Recensie Carmen, Stout prive, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geilekroket

Newbie
10
11/01/24
7
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.nl/dames/carmen
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit was een hele geile meid. Lekker jong maar niet op haar mond gevallen. Ik vond haar super charmant en heb haar keihard geneukt puur om haar lekker aan te pakken als meid dat niet op haar mond is gevallen. Wat best leuk was, was dat hoe hard ik ook aan het rammen was, ze tegen me zei: is dat alles wat je in huis hebt? Ze wilt je hoger en hoger in je state of mind laten komen. Ook tijdens het pijpen maakt ze een oogcontact met je dat niet te bevatten is. Ze is echt een tijger in bed. Heb zwaar mijn best moeten doen om NIET tijdens haar pijpbeurt klaar te komen. Ze is echt een pro. Ze kon lekker op en neer gaan bij reversed cowgirl. Met mijn benen over haar benen heen. Enkel haar kontje lekker op en neer zien kletsen. Ze was zo lekker op en neer aan het gaan dat ik tegen het einde me lul uit het rubber heb gehaald en vol over haar hele rug ben klaargekomen. Dat voelde zo goed. Het druppelde vanaf haar nek helemaal naar beneden tot aan haar kont. Ik was nog steeds geil. Dus heb ik haar gepakt en hebben we nog nagezoend... Hele geile ervaring gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan