Recensie Carolina , Hilversum Prive, Hilversum 1,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WildCoyote

Newbie
18
17/10/21
14
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.hilversumprive.com/dames
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ongeveer een maandje geleden voor de derde keer bij Hilversumprive geweest. De vorige ervaringen met Linda en Alicia waren prima.
Tijdens het voorstelrondje kwam Carolina voorbij. Ze zag er goed uit dus gekozen voor een uurtje inclusief intiem.
Op de kamer eerst gedouched en ik kon toen op mijn buik gaan liggen. De eerste 35 minuten werd mijn rug ' gemasseerd'. Dit was vooral olie wrijven op mijn rug. Ik stelde voor om om te draaien maar dit was nog te snel. Ik moest nog wat meer ontspannen. Na 45 minuten mocht ik omdraaien. Ze begon met pijpen. Na 5 minuten stelde ik voor om haar ook nog even te verwennen maar ze vertelde dat de tijd om was dus daar was geen tijd voor. Ze wilde me nog even snel klaarpijpen en dan was het klaar.
Helaas een erg teleurstellende ervaring. De vorige twee ervaringen bij hilversumprive waren een stuk beter gelukkig.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nou Wild Coyote, dan kunnen we elkaar de hand schudden.

Ik was ruim anderhalve week geleden bij haar geweest, net voordat je jouw recensie schreef. Ik had al een lange tijd een andere dame op het oog, maar het kwam nooit tot een afspraak, dus op basis van uiterlijk voor Carolina gekozen.

Ik post liever alleen goede recensies en ik dacht dat ik misschien de uitzondering was die een slechte ervaring met haar had, maar nee dus!

Toen ik net met haar op de kamer was begon ze om alles wat er gezegd werd een discussie te voeren. Als ik vroeg welke extra's ze deed gaf ze er geen antwoord en zei wat ik dan wilde. Ik stelde o.a. zoenen en pzc voor. Ik werd direct voor gek uitgemaakt, dat het niet normaal is om dat te vragen. Achteraf spijt dat ik toen niet direct naar de ontvangstruimte ging om te vragen voor een andere dame.

Uiteindelijk na het douchen op het bed gaan liggen en was ze ruim een half uur de achterzijde aan het masseren met zélfs nog plastic handschoenen aan! Helemaal niks van body2body. Pas toen ik omdraaide ging ze met haar borsten een beetje over mijn borst heen. Maar de klik en opwinding waren toen al lang verdwenen. Helaas had ik al voor extra betaald, voor pijpen met condoom en intiem. Maar ook daarin stelde ze mij flink teleur.

Echt balen dat ik voor haar heb gekozen! Ben er voorlopig dan ook wel klaar mee. Gelukkig had ik met Perla in Zwolle een heel wat beter ervaring. Maar voorlopig doe ik even rustig aan!
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
www,hilversumprive.nl
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had al een lange tijd een andere dame op het oog bij Hilversum Privé, maar het lukt niet om tot een afspraak te komen, dus op basis van uiterlijk heb ik op een dag voor Carolina gekozen.

Normaal post ik liever alleen goede recensies, maar als ik anderen kan waarschuwen dan doe ik dat graag!

Vanaf het moment dat ik net met haar op de kamer was begon ze om alles wat er gezegd werd een discussie te voeren. Als ik vroeg welke extra's ze deed gaf ze er geen antwoord en zei wat ik dan wilde. Ik stelde o.a. zoenen en pzc voor. Ik werd direct voor gek uitgemaakt, dat het niet normaal is om dat te vragen. Achteraf spijt dat ik toen niet direct naar de ontvangstruimte ging om te vragen voor een andere dame.

Uiteindelijk na het douchen op het bed gaan liggen en was ze ruim een half uur de achterzijde aan het masseren met zélfs nog plastic handschoenen aan! Helemaal niks van body2body. Pas toen ik omdraaide ging ze met haar borsten een beetje over mijn borst heen. Maar de klik en opwinding waren toen al lang verdwenen. Helaas had ik al voor extra betaald, voor pijpen met condoom en intiem. Maar ook daarin stelde ze mij flink teleur.

Echt balen dat ik voor haar heb gekozen! Ben er voorlopig dan ook wel klaar mee. Gelukkig had ik met Perla in Zwolle een heel wat betere ervaring, is alleen wat verder rijden!

Hebben jullie betere ervaringen met de andere dames van Hilversum Privé, dan hoor ik dat graag via een pm.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Was toevallig in de buurt en mijn afspraak had afgezegd, er was alleen nog Carolina beschikbaar en ik wou dat ik dit eerst had gelezen.
Wat een super slechte ervaring. Niet je geld aan verspillen heren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan