Recensie Caroline, Casa Lucia, Herk-de-Stad 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chief

Wandelaar
30
22/04/22
18
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-caroline-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week een afspraakje gehad met Caroline in Casa Lucia.
Heel toffe en leuke dame. Foto's op de site waren mischien niet echt recent maar Caroline heeft genoeg ervaring en skills dat dit maar bijzaak wordt.
Na een drankje (aangeboden door het huis), de financiële afhandeling en de douche richting kamer. Zij had mij al serieus warm gemaakt in de douche, volop tongzoenen en teasen. Ze neemt veel initiatief, pijpen was goed en redelijk diep. Neuken in verschillende standjes, klaargekomen in doggy.
Nadien nog een fijn babbeltje, via vertaalapp weliswaar want ze spreekt zo goed als enkel Spaans.
Mijn wandelervaringen zijn momenteel nog beperkt maar zo'n halfuurtje (plus) is zeker voor herhaling vatbaar.
 
Vorige week een afspraakje gehad met Caroline in Casa Lucia.
Heel toffe en leuke dame. Foto's op de site waren mischien niet echt recent maar Caroline heeft genoeg ervaring en skills dat dit maar bijzaak wordt.
Na een drankje (aangeboden door het huis), de financiële afhandeling en de douche richting kamer. Zij had mij al serieus warm gemaakt in de douche, volop tongzoenen en teasen. Ze neemt veel initiatief, pijpen was goed en redelijk diep. Neuken in verschillende standjes, klaargekomen in doggy.
Nadien nog een fijn babbeltje, via vertaalapp weliswaar want ze spreekt zo goed als enkel Spaans.
Mijn wandelervaringen zijn momenteel nog beperkt maar zo'n halfuurtje (plus) is zeker voor herhaling vatbaar.
ik zou haar graag bezoeken, valt haar gezichtje mee ? Ik spreek perfect spaans, dus wel een voordeel :)
 
Als je vooraf die dingen weet en betaald, ok maar ik had ooit bij angels betaald vooraf voor intiem en op de kamer ineens na de wasbeurt na 1min pijpen was 't vingertje, bijbetalen voor langer te pijpen, niet dus, neuken dan, ok, weer na 1 minuut het vingertje, bijbetalen voor door te neuken. Gestopt en erna de bazin gesproken en die zei, wat de meisjes op de kamer doen is hun zaak. Nooit meer geweest.
 
Ik hou van het huis,daar het is,waar dat ze extra vragen maar bij mij was het opvoorhand niet tijdens de ontmoeting, misschien wou je meer maar voor mij was het niet dus en ga,er nog steeds heen er zijn er die het doen maar ik ga niet op die dingen in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan