Recensie Caroline, Samantha Privé Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bobby888

Wandelaar
27
10/08/22
18
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.samanthaprive.nl/caroline-in-samantha-prive/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond met wat opgekropte lust in Rotterdam terecht gekomen bij Samantha Privé. Ik wilde gaan voor drie kwartier met wat extra cash op zak voor een lekker extraatje. Alleen Caroline was beschikbaar, maar wel voor 20 minuten.
Ik was voor het eerst op dit adres maar Samantha Privé is volgens mij een prima adres voor een wip. Caroline is een Colombiaanse en kwam een beetje afstandelijk over in de ontvangstruimte maar eenmaal op de kamer ontbrandde er een soort Latijns vuurtje. Ze zag er lekker uit, goed figuur, harde siliconenborsten en een lekkere kont. Heb haar op de kamer 20 euro betaald om haar nog lekker te likken. Na het wassen ben ik lekker geteased waarna ik op de rand van het bed ging zitten. Hier begon ze mijn pikkemans lekker tussen haar borsten te neuken en mijn ballen te zuigen. Pijpen deed ze heel licht totdat het condoom erom ging. Lekkere diepe halen waarna we op het bed in 69 verder gingen. Tijdens het likken van haar zeiknatte kutje en mooie sterretje begon ze me als een bezetene deepthroat te pijpen waarna ik haar net op tijd kon laten stoppen anders had ik voortijdig mijn kruid verschoten. Vervolgens heeft ze me in reverse cowgirl bereden waarna ik niet al te lang later met 6 bar druk het condoom volblafte. Caroline is een bloedgeile vrouw, maar ik had een goeie klik met haar. Dat zal er misschien aan hebben bijgedragen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
voor het eerst in dit huis. Bij binnenkomst zitten de beschikbare dames op een rijtje klaar en de laatsten komen er nog snel even aan. Veel (allemaal?) latina's en wat mij betreft voor de mooiste gekozen en dat was wat mij betreft Caroline. Direct 70 euri afgetikt voor een half uurtje en we kwamen in de kamer beneden t.o. de kassa terecht. Kamer met douche, dus daar maar even gebruik van gemaakt. Caroline is Colombiaanse en woont deels in Malaga (?). Leuke meid wel, praat redelijk Engels. Op bed beland begon ze pijpen met condoom en dat deed ze best aardig. Daarna klom ze op me op me om reverse cowgirl me te berijden. Daarna nog even missionaris en doggy, maar in alle eerlijkheid zou het me niet gaan lukken om klaar te komen. Lag niet aan haar, maar aan mij (en het condoom...). Maar goed, Caroline trok het zich niet aan en ging 'spelletje spelen' door me nog even goed op te pijpen en daarna af te trekken. Uiteindelijk lekker klaargekomen en het pand toch wel tevreden verlaten. Lieve meid wel, die er best wel zin in heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan