Recensie Carmen, Salon261, Alphen aan den Rijn. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonely Wolf

Stamgast
414
06/10/23
1.042
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Carmen
Totale kosten (in euro)
220 (170 plus 50 voor PZC)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken geleden bij Carmen geweest. De afspraak de avond ervoor via de app gemaakt. Dat was een leuke en grappige conversatie, die lang door ging. Ik had haar nooit gezien, das nooit zonder risico. Bij de salon binnen, kwam ze aanlopen op hoge hakken, sommige vrouwen lijken met hakken aan te zijn geboren, tot die category behoort zijn niet 😆. Bij een voorstelronde had ik haar waarschijnlijk over geslagen. En dan had ik wat gemist. Een leuke actieve en sexy vrouw en een heerlijke date. Echt tongzoenen, ze pijpte zonder op een heerlijke gevarieerde wijze. Sloeg geen plekke over. Ze liet zichzelf verwennen, moest me soms losmaken om adem te halen. Vingerend kwam ze schokkend spetterend klaar, niet letterlijk, hoewel het bed zeiknat was. Als ik een minpuntje moet noemen, haar borsten zijn vrij groot maar nep, zichtbare lidtekens. Voor mij hoeft dat niet zo. Maar haar tepels functioneren nog prima. Lik er aan, speel er zachtjes mee en geniet van het resultaat. Ze wilde me na afloop nog masseren, maar we hebben de tijd met ongein en gebabbel volgemaakt. Zag toen ik naar buiten liep dat ik bijna 5 kwartier binnen was geweest.
Het is er nog niet van gekomen, maar ik ga zeker nog eens terug.
 
Ben zelf ook afgelopen week geweest maar ik heb het toch niet als zodanig beleefd.

Ik vond het constante gegrinnik en zuid Amerikaans gebrabbel juist mega irritant werken op de setting.

Het intiem zelf was ook niet heel erg bijzonder.
Pijpen was wel de moeite waard.

Na het intiem was ook de massage zelf eigenlijk eerder irritatie opwekkend dan ontspannend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan