• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Cataleya Beernem 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Danilo

Vaste klant
152
17/08/22
82
11
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/beautiful-complacent-latina-trans.html
Totale kosten (in euro)
100
Deze trans vorige week bezocht in Beernem, ze trok al een tijdje mijn aandacht op RL maar ik vond jammergenoeg geen review over haar.

Via WhatsApp afgesproken voor half uurtje waarbij ik haar langdurig zou pijpen. Dit ging vlot en uurtje later was ik in Beernem.

Bij binnenkomst zag ik direct dat de foto's op RL klopten, vooral de gewone foto's geven een juist beeld. Ze is zeker niet van de jongste maar ze heeft een prachtig lichaam en was zeer verzorgd.

Bij begin van de date efkes paniek toen ze haar slip uitdeed want haar slappe lul was wel zeer klein maar gelukkig was het een bloedlul waardoor deze toch groeide naar een goede middelmaat en hij was vooral zeer hard.

Ik ben groter gewoon maar doordat hij gedurende de ganse date staalhard was, was dit meer dan voldoende en wanneer ik haar haar diep pijpte moest ik meermaals kokhalzen. Ze genoot er zelf ook van en snoof ook meermaals aan de poppers maar toch liet ze haar niet volledig gaan en was er weinig interactie. Gelukkig had ik die dag vooral zin om een lul diep in mijn keel te voelen.
Met haar lul diep in mijn keel heb ik mezelf lekker klaar getrokken en ben ik tevreden huiswaarts gegaan.
Ondanks goede date blijf ik mijn twijfels hebben. Ik weet niet of een date van uur met alles erop en eraan een even goede ervaring zou geweest zijn...

Deze trans vorige week bezocht in Beernem, ze trok al een tijdje mijn aandacht op RL maar ik vond jammergenoeg geen review over haar.

Via WhatsApp afgesproken voor half uurtje waarbij ik haar langdurig zou pijpen. Dit ging vlot en uurtje later was ik in Beernem.

Bij binnenkomst zag ik direct dat de foto's op RL klopten, vooral de gewone foto's geven een juist beeld. Ze is zeker niet van de jongste maar ze heeft een prachtig lichaam en was zeer verzorgd.

Bij begin van de date efkes paniek toen ze haar slip uitdeed want haar slappe lul was wel zeer klein maar gelukkig was het een bloedlul waardoor deze toch groeide naar een goede middelmaat en hij was vooral zeer hard.

Ik ben groter gewoon maar doordat hij gedurende de ganse date staalhard was, was dit meer dan voldoende en wanneer ik haar haar diep pijpte moest ik meermaals kokhalzen. Ze genoot er zelf ook van en snoof ook meermaals aan de poppers maar toch liet ze haar niet volledig gaan en was er weinig interactie. Gelukkig had ik die dag vooral zin om een lul diep in mijn keel te voelen.
Met haar lul diep in mijn keel heb ik mezelf lekker klaar getrokken en ben ik tevreden huiswaarts gegaan.
Ondanks goede date blijf ik mijn twijfels hebben. Ik weet niet of een date van uur met alles erop en eraan een even goede ervaring zou geweest zijn...
Spuit ze ook?

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Soft SM
  9. Speciale kleding verzoek
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/cataleya-come-back-more-hot.html
Totale kosten (in euro)
200
Ik besefte niet dat ik over haar nog geen reviews had geschreven.

Cataleya en ik zien elkaar af en toe. Ik denk dat we aan 10-15 dates zitten. Heb haar al bezocht in Beernem, als in Tielt.

Gaande van uitgebreide uurtjes, tot een vluggertje voor het werk 's ochtends.

Van nature zou ik zeggen dat ze dominant top is. Ze houdt ervan als je kokhalst op haar stijve lul. Ze houdt ervan hem heel diep in je keel te duwen en als je kokhalst duwt ze hem nog wat dieper. Ze kan heel hard neuken en vraagt normaal wel extra voor cum, omdat iedereen dat blijkbaar wil.

Bij mij is dat niet het geval, omdat we elkaar wel vaker zien. We sexten geregeld met elkaar en maken elkaar geil. Dan springt soms de goesting er zo af, dat ik 's avonds laat binnenspring voor een vluggertje, omdat we beiden op ontploffen staan. Of 's ochtends voor ik naar het werk vertrek, dat ik een kwartiertje binnenspring, haar kontgaatje diep verwen met mijn tong, wat kokhals op haar lul tot ze komt en dan richting bureaujob vertrek.

Ze kan je lang en uitgebreid neuken, maar omdat zij en ik elkaar wel vaker opgeilen, komt ze wel vrij snel bij mij. Haar neuken is ook super geil, maar we rollen wel vaker in bed in verschillende posities. Ze heeft ook wel een fetish om je anaal te verwennen met haar hand. Heeft handschoenen ervoor en heeft ze ook wel al gedaan bij mij, maar "normaal". Ze heeft me ook wel al videos laten zien waar ze iemand fist, of met haar beide handen naar binnen glijdt en dan de kont wat opentrekt, maar dat gaat wat te ver voor mijn persoonlijke goesting, maar goed, ieder diertje zijn pleziertje.

Ze is lief, gemotiveerd. Ze is hier om geld te verdienen voor haar familie. De kamers die ze huren in België zijn vaak aan woekerprijzen, en het werk is niet altijd even druk waardoor ze soms wel onder tijdsdruk komt te staan. Dat geldt voor veel van die vrouwen hier in België.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
170
Afspraak gemaakt. Toen ik er was reageerde ze niet meer op mijn apps. Half uur gewacht.
Uiteindelijk binnen. Ze ziet er goed uit, zoals op de foto's. Haar pik is redelijk en werd meteen hard.
Ze heeft me goed genomen en me daarna klaar getrokken.
Ik denk niet dat ik terug kom.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan