Recensie Cassie (Sisters), Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sp0rkeh

Wandelaar
Forumpionier
66
07/07/21
47
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sistersvideos
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag, 15-11-2021 prive bezoekje gebracht aan deze dame Cassie (geen trio), in Antwerpen. https://www.redlights.be/profiel/sistersvideos

Nou aller eerst, ze lijkt niet erg veel op de dame van de foto's, het zou goed zijn dat zij het is maar dan toch wel erg gefotoshopt. Erg kille persoonlijkheid. € 130 betaald voor een uurtje. De services die aangeboden werden in haar profiel werden grotendeels niet geleverd. Halverwege onze sessie begon ze van "Fetish" is extra "Kissing is extra", Oral without is "extra". Welja, daar wordt niet mee geadverteerd, en het werd me ook niet meedegedeeld bij binnenkomst. Gelukkig kon ik uberhaupt een parkeerplaatsje vinden in deze buurt (Jodenwijk), het stond toch best wel volgeparkeerd met auto's ik kon gelukkig nog 1 plekje ergens vinden.

Ze vroeg om m'n kleren uit te doen (ook zo sexy en erotisch altijd, en dan gaan liggen, wat verrasssend). Toen meteen het condoom erop dus ik ging meteen vragen van what are you doing? Toen zei ze I dont do without (dat is dus al een leugen want een half uur later zegt ze this, and that, and that is extra, extra, extra). Moet ik dat ruiken ofzo? Moet ik dat allemaal vantevoren vragen? Dat kan ook niet want dan denken ze dat je een tijdverprutser bent. Dus oraal met condoom, handjob, daarna sex (doggystyle). na 30 min 1e keer klaargekomen.

Ik had dus voor een uur betaald en ik was dus niet van plan om eerder weg te gaan, dus ik zeg ja probeer maar nog een keer (en dat ging), dus deed ze een handjob, toen vroeg ik "can you take that condom off". (sleeecht zeg). Met haar borsten mocht ik niet spelen (niet Russisch dus) want ze had pas een ingreep eraan laten doen....Zoenen wilde ze niet (dat was naderhand dus "extra" $$), ik mocht wel haar lichaam kussen. Ze had wel een mooi figuur, niet lelijk, mooie vormen, mooie nagels. Voor de rest wat muziek aan op d'r telefoon, nouja ik laat me daar ook niet meer door afleiden (waarom ze dat vaker doen weet ik niet, waarschijnlijk zodat mensen nabij niet alles kunnen meehoren. Tussendoor ook wat pingetjes op haar telefoon die haalde ze ook af en toe tussendoor erbij, nota bene nog vlak voor het moment dat ik de 1e keer ging komen. Aftrekken en condoom omdoen etc. was ook weer te ruw en te hard (naar beneden) dus ik zeg van please this hurts, easy, little slower. Toen begon ze wat van "You have problem with dick"? No, I dont have. Enige humor had ze ook niet, zin om te praten ook niet echt. Ik me netjes douchen, kleden, schoon, parfum, geschoren, deodorant, tanden gepoetst thuis etc. voor DIT. Ze bood me overigens niet aan om te douchen dus ze geloofde het blijkbaar wel dat ik geen viezerik ben. Nu hoef ik ook niet te douchen, maar deze dame leek nog niet voor 50 % op de dame van de foto's, en de services dat was maar 1/3. Ik ben dan wel 2 keer klaargekomen, 1e keer in Doggy, 2e keer handjob (begon met condoom, uuhhh), gevraagd om dat rubberen ding af te doen. Zodoende toch nog iets aan overgehouden maar een geweldige ervaring was het niet. Het was middelmatig.

Al met al een klein 6je. Waarschijnlijk weer een van die types die snel willen cashen en weer vertrekken. Daarvoor was Antwerpen (1 + uur rijden) eigenlijk het niet helemaal waard maargoed. Niet proberen is altijd mis dus, en in deze tijden denk kan maar beter iets doen voordat straks alles weer gelockdowned is. Ik zou het niet aanraden in elk geval. Sprak wel redelijk Engels maar beetje ongeinteresseerd, en onduidelijk. Niet de services die op haar profiel allemaal aangeboden worden (+ het feit dat ze daarna zei dat enkele services "extra" zijn). Dat staat dus niet op haar profiel.

Ik zou eerst iets anders zoeken als je in de buurt bent of komt. Herhaling voor mij? Denk 't niet waarschijnlijk.
 
Heb vraagje; je zei " ze lijkt niet erg veel op de dame van de foto's, het zou goed zijn dat zij het is maar dan toch wel erg gefotoshopt." Vroeg me af of de video's wel een reel beeld geven hoe ze eruit ziet, lijkt me stukje moeilijker om te photoshoppen.
 
de dames zijn dus fake. Heb je de andere zus ook gezien.
Trouwens op dat adres in de buurt van de Lange Leemstraat in Antwerpen ontvangt ook nog een Karina en een Vanessa die, eerlijk gezegd, er op foto geweldig uitzien, maar gelijkaardige uitstraling hebben. Ik neem aan dat die dus ook fake zijn ?
 
de dames zijn dus fake. Heb je de andere zus ook gezien.
Trouwens op dat adres in de buurt van de Lange Leemstraat in Antwerpen ontvangt ook nog een Karina en een Vanessa die, eerlijk gezegd, er op foto geweldig uitzien, maar gelijkaardige uitstraling hebben. Ik neem aan dat die dus ook fake zijn ?
Ik heb dat andere zusje niet gezien. Op zich zag ze er goed uit (de dame Cassie), maar de service viel wat tegen en beetje ongeinteresseerd. En er bleek een hoop extra te zijn, dat ik pas hoorde uiteraard bij binnenkomst.
 
Om het zeer kort te houden, had met deze dame om 15 uur afgesproken en eenmaal toegekomen, de bel , opengedaan, en wat een lelijk wijf dat er opendeed weet ik niet, maar het was zeker niet de dame of de dames die zich voorhielden als de zusters, waarom toch, meisjes jullie weten toch dat we deze onzin moe zijn en ons omkeren en dat heb ik dan ook gedaan, go back home, ik ben het echt beu om fake vrouwen te ontmoeten
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sisters-arrived-in-belgium.html
met deze..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om het zeer kort te houden, had met deze dame om 15 uur afgesproken en eenmaal toegekomen, de bel , opengedaan, en wat een lelijk wijf dat er opendeed weet ik niet, maar het was zeker niet de dame of de dames die zich voorhielden als de zusters, waarom toch, meisjes jullie weten toch dat we deze onzin moe zijn en ons omkeren en dat heb ik dan ook gedaan, go back home, ik ben het echt beu om fake vrouwen te ontmoeten
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sisters-arrived-in-belgium.html
met deze..

Goed zo, dat moesten we allemaal doen indien er iemand opendoet die er totaal anders uitziet dan op de foto's. Maar bij sommige mannen is de goesting te groot en gaan ze toch binnen ...
 
Het gebeurt ook dat als iemand anders de deur opent, het beter materiaal is dan op foto's.
Ik evalueer op dat moment de marchandise, vraag bevestiging over afspraken die waren gemaakt en blijf of ga door.
 
Het gebeurt ook dat als iemand anders de deur opent, het beter materiaal is dan op foto's.
Ik evalueer op dat moment de marchandise, vraag bevestiging over afspraken die waren gemaakt en blijf of ga door.
Ik doe dit altijd en heb steeds de foto's klaar op mijn mobiel om gelijk te vergelijken. Klopt het niet gelijk retour of andere dame. Ik ga NOOIT binnen!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan