Recensie Cassandra, Den Haag, Doubletstraat 16 k5 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainyday

Wandelaar
93
18/02/22
105
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag in de hitte maar toch naar Doublet gegaan. Er waren weinig wandelaars te zien maar het aantal dames viel wel mee. Op 4.2 werd ik gegroet door Lori. Op 4.1 zag ik een mooie slanke dame met krullend lang haar. Lachend en lief keek ze me aan. Nou, de keus is gemaakt! Afgesproken € 50,- inclusief beffen. De temperatuur binnen was aangenaam; koude lucht blies van de plavond uit. Een lekkere lichaam heeft zij; zachte gevulde kont en naturel borsten B cup. Begin aan het werk met de borsten natuurlijk, strelen, knijpen, zuigen … heerlijk! Vervolgens leg je haar billen op de bedrand en mag ik knielend uitgebreid beffen, rimmen en vingeren. Condoom erom, pijpen met diepe halen en 69. Neuken in missio heeft niet zolang geduurd tot dat ik grommend klaar gekomen.
Zij is een Colombiaanse met een wat lichte huidskleur. Minpunt is dat zij geen Engels spreekt en ik geen Spaans, dus een beetje behelpen met de instructies die je gaf, maar zij deed haar werk rustig en goed. Herhalingsgevaar zit zeker in.
Ik kan geen oude recentie van haar vinden, heeft zij het wel?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het zonnetje scheen gisteren lekker en had mijn werkzaamheden vroeg klaar, dus in de auto gestapt op weg naar de Doubletstraat. Het aanbod was niet echt om vrolijk van te worden. Ik heb wat rondjes gelopen maar kon niet echt snel iets vinden. Ik had Natalya, Ruby en Cristal gespot maar wilde eigenlijk iets anders.
Op een gegeven moment viel mijn oog op Cassandra, ik had haar wel eerder gezien, maar ze kon mij toen niet zo bekoren, waarschijnlijk omdat ze er wat gewoontjes uitzag.
Na nog een rondje terug gegaan naar de passage waar ze stond, of eigenlijk moet ik zeggen waar ze op het bed lag.
Een kort praatje gemaakt en gevraagd wat ze wilde hebben. ze zei € 40,00, dat was akkoord en ben naar binnen gegaan, Ik heb mij uitgekleed en mijn apparaat eens goed gewassen, Daarna een korte staande verkenning waar ik een beetje met haar mooie naturel borstjes speelde, ze vertelde mij dat ze uit Bogota, Colombia komt. Vervolgens heeft ze mij begeleid naar haar bed, en begon mijn tepels te likken, dat vind ik altijd best geil. tegelijkertijd speelde ik nog wat met haar borstjes, en toen ik met mijn mond naar borstjes ging zei ze, extra, extra, op een grappige manier, maar het was ook wel een afknapper.

Vervolgens ging ze met haar hoofd tussen mijn benen, en nam kleine Rony in haar mond en begon mij te pijpen, dit deed ze niet slecht, na de pijp kwam het echte werk en ging ze mij als een amazone berijden, langzaam maar met gevoel, pfff wat deed ze dat lekker.
Vervolgens heb ik haar daarna heb ik het in missionarisstandje afgemaakt. Conclussie, het is zeker geen stunner om te zien eerder girl next door een beetje onopvallend, Maar de service was prima,

Daarna nog even de stad ingegaan en ik had eigenlijk nog wel zin om nog een dame aan een inspectie te onderwerpen, maar dat vertel ik later, hoe dat is afgelopen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
jaja ik ben ook bij deze colombiaanse schone geweest
bij binnen komst gelijk me tool gewassen en plaats genomen op bed
Ze pakte me tool beet begon me eerst lekker af te trekken en hierna heeft ze me heerlijk diep gepijpt met diepuh halen, Het pijpen doet ze best goed maar het kan iets beter
Hierna heb ik ook Cassandra met haar harig kutje omhoog en op haar ruggetje gelegd en begon ik haar te pompen dit ging echt van lijen dakje lekker smooth, maar iets zij me dat deze dame doggy gepompt moet worden.
Dus ik haar doggy pompen dit ging vele malen stukker beter je kan haar echt hard pompen en ik zweette me kapot en Cassandra's kutje werd steeds warmer en warmer we ging van doggy naar plat doggy en ik pompte haar nog harder en ze kreunde van genot niet veel later kwam ik in haar klaar grommend van genot yeaaah lekker hoor.
Cassandra is echt een lieve meid uit colombia neemt de tijd voor je absoluut geen klokkenkijker, maar helaas heb ik geen klik met haar en dat kan gebeuren
ik ga niet meer naar deze dame niet omdat haar service slecht is maar omdat het toch net niet voor me is ik hou het maar bij de roemeense poppetjes :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan