Recensie Cassandra, Amsterdam, Spuistraat 17 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ya-ba doe

Wandelaar
43
11/09/21
40
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maandagavond op stap geweest en had wel zin om even rond te kijken. Wallen waren, zoals ik al had gelezen, niet best. Wel een paar leukerdjes maar dan... 50eur Pijpen of 100eu sex. Haha dan ga ik wel naar vaste dame in Singelgebied waar ik all-incl heb voor dat geld.
Maar wilde gewoon eens wat nieuws dus toch eerst even op Spuistraat kijken en daar stond dit leuke dametje uit Roemenie die keurig 50eur P+N melde. Dus hop naar binnen :D.
70eur afgesproken voor relaxte sessie. Voor ik iets uit had stond ze al tegen me aan en deed een greep in mijn broek. Leuk figuurtje en flinke sili tietjes ( maar staan haar goed) .
Pijpen was ok maar kan wel beter. Maar dan over in Missio.. wow ze gooit haar benen even naar achteren zodat ze haar voetjes haast strak naast haar hoofd heeft, geweldig lenig dus!
Na enige tijd over naar doggy, ze steekt haar mooie kontje goed omhoog en gaat er eens goed voor liggen zeg maar, haar zo heerlijk even genomen (die vele biertjes hielpen me wel om het goed vol te houden :) ) . Ze deed ook steeds beter mee en begon op goede manier enthousiast mee te bewegen en zo rubbertje volgespoten.
Leuk alternatief en zal haar nog wel eens opzoeken, staat er iedere avond melde ze.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan