Recensie Carolina, Buchenstr. 63, Rheine 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk Hoogwater

Wandelaar
93
23/01/24
57
21
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://m.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/rheine-carolina-13734408
Totale kosten (in euro)
80
Vandaag naar kanalstrasse 2b gewild maar toen ik daar aankwam waren alle dames jammer genoeg bezet en geboekt. Dus even op ladies.de gekeken wat er in de buurt allemaal was. Toen kwam ik langs wat dames die op het adres van Buchenstr. 63 werken en dat zag er wel oke uit. Bij de voordeur aangekomen hingen 6 deurbellen naast de deur met een post it erop waar de namen op staan. Nog even op de ladies gekeken en besloten voor carolina te gaan. Aangebeld bij haar en er deed een slaperige dame los, het was kwart over 10 en ik had haar wakker gebeld. Toen wel even getwijfeld of ik naar binnen zou gaan maar toch gedaan. Het huis is redelijk oke en de kamer was best een zooitje. Prijs was 15 min 50, 30 min 80, 45 min 100. Gekozen voor een half uurtje en met tongzoenen, koste niks extra. Tongzoenen heeft ze niet gedaan alleen een paar kusjes gekregen maar volgens mij was ze ook best verkouden dus geen probleem. Pijpen deed ze heel lekker en diep daarna reverse cowgirl en dat was ook erg lekker. Nog even doggy gedaan en heerlijk klaar gekomen. Ik acht de kans heel klein dat ik nog een keer naar deze toko ga maar heb wel genoten van haar.

Terug
Bovenaan Onderaan