Recensie Cassandra, Den Haag, Geleenstraat 23 k10 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.740
30/06/21
4.354
62
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Oostblok-dame (lijkt me een zigeunertype) die redelijk met de langslopende wandelaars aan het sjansen was. Ik had haar nog niet eerder gezien in de straat. Iets zei me dat PZC bij haar wel mogelijk zou zijn. Voor de zekerheid dit aan het raam gevraagd, was inderdaad het geval voor 50 extra, standaard voor de Geleen dus.

Binnen prentte ze zich mijn naam goed in na het voorstellen. Later bleek dat ze die kennis gebruikte voor een truukje bij het fake kreunen: "oh oh yes, <naam>, oh yes, <naam>". Vrij belachelijk eerlijk gezegd.

Alles gebeurde verder heel erg op de automatische piloot en met weinig gevoel. Ze vroeg over het pijpen wel "doe ik het goed", op zich was dat wel zo, niet te hard ofzo, maar er zat geen gevoel bij, en ze staarde er vreemd bij in het niets. Gaf me een raar gevoel, hier kon ik niet opgewonden van raken.

Dus ook hier het er verder bij laten zitten en uiteindelijk heerlijk klaargekomen bij Katerina van nr. 110.
 
Laatst bewerkt:
Moet het niet k10 zijn?

k10 is toch de kamer waar het gordijn altijd dicht is en waar een bordje "SM, luxe kamer boven" achter het raam hangt?
Daar zat ze dacht ik rechts van. Dus van links naar rechts:
k11: kamer van Olga, nu niet bezet, staat een bord met "kamers te huur"
k10: gordijn dicht, "SM, luxe kamer boven"
k9: Cassandra
k8: niemand
k7: kamer van Stella, nu niet bezet

Maar misschien haal ik kamer 9 en 10 door elkaar. In ieder geval zat ze direct naast die kamer met "SM, luxe kamer boven".
Rapporteer maar als je denkt dat het kamer 10 was, jij kent de straat het beste.
Edit: kamer 10 van gemaakt, kon het zelf nog wijzigen.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze Cassandra ook bezocht.

Pijpen deed ze best lekker. Ze kijkt daarbij naar zichzelf in de spiegel. Beetje vreemd maar het was niet slecht.

In missio begon ze helaas na 2 minuten al "come baby". Andere posities wilde ze niet want ze had pijn ofzo.

Hygiëne was ook niet top.

Ze had wel lekkere borsten.

Zonde van die €50. 10 minuten binnen geweest incl aankleden en wassen.

Geen aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan