Recensie Carmen (Roe), Den Haag, Doubletstraat 37 k1 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Likfanaat

Wandelaar
Forumpionier
52
02/07/21
54
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
35
Deze Roemeense dame bezoek ik al een tijdje met enige regelmaat.
Vandaag zat ze op Doubletstraat nummer 40 k1,normaliter bied ze haar goede diensten aan op 37 k1.
Ik was de eerste geile hengt bij haar vandaag die er op mocht.
Na betaling en allebei ons gewassen volgde eerst een staande verkenning,een lekker lijf en kont.
Haar toen uitgebreid en zeker 12 minuten aan haar frisse kutje gelikt totdat ze klaar kwam en zeik nat was.
Toen was het mijn beurt,een van de betere pijp beurten gekregen die ik van haar zo wie zo altijd krijgt.
Daarna neuken, Carmen eerst ontop,toen ff doggystijl en me klaar gepompt in de missionaris,wat een zaligheid zeg.
Hier kom ik snel weer op een herhaal bezoek.
PS kleur haar lijkt iets grijs/paarsachtigs te hebben.
 
Had Carmen gisteren willen scoren maar kon haar eerst niet vinden. Eerst zag ik haar vanaf passage 75 aan de overkant op 40 k1 maar later zag ik een andere dame op deze kamer hoewel het nog vroeg op de avond was. Carmen was niet vertrokken maar verkast naar 40 k5. Het gordijn bleef maar dicht en ben maar vertrokken. Ze is erg vaak bezet en ook bij tijd en wijle langdurig. Om soms gek van te worden maar zegt genoeg over de kwaliteiten van deze dame.
 
Carmen ook 2 keer bezocht ..goede ervaring uitgebreid vingeren en ze likt en zuigt aan je ballen.
 
Wel idd ff vragen,heb haar 2 keer voor 70€ bezocht voor alleen blowjob met ballen zuigen likken en ik haar mocht vingeren nog niet bezocht sinds de heropening ..stom van me
 
Laatst bewerkt:
Vandaag na toch wel een lange tijd eindelijk Carmen weer eens bezocht en zoals alle keren hiervoor heeft ze me weer lekker verwend.
Dit keer lekker de tijd genomen met pzc en de ballen werden ook niet onberoerd gelaten, ook 69er met haar gedaan en er kwamen dit keer zomaar zoenen op het programma, fijn gefinisht in missio en nog leuk nagebabbeld want Carmen heeft ook nog eens en hele fijne persoonlijkheid.
Overigens is 20 augustus voorlopig haar laatste werkdag voor haar vakantie.
 
Gisteren Carmen weer bezocht ik was weer zeer tevreden.
Laatste up date:werkt volgende week vrijdag de 20e voor het laatst om dan 2 weken vakantie te hebben,dus dagje eerder als wat Meidengek aangaf.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Altijd gevaarlijk om Carmen te bezoeken.
Ze kan altijd zo lekker aan m'n lul likken en pijpen waarbij ze de ballen ook niet vergeet.
Ik moest zelf aangeven om te gaan neuken, want haar pijptechnieken zijn van hoog niveau.

Even missionaris en vervolgens doggy gedaan. Ze voelt wel ruim aan, maar misschien heb ik gewoon een kleine penis ?.

Ze heeft genoeg klanten want haar gordijnen zijn vaak gesloten. Logisch want ze is altijd rustig, aardig en doet haar werk goed.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik weet het nr niet 100% zeker maar ze gaat toch verhuizen naar het begin van de straat dus dat zullen we aan moeten passen.
Ik had Carmen al eerder gezien en het viel me op dat ze erg veel bezet was en dat mannen voor het raam staan met telefoon in de hand.
Het best bewaarde geheim van de doublet?
4 dagen geleden schreef ik nog dat ik nooit een Klik had met oost europese dames...... Die woorden moet ik bij deze inslikken.
Carmen is een spaanse naam, ze heeft in spanje gewoond, spreekt vloeiend spaans.... Zou voor latina door kunnen gaan maar is roemeens of xo.
Heerlijk vol lichaam, mooie curves. Ik denk dat die Grote borsten nog echt zijn ook.
Prachtig genotsgleufje, Leuke spontane lach. Doet rustig aan, vriendelijk, leuk gezeldschap.... Shit ik weet eigenlijk niet of ik die met een stelletje hoerenlopers als jullie wil delen?
Gebeurt niet vaak bij een eerste bezoek, maar ik weet nu al dat ik vaste klant wordt bij deze heerlijke meid.
LOL ja in mijn recensie staat inderdaad niet dat OK intiem heb gedaan..... Ze pijpte zo lekker daar ben ik niet aan toegekomen
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag was het erg rustig in de Doubi.
Wilde toch ff ergens op,in eens zag ik Carmen op Doubletstraat 40k3 gelijk naar binnen bezoekje was naar volle tevredenheid zoals altijd eigenlijk.
Voor de liefhebbers;Carmen werkt vanavond tot 20.00uur,morgen en zaterdag vrij,zondag weer aanwezig.
 
Ik lees dat Carmen ook pzc doet en dat wist ik nog niet en heb ik nog nooit met haar gedaan? Betaal je dan 50€ vraag ik me af?
 
Carmen vandaag bezocht en dit keer op 40 k3.
Ze was druk bezet vandaag en ik stond eerst bij 37 k1 waar ze normaliter werkt. Het gordijn ging maar niet open dus ik zocht contact met haar met de vraag of ze werkte en zo ja waar. Opeens waar ik bij een raam stond zag ik tussen het gordijn het gezicht van Carmen en niet veel later mocht ik naar binnen. Geweldig genoten van haar uitstekende service en tevreden huiswaarts gekeerd om volgend weekend weer Duitse saunaclubs te gaan bezoeken want dit weekend werd er gewerkt aan het spoor tussen Arnhem en Oberhausen en daardoor alleen busvervoer.
 
zojuist bij deze varmen in de doub geweest. als het de dame van kinky is dan ziet ze er wat minder strak uit. deze dane al vaker gezien maar vandaag voor het eerst bezocht. 50 voor enkel pzc. het was een prima blowjob na een minuut of 10 kwam het eruit. mocht haar ook vingeren.
had een gezellig gesprek in het spaans met haar. het is een oprecht eerlijke dame.
vaker bezoeken zal denk ik niet heel vaak gebeuren. prima voor 1x mits er zoals heden middag niks bijzonders te sexen is.
 
Ja en ze vermeldt op sj dat ze vanaf 18 of 19 uur beschikbaar is want als de straat om 17 uur op slot gaat gaat ze thuis gewoon verder dus.
 
Zij is echt een goede hoer
Ze pijpt goed zonder condoom likt je ballen en stopt ook een vingervormig je reet
Ook tongzoenen is ze niet vies van
Als je haar mondje vol spuit zegt ze : ah wat lekker zeg ….... mmmmmm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan