Recensie Carmen, Maasmechelen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hb67hb67

Wandelaar
36
24/06/22
7
Ik ben de laatste weken diverse malen bij Carmen geweest in Maasmechelen. Zij ontvangt in nabijheid autosnelweg. Zij is vurige Italiaanse die er wel pap van lust. Terwijl ik haar lik komt ze heerlijk spuitend klaar in mijn mond en dat wel zeker 3x achter elkaar als je blijft doorlikken. Heerlijk. En daarna in haar toch wel strakke poesje op zijn hondjes lekker volgespoten. Leuke vrouw die er is van donderdag tot en met zondag.
 
Ik ben de laatste weken diverse malen bij Carmen geweest in Maasmechelen. Zij ontvangt in nabijheid autosnelweg. Zij is vurige Italiaanse die er wel pap van lust. Terwijl ik haar lik komt ze heerlijk spuitend klaar in mijn mond en dat wel zeker 3x achter elkaar als je blijft doorlikken. Heerlijk. En daarna in haar toch wel strakke poesje op zijn hondjes lekker volgespoten. Leuke vrouw die er is van donderdag tot en met zondag.
Beetje discreet gelegen?
 
Wat een vurige dame , nodige informatie ja ik haar een bezoekje brengen , dan kan ik haar beffen dat ze kledernat is , en dan gebruik ik mijne lancier voor haar grotje lekker te lang genoeg te neuken , lekker man
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girlfriend-experience-date-met-mij-carmen.html
Totale kosten (in euro)
150+40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorig weekend bij deze dame geweest. Het is een kleine Italiaanse, tss de 45 en 55 jaar.
Vriendelijk ontvangst, lieve dame, lekkere borsten (naturel). Tongzoenen was lekker. Pijpen was prima. Zacht en tempo afwisselend. Bij het beffen heb ik haar goed nat gekregen, hierdoor alles in de wereld uit het oog verloren en missionaris geneukt zonder condoom.
Mijn lading op haar buik en tussen de borsten geschoten.
Even gerust, gebabbeld, gestreeld en ze begon opnieuw te pijpen. Was weer lekker, maar een 2de keer lukte mij niet.
Haar Nederlands is iets minder, maar je kan er vlot mee communiceren.
Privé adres langs een grote baan, je kan op de inrit parkeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een zalige lekker hete meid , alles kan met deze vurige dame .

Een afspraak gemaakt, was snel gebeurd , ben daar aan gekomen ja en was dadelijk tongzoenen is een heel vurige dame , begon dadelijk aan haar klitje en duurde niet lang kwam al heel snel klaar , dan haar beginnen te likken en ze werd inmens geil en heet , kwam meerdere keren al spuitend klaar tot 4x toe , en ja dan haar in meerdere standen geneukt , ze is een heel vurige hete milf .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan