Recensie Cataleya, door heel Nederland. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.449
30/06/21
1.668
124
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/589703-cataleya#overview
Totale kosten (in euro)
700
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze mooie jongedame recent ook uitgenodigd. Contact via Whats-app verliep wat rommelig waardoor een misverstand ontstond over de dag van de date. Uiteindelijk helemaal goed gekomen, wel wat meer uren in verband met de reisafstand maar die uren vlogen ook om. Dame is, terecht, heel secuur wat hygiëne betreft, mits dat in orde bevonden wordt is er best veel mogelijk! Wel is er dan ook een wederzijdse klik nodig maar gelukkig was die er al spoedig. Haar Engels is best redelijk, sommige dingen moesten wel uitgelegd worden om misverstanden te voorkomen. Dan de date zelf, kort samengevat.........., WAUW!! Ze is op vrijwel alle vlakken helemaal top, variatie qua sex, massage en noem maar op, ze beheerst het allemaal en voelt precies aan aan hoe je het hebben wilt. Pijpen doet ze heel erg goed, met veel gevoel en sensueel, zachtjes e en diep, goed gebruik van haar tong, hemels dus. Moeite moeten doen om niet al meteen klaar te komen terwijl ik daar echt wel moeite mee heb soms.
Intiem in meerdere standjes afgewerkt tot ik het niet langer vol hield en condoom heb gevuld.
Na pauze nog een werkelijk erg goede massage gehad, lekker stevig en het blijkt dat ze goed weet wat ze doet.
Op rug liggend werd de voorkant ook onder handen genomen met extra aandacht voor m'n pik. Een zéér goede edging/linham behandeling gekregen waarbij ik lang op het randje zat van een tweede orgasme. Helaas was de tijd om na ruim 4 uur bezoek en moesten we afscheid nemen.

Superdate!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/589703-cataleya#overview
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond mocht ik op "herhaling", ze was in de buurt volgens mij en ik had tijd, zin en budget.
2 uurtjes zijn weer omgevlogen, waar blijft de tijd als je je amuseert?
Helaas geen tijd over voor een massage, dat is voor de volgende keer hopelijk.
Ze gaat op vakantie en komt hopelijk in het nieuwe jaar weer terug voor ronde 3. :love:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/589703-cataleya
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Cataleya bezocht in Almere en dat was een fijn bezoek. Door de verschillende berichten hier op het forum durfde ik het aan en ik heb er zeker geen spijt van. De ontvangstlocatie was wat minder, een piepkleine slaapkamer in een kleine benedenwoning, maar dat maakte voor de uiteindelijke daad niet uit.

Cataleya is een petite dame met pronte borstjes, een slank figuurtje, ronde billen en een knap gezicht. Ze is, zoals hierboven al beschreven, erg bezig met te onderzoeken wat je fijn vindt. Ze is onderhoudend, maakt oogcontact en probeert de beleving op jouw persoon af te stemmen. Ik houd van rustig aan, beetje knuffelen, sensitieve plekjes opzoeken en zo beiden naar een fijn hoogtepunt toewerken. Dit had zij snel door en paste haar 'programma' hierop aan. In plaats van te eindigen met een massage, begon ze ermee. Hierbij ging ze naadloos over in een hemelse pijpsessie. daarbij bood ze al haar lekkers aan mij aan door niet tussen mijn benen te blijven zitten maar zijdelings met haar billen richting mijn hoofd.
Vervolgens zette ze mij aan het werk en heb ik mij geruime tijd tussen haar benen begeven. Ze is fris en geschoren en durft zich over te geven aan het gevoel dat dit bij haar losmaakt.
Hierna ging het condoom erom en een aantal standjes ingenomen. Uiteindelijk voelde ze heel goed aan dat klaarkomen er op deze manier voor mij niet inzat. Normaliter wel maar ik was nogal moe en had weinig slaap gehad. Dus ging ze over op handwerk. En ook daar is ze heel bedreven in en past veel variatie toe. Uiteindelijk lukte het haar om mij tot een hoogtepunt te brengen.

Alhoewel er op een bepaald moment een wekkertje afging, ging ze rustig door om mij tot dat hoogtepunt te brengen. Ze raffelde het niet af. Ik heb verder niet op de tijd gelet maar ik ben ruimschoots een uur binnen geweest. Ik kon douchen in een fatsoenlijke badkamer en kreeg een schone handdoek.
Het is geen straf om weer eens naar haar terug te gaan.

Ik zag hierboven dat aangegeven stond dat ze rookt. Alhoewel ik bij binnenkomst in de woning wel enigszins een rookgeur opmerkte, heb ik dat bij Cataleya zelf geheel niet gemerkt. Er was nog een andere dame in huis die ik even zag bij binnenkomst. Zij haalt het niet qua looks in vergelijking tot Cataleya. Ik heb echter geen idee wie het is en heb er ook niet naar gevraagd.
 
Zit nu weer in Zwolle, en heb haar hier ook vorig jaar bezocht. Gebeld en zei loodste mij prima naar haar flat. Het is een lieve, vriendelijke en rustige meid. Aangegeven dat ik wel van kinky houd. Hier hield ze zeker rekening mee. Ben lekker met een strap on door haar genomen. Ze heeft een heerlijk lichaam. Dame is zeker aan te bevelen.
 
In hoeverre stuurde Cataleya in jullie geval op z'n minst een indicatie van de ontvangstlocatie door, zodat je wist waar je ongeveer naar toe moest gaan?
Gedurende mei 2023 wilde ik ook afspreken met Cataleya, destijds ontving zij in R'dam, maar ze gaf totaal niets prijs over de locatie. Logischerwijs geven de meesten niet direct het exacte adres, maar wel op z'n minst een indicatie om je daarna naar het juiste adres te loodsen.

Destijds stond de afspraak bijna en als laatste stuurde ik een app met de vraag waar ik naar toe zou moeten gaan. Cataleya antwoordde enkel "Text me please one hour before and I will send you the adress". Leuk, maar daar heb ik niets aan, gezien ik in Den Haag woon en naar 010 moest karren. Logischerwijs wil ik dan wel weten of ik naar straat/buurt x, y of z moet gaan. Ik ga immers niet voor 'jan met de korte achternaam' ergens bij CS staan, om daarna te horen dat ik ergens in Zuid moet zijn enz.

Ik appte destijds nogmaals dat ik niet in 010 woon en dus graag op z'n minst een locatie 'in de buurt' doorgestuurd wilde krijgen; lijkt me niet meer dan logisch...
In de ochtend daarna had ik nog geen steeds geen antwoord ontvangen, ofwel, ik heb vriendelijk bedankt omdat Cataleya zelfs niet eens een indicatieve locatie doorstuurde.

Keerzijde (per heden) is wel dat ik Cataleya alsnog best zou willen ontmoeten, omdat ik haar aantrekkelijk vind en ze per heden in Den Haag vertoeft. Echter, dat doe ik dan enkel onder de voorwaarde dat zij op z'n minst een straatnaam opgeeft die 'om de hoek' ligt o.i.d.
Om dit bericht maar af te sluiten met de vraag waarmee ik begon: In hoeverre stuurde Cataleya jullie op z'n minst een indicatie van de ontvangstlocatie door, zodat je wist waar je ongeveer naar toe moest gaan?
 
Laatst bewerkt:
In hoeverre stuurde Cataleya in jullie geval op z'n minst een indicatie van de ontvangstlocatie door, zodat je wist waar je ongeveer naar toe moest gaan?
Gedurende mei 2023 wilde ik ook afspreken met Cataleya, destijds ontving zij in R'dam, maar ze gaf totaal niets prijs over de locatie. Logischerwijs geven de meesten niet direct het exacte adres, maar wel op z'n minst een indicatie om je daarna naar het juiste adres te loodsen.

Destijds stond de afspraak bijna en als laatste stuurde ik een app met de vraag waar ik naar toe zou moeten gaan. Cataleya antwoordde enkel "Text me please one hour before and I will send you the adress". Leuk, maar daar heb ik niets aan, gezien ik in Den Haag woon en naar 010 moest karren. Logischerwijs wil ik dan wel weten of ik naar straat/buurt x, y of z moet gaan. Ik ga immers niet voor 'jan met de korte achternaam' ergens bij CS staan, om daarna te horen dat ik ergens in Zuid moet zijn enz.

Ik appte destijds nogmaals dat ik niet in 010 woon en dus graag op z'n minst een locatie 'in de buurt' doorgestuurd wilde krijgen; lijkt me niet meer dan logisch...
In de ochtend daarna had ik nog geen steeds geen antwoord ontvangen, ofwel, ik heb vriendelijk bedankt omdat Cataleya zelfs niet eens een indicatieve locatie doorstuurde.

Keerzijde (per heden) is wel dat ik Cataleya alsnog best zou willen ontmoeten, omdat ik haar aantrekkelijk vind en ze per heden in Den Haag vertoeft. Echter, dat doe ik dan enkel onder de voorwaarde dat zij op z'n minst een straatnaam opgeeft die 'om de hoek' ligt o.i.d.
Om dit bericht maar af te sluiten met de vraag waarmee ik begon: In hoeverre stuurde Cataleya jullie op z'n minst een indicatie van de ontvangstlocatie door, zodat je wist waar je ongeveer naar toe moest gaan?
Nu... als ze in een stad als bijv. R'dam of A'dam ontvangt... en je zelfs bij benadering niet weet in welke buurt?? Het is Delft niet natuurlijk!
Dat soort 'spelletjes' doe ik ook niet mee! Al helemaal niet als je dan ook nog de (lange) verplaatsing moet maken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan