WHEM Caroline, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
24/01/22
5
2
Is er iemand hier die al eens met Caroline heeft afgesproken voor een massage?

Een paar maanden terug stond ik aan de voordeur van haar appartementsblok, maar dan kreeg ik geen reactie - behalve dan x-aantal tijd later met de melding dat ik dan moest bellen dat ik er was... - maar was toen alweer vertrokken..
Ik twijfel nog steeds om haar effectief te bezoeken. Ze spreekt in elk geval Frans en heeft nog een tijdje in hetzelfde appartement gewerkt als "Lucie" - ook franstalig, maar ondertussen al enkele maanden gestopt of zelf toch niet meer gevonden.... Ik kon het nog wel best aardig vinden met Lucie... adverteerde ook met massage, maar meestal was dit een goed ge-oliede b2b massage met intieme afwerking. Iemand die weet hoe dit bij Caroline is?
 
Deze zomer eens mee afgesproken in Gent, maar ze is niet komen opdagen. 😭

Ze heeft wel correct teruggebeld om zich te excuseren, maar mijn agenda liet niet toe om toen nog eens een uur te wachten.
 
Iemand anders nog ervaring met deze dame?
Ik heb al meerdere malen afgesproken met deze dame zelfs nog oen ze als Lucie ontving op een ander appartement. De dame doet exact wat er op de advertentie staat. Kussen of intiem is niet meer mogelijk maar ze kan zeer goed masseren. De afwerking is handmatig maar dit doet ze goed. Het enige minpunt is dat je soms wel een kwartier beneden moet staan wachten en dat er daar wel nog redelijk veel passage is.
 
Ik heb al meerdere malen afgesproken met deze dame zelfs nog oen ze als Lucie ontving op een ander appartement. De dame doet exact wat er op de advertentie staat. Kussen of intiem is niet meer mogelijk maar ze kan zeer goed masseren. De afwerking is handmatig maar dit doet ze goed. Het enige minpunt is dat je soms wel een kwartier beneden moet staan wachten en dat er daar wel nog redelijk veel passage is.

Mag je haar ook aanraken? En zou oraal nog mogelijk zijn?
 
Langs geweest. Zie recensie!

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan