- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50,00 euro + cadeautje
Ik had al vernomen dat er een nieuwe dame was op Mabuhay. Twee weken geleden langsgeweest om de nieuwe, Carol, te kiezen. Bij binnenkomst direct gevraagd naar haar maar ze was spijtig genoeg bezig ... Niet dat ik geen andere keuze had, en ik heb dan Yuli gekozen waar ik zeker geen spijt van had. Toen ik gedaan had met Yuli, vroeg ik of Carol vrij was en ze ging juist naar buiten in een andere kamer (de klant was al weg). Ik kon toen even met haar praten (in de mate van het mogelijke want ze praat alleen Spaans) en ze leek me zeker een aanwinst.
Afgelopen vrijdag dan terug geweest en opnieuw naar Carol (Colombia) gevraagd en deze keer was ze wel vrij
. Ze herkende me van de week ervoor en ik kreeg een big smile van haar. Het is geen meisje van 18 maar een gezonde dame van (schatting) midden of eind in de dertig. Ze heeft mooi lag zwart haar en een mooie voorgevel (C?)? Ze is eerder klein en niet echt mager, maar zeker ook niet mollig. Dus tevreden de trap op waar ik al een kletsje kon geven op haar poep. Boven direct een kusje en dan naar de badkamer. Ze waste mijn jongeheer zorgvuldig en vroeg ik ze ook mijn poepje een beetje moest wassen. Ik kon het al dus zien aankomen dat ze me ook anaal wou stimuleren. Ik ben wel steeds proper maar liet me de wasbeurt van mijn kontje toch welgevallen.
Op de kamer ontdeed ze zich van haar minimale kledij en ik zag een mooi lichaam, zoals eerder gezegd nogal klein en met twee mooie ronde borsten. Duidelijk niet naturel.
Rechtstaand begonnen met tongen dat ze klaarblijkelijk graag doet
. Ze doet dit sensueel en met overgave. Ze heeft een aangename glimlach. Dan op bed beland waar ze me begon te pijpen en ik tegelijk met haar borsten kon spelen. Hoewel het duidelijk siliconen zijn, waren ze toch mals en kneedbaar. Dat liet ze ook toe. Haar tepels zijn gewoon, niet dik of zo zoals bij sommige andere Latijnse dames. Dan vroeg ze of ze een dildo moest gebruiken ofwel haar vinger(s). Mijn voorkeur is een anale stimulatie met haar vingers. Ze stak er meerdere in het condoom en penetreerde voorzichtig waarna ze me volop vingerde. Heerlijk.

Dan vond ik het tijd om haar te likken en te vingeren. Fris en je kon voorzichtig met twee vingers in haar komen. Ik probeerde ook zachtjes met een vinger in haar kontje
en dat liet ze toe
, tenminste als het voorzichtig gebeurt (lijkt me ook logisch).
Tussendoor nog tongen en pijpen en dan voelde ik dat het tijd was om te komen. Ik stelde zelf voor dat ik tussen haar borsten zou komen en zo geschiedde. Ondertussen kneed ze een beetje in mijn ballen en ik had een geweldig orgasme. Ze moest lachen met zoveel zaad.
Direct proper gemaakt, nog even opfrissen en goedgezind naar huis. Ze zei dat ze het zelf heel fijn vond. Dat is altijd fijn om te horen, al weet je natuurlijk nooit of dat echt zo is. Ze apprecieerde wel dat ik proper was, goed rook en lief was, maar doen we dat niet allemaal? Ik hoop het voor de dames.
Ik vroeg op het einde nog of je kan klaarkomen in haar mondje en dat was geen probleem zei ze. Bij het buitengaan stond er binnen een verse klant te discussiëren om minder dan 50 euro te betalen, zielig.
Afgelopen vrijdag dan terug geweest en opnieuw naar Carol (Colombia) gevraagd en deze keer was ze wel vrij
Op de kamer ontdeed ze zich van haar minimale kledij en ik zag een mooi lichaam, zoals eerder gezegd nogal klein en met twee mooie ronde borsten. Duidelijk niet naturel.
Rechtstaand begonnen met tongen dat ze klaarblijkelijk graag doet
Dan vond ik het tijd om haar te likken en te vingeren. Fris en je kon voorzichtig met twee vingers in haar komen. Ik probeerde ook zachtjes met een vinger in haar kontje
Tussendoor nog tongen en pijpen en dan voelde ik dat het tijd was om te komen. Ik stelde zelf voor dat ik tussen haar borsten zou komen en zo geschiedde. Ondertussen kneed ze een beetje in mijn ballen en ik had een geweldig orgasme. Ze moest lachen met zoveel zaad.
Direct proper gemaakt, nog even opfrissen en goedgezind naar huis. Ze zei dat ze het zelf heel fijn vond. Dat is altijd fijn om te horen, al weet je natuurlijk nooit of dat echt zo is. Ze apprecieerde wel dat ik proper was, goed rook en lief was, maar doen we dat niet allemaal? Ik hoop het voor de dames.
Ik vroeg op het einde nog of je kan klaarkomen in haar mondje en dat was geen probleem zei ze. Bij het buitengaan stond er binnen een verse klant te discussiëren om minder dan 50 euro te betalen, zielig.