of ze op me kwam zitten waarbij ze lekker op en neer reed. Na enige tijd stelde ze doggy voor. Langzaam haar naar een hoogtepunt gereden waarna we op mijn wens naar missio gingen om het af te maken.

Na het tweede hoogtepunt nog weer wat verder gekletst en gezoend. De tijd was bijna om. Toen nog de vraag hoe ik het vond of ik terug zou komen etc. Toen heb ik eerlijk gezegd dat ik alles top vond maar dat het tongen niet zo was als ik fijn vind. "waarom heb je dat niet gezegd, meeste mannen vinden het juist fijn zoals ik het met jou deed". En toen begon ze te zoenen zoals ik het fijn vond. Ze wist van geen ophouden en uiteindelijk kwam ik veel te laat van de kamer af. Dat laatste kwartier heeft er voor gezorgd dat ik zeker nog eens terug kom.

Kortom:
-Goed uitziende dame, normaal postuur;
-Leuk om de kletsen en houd van een grap;
-Wil je zo goed mogelijk naar je zin maken;
-Voelde voor mij niet 'professioneel'/vast stramien afwerken aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan