Recensie Cassandra, Harelbeke 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lachende Wandelaar

Wandelaar
26
16/04/23
36
10
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cassandra-gfe.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de tweede maal op bezoek geweest bij deze dame, een supermooie verschijning met een hemelse glimlach.
Ik had mijn verwachtingen doorgemaild en deze zijn stuk voor stuk ingewilligd.
Zij heeft me ontvangen met een natte tongzoen, geblinddoekt en sensueel uitgekleed. Ze heeft me bij mijn opgewonden beertje naar de douche geleid en zorgvuldig proper gemaakt.
Vervolgens heb ik mogen kennismaken met diverse strapons, mocht ik ook proeven van haar heerlijke borsten en haar nat poesje.
Het heeft niet lang geduurd voor ik een eerste hoogtepunt bereikte.
Daarna hebben we elkaar nog teder gemasseerd, helaas was het zalige uurtje reeds voor ik het besefte voorbij.
Een uurtje met Cassandra smaakt naar zoveel meer, dit is 200% genieten van haar gezelschap, haar tedere sensuele aanrakingen, haar perfecte bdsm invulling.
Ik kijk alvast uit naar de volgende ontmoeting.
 
2 vragen:
1. ik wil graag een kennismaking hebben met prostaat massage. Zou cassandra dan een goede keuze zijn?
2. Cassandra is bi en er staat vermeld dat ze vvm doet, heeft er iemand ervaring in een trio met Cassandra ?
 
Enkele jaren geleden eens trio gedaan met Vicky in dreamgirls Kortrijk waar ze toen werkte. Was een nul op de ganse lijn . Dit voor beide dames . Zonde van mijn centjes. Sommige foto s die ze gebruikt zijn nog van die tijd. Er zijn nu menig wat kilo's bijgekomen.
 
Enkele jaren geleden eens trio gedaan met Vicky in dreamgirls Kortrijk waar ze toen werkte. Was een nul op de ganse lijn . Dit voor beide dames . Zonde van mijn centjes. Sommige foto s die ze gebruikt zijn nog van die tijd. Er zijn nu menig wat kilo's bijgekomen.
Dank je voor het delen van je ervaring. Mocht je ooit een leuke trio ervaring gehad hebben mag je me informeren
 
Voor de tweede maal op bezoek geweest bij deze dame, een supermooie verschijning met een hemelse glimlach.
Ik had mijn verwachtingen doorgemaild en deze zijn stuk voor stuk ingewilligd.
Zij heeft me ontvangen met een natte tongzoen, geblinddoekt en sensueel uitgekleed. Ze heeft me bij mijn opgewonden beertje naar de douche geleid en zorgvuldig proper gemaakt.
Vervolgens heb ik mogen kennismaken met diverse strapons, mocht ik ook proeven van haar heerlijke borsten en haar nat poesje.
Het heeft niet lang geduurd voor ik een eerste hoogtepunt bereikte.
Daarna hebben we elkaar nog teder gemasseerd, helaas was het zalige uurtje reeds voor ik het besefte voorbij.
Een uurtje met Cassandra smaakt naar zoveel meer, dit is 200% genieten van haar gezelschap, haar tedere sensuele aanrakingen, haar perfecte bdsm invulling.
Ik kijk alvast uit naar de volgende ontmoeting.
is een geweldige meid die je meerdere keren tot een hoogtepunt kan brengen. Zowel met haar mond als intiem. Ga er al meerdere jaren van toen ze nog in Eke was. Nog nooit ontgoocheld geweest. Zoek haar eerstdaags nog eens op in Harelbeke voor een nieuwe intieme ontbolstering 🤪
 
Terug
Bovenaan Onderaan