Recensie Carolina (v/h Patricia), Den Haag, Doubletstraat 21 k4 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
481
03/07/21
1.308
56
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Carolina Doubletstraat 21k4 Den Haag

Zij zit de komende 10 dagen nog op 21k1 in de kamer van haar zus Camela (vakantie) .
Normaal zit ze in het steegje op 21k4 = achter haar tijdelijke verblijf. Elke dag van 11 tot 22 uur is ze aanwezig .
Dame zit al een jaar of negen in de Doub en wat jaartjes geleden ben ik voor het laatst bij haar geweest. Ik was in de "likmood" en wist nog dat ze "befgeil" is en (meerdere malen) sneller klaarkomt dan Speedy Gonzales naar 'ariba' rent, dus na een praatje gemaakt te hebben stapte ik naar binnen.

Na en gedurende de uitgebreide voorwas eerst even haar slip bewonderd, want dat had ik n.l. nog niet eerder gezien : een tattoo in de vorm van een tangaslip. Grappig.

Madam ging er uitgebreid voor liggen en ik moest meteen aan de bak na wat "instructies" gekregen te hebben hoe het kieteltorentje bewerkt diende te worden.... Het bleek dat behaalde resultaten in het verleden ook in het heden gegarandeerd worden. Dame genoot ervan en ik ook : het is niet voor niets mijn hobby !

Genoeg inspanning en welwillendheid getoond aan haar vagijn en Ik vond het wel goed zo.
Nu door met een pijperij waarbij ze zich met een vinger bij/in haar tattoo-slip beroerde. Ik moest haar mondelinge tempo constant afremmen want voor mij was de pijppartij te wild. Geef mij maar een rustige slobberpartij in de ippon-stand.

Aan het eind toch redelijk lekker in haar mondje gekomen. Ze had al een halve keukenrol uitgerold om de verspilde nakomelingen in uit te spugen : een schromelijke overschatting van haar kant, want 1 velletje was wel genoeg geweest.....

Tijdens de nawas en het aankleden een praatje poep over hier en daar gehad en tot ziens gezegd.

Al met al een redelijke ervaring met resultaat :

Ik wat kwijt (voor weinig) en zij wat rijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik bezoek haar soms, ze maakt af en toe een wat warrige indruk. Haar zus Camela is actiever en 'oprechter geiler' zeg maar.

PS: Ik dacht altijd dat ze Patricia heette, mis ik nu iets? :unsure:
 
Ik bezoek haar soms, ze maakt af en toe een wat warrige indruk. Haar zus Camela is actiever en 'oprechter geiler' zeg maar.

PS: Ik dacht altijd dat ze Patricia heette, mis ik nu iets? :unsure:
Ik dacht dat ze ook Patricia heette, ze had ook een aantal recensies op het hookers forum. Ze staat er inderdaad al heel wat jaartjes. Ik heb haar vroeger dikwijls bezocht. Nu is het in mijn ogen vergane glorie.
 
Heren hoe zijn jullie ervaring met Camela, de zus van Patricia?


Mijn ervaringen zijn goed, ik vind haar actiever en geiler dan haar zus. Toch blijft ze een "pro", geen gfe ervaring zeg maar. Ze heeft wel een lekkere latina body, stukje slanker maar wel lekkere kont en body.
Je gaat de jaren wel zien maar latino's verteren dat goed, zij ook.

als ze terug is van vakantie zal ik eens een inspectie doen en rapport voor haar opstellen hier
 
Bij gebrek aan beter of weinig wisseling lijkt het er op dat ik tegenwoordig de oude garde bezoek ook deze dame genaamd Patricia. Na wat rondjes gelopen te hebben dacht ik deze dame eens met een bezoek te vereren. Ik heb haar ooit in het verleden weleens bezocht maar zolang geleden dat ik niet meer wist hoe het was maar zeker geen toppertje want anders had ik het wel geweten. Ik ben naar binnen gegaan om haar redelijke grote tieten maar eenmaal met uitkleden zag ik al dat er iemand aan had geklooid :confused:. Neppe shit, jammer. Tijdens het uitkleden een praatje gemaakt wat toch wel een plus punt is. Patricia vooraf 100,- gegeven om het rustig aan te doen. Op bed beland vroeg ik haar om een beetje te masseren en met pielemans te spelen. Ze kwam tussen mijn benen zitten en begon met een massage maar haar ogen staan altijd op standje "stoned" en tijdens het trekken bleef ze zitten maar was ze ff zoals iemand die dronken is in een roes. Er gebeurde werkelijk niks alleen had ze mijn pik vast en zo bleef ze ff zitten nadat ik wat geluid maakte en zei weer verder ging. Heb dit ooit een keer meegemaakt in Alkmaar toen de derde passage nog open was dat een Hongaarse dame dronken was en tijdens het pijpen stomdronken bijna in slaap viel en na een minuut of 2 weer bijkwam. Heb de sessie maar na wat trekwerk verlaten. Hier moet je niet zijn. Heb even getwijfeld of ik deze recensie moest plaatsen maar het is de werkelijkheid en dit was ongeveer drie weekjes geleden want zo zit deze dame er en zo is ze weer met de noorderzon verdwenen.

Herhalingsgevaar zit er niet in.

Vriendelijke groet, TOM HOOKER.
 
Hier moet je niet zijn. Heb even getwijfeld of ik deze recensie moest plaatsen maar het is de werkelijkheid en dit was ongeveer drie weekjes geleden want zo zit deze dame er en zo is ze weer met de noorderzon verdwenen.
Dit zijn mijn inziens de beste recensies, omdat je dan weet dat je de betreffende dame niet moet bezoeken. Deze dame woont afwisselend in Nederland en Spanje, meestal twee hier en dan weer twee weken daar, Vroeger een jaar of 12 dertien geleden was het echt een mooie meid met een prima services. Maar nu is het net als haar zus Camela vergane glorie.
 
Bij gebrek aan beter of weinig wisseling lijkt het er op dat ik tegenwoordig de oude garde bezoek ook deze dame genaamd Patricia. Na wat rondjes gelopen te hebben dacht ik deze dame eens met een bezoek te vereren. Ik heb haar ooit in het verleden weleens bezocht maar zolang geleden dat ik niet meer wist hoe het was maar zeker geen toppertje want anders had ik het wel geweten. Ik ben naar binnen gegaan om haar redelijke grote tieten maar eenmaal met uitkleden zag ik al dat er iemand aan had geklooid :confused:. Neppe shit, jammer. Tijdens het uitkleden een praatje gemaakt wat toch wel een plus punt is. Patricia vooraf 100,- gegeven om het rustig aan te doen. Op bed beland vroeg ik haar om een beetje te masseren en met pielemans te spelen. Ze kwam tussen mijn benen zitten en begon met een massage maar haar ogen staan altijd op standje "stoned" en tijdens het trekken bleef ze zitten maar was ze ff zoals iemand die dronken is in een roes. Er gebeurde werkelijk niks alleen had ze mijn pik vast en zo bleef ze ff zitten nadat ik wat geluid maakte en zei weer verder ging. Heb dit ooit een keer meegemaakt in Alkmaar toen de derde passage nog open was dat een Hongaarse dame dronken was en tijdens het pijpen stomdronken bijna in slaap viel en na een minuut of 2 weer bijkwam. Heb de sessie maar na wat trekwerk verlaten. Hier moet je niet zijn. Heb even getwijfeld of ik deze recensie moest plaatsen maar het is de werkelijkheid en dit was ongeveer drie weekjes geleden want zo zit deze dame er en zo is ze weer met de noorderzon verdwenen.

Herhalingsgevaar zit er niet in.

Vriendelijke groet, TOM HOOKER.
Ik denk dat ik weet welke Hongaarse dame in Alkmaar jij bedoelt. Blonde, jaar of 40? Bij mij ging ze coke snuiven en ging als een wilde tekeer.
 
Bij gebrek aan beter of weinig wisseling lijkt het er op dat ik tegenwoordig de oude garde bezoek ook deze dame genaamd Patricia. Na wat rondjes gelopen te hebben dacht ik deze dame eens met een bezoek te vereren. Ik heb haar ooit in het verleden weleens bezocht maar zolang geleden dat ik niet meer wist hoe het was maar zeker geen toppertje want anders had ik het wel geweten. Ik ben naar binnen gegaan om haar redelijke grote tieten maar eenmaal met uitkleden zag ik al dat er iemand aan had geklooid :confused:. Neppe shit, jammer. Tijdens het uitkleden een praatje gemaakt wat toch wel een plus punt is. Patricia vooraf 100,- gegeven om het rustig aan te doen. Op bed beland vroeg ik haar om een beetje te masseren en met pielemans te spelen. Ze kwam tussen mijn benen zitten en begon met een massage maar haar ogen staan altijd op standje "stoned" en tijdens het trekken bleef ze zitten maar was ze ff zoals iemand die dronken is in een roes. Er gebeurde werkelijk niks alleen had ze mijn pik vast en zo bleef ze ff zitten nadat ik wat geluid maakte en zei weer verder ging. Heb dit ooit een keer meegemaakt in Alkmaar toen de derde passage nog open was dat een Hongaarse dame dronken was en tijdens het pijpen stomdronken bijna in slaap viel en na een minuut of 2 weer bijkwam. Heb de sessie maar na wat trekwerk verlaten. Hier moet je niet zijn. Heb even getwijfeld of ik deze recensie moest plaatsen maar het is de werkelijkheid en dit was ongeveer drie weekjes geleden want zo zit deze dame er en zo is ze weer met de noorderzon verdwenen.

Herhalingsgevaar zit er niet in.

Vriendelijke groet, TOM HOOKER.
Ik weet precies welke blonde dame in Alkmaar je bedoelt. Mooie vrouw om te zien, maar knettergek van de drank ( en wie weet van wat nog meer).
 
Terug
Bovenaan Onderaan