Recensie Catalina, Almelo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Andywobbels

Wandelaar
Forumpionier
61
08/07/21
45
Site
Gisteren ontvangen door Catalina in een flat in Almelo In een leren pakje met hoge leren laarzen. Wat een geil ding is het, ze neemt hem direct diep in haar keel, soms wat kokhalsgeluiden. Ze laat zich Anaal nemen voor de spiegel en klaarkomen lekker in haar mond of gezicht. Ik kom Nog te snel omdat ze zo lekker is
 
Catalina is idd geweldig, heb volgende week een date met haar.
Ben er al eens geweest in Almelo, supergeil met golden shower, dildospelletjes, lang en diep wederzijds pijpen, spanking. Ging voor half uur en dat werd eens overschreden! Maak je zelden mee.
Ze heeft er blijkbaar zin in, date van volgende week. Kreeg net nog een filmpje uit haar werkkamer in Almelo, net gemaakt voor mij. Ze trok zich ff klaar, flinke kwak als voorbereiding.
 
Laatst bewerkt:
Haar een bericht gestuurd, alles was in orde totdat het adres naar voren moest komen. Ze vroeg een foto van mijn penis in ruil voor haar adres gevraagd of er een andere mogelijkheid was om video te bellen maar kreeg geen antwoord meer toen ik zei dat ik liever geen foto van mijn penis wou sturen erg jammer.
 
Haar een bericht gestuurd, alles was in orde totdat het adres naar voren moest komen. Ze vroeg een foto van mijn penis in ruil voor haar adres gevraagd of er een andere mogelijkheid was om video te bellen maar kreeg geen antwoord meer toen ik zei dat ik liever geen foto van mijn penis wou sturen erg jammer.
Beter foto van jou penis dan je gezicht. Sommige dames vragen naar foto van je gezicht.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
22
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/9720142-catalina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag dus Catalina bezocht in amsterdam, eenmaal aangekomen even een app en dan krijg je het huisnummer door.

Binnen heb ik het financiële gedeelte afgerond en toen kon de pret beginnen zij is begonnen met pijpen en daarna heb ik haar gepijpt beide zc, en inderdaad wat heeft zij een unit zo dik dat ik er bang van werd. We zijn overgegaan in een 69 en daar drukte ze hem een paar keer flink me keel in de tranen stroomde gewoon uit me ogen, we hebben elkaar ook heerlijk gerimt en hierna heb ik haar flink doggystyle geneukt. Zij vroeg of ze mij ook mocht neuken dat heb ik overgeslagen want ik was bang dat ik daarna niet meer kon zitten.

Heerlijke latina trans met goede rondingen en een hele dikke lul. Ze is ook nog eens aardig en je kan een goed gesprek met haar voeren, het vragen naar foto's van het geslacht doet ze omdat de politie op de loer licht zegt ze. Na de date stak ze wel een jointje op maar daar moet je je niet aan storen, ga ik nog eens terug? Ja ik denk het wel om haar weer in die dikke reet te neuken.
 
Ze is nu in Rotterdam nog even, prima bezoek geweest, netjes volgens afspraak alles gedaan.
Zeker waard om nog eens terug te gaan als ze weer in Rotterdam is.
Resenties hier en op kinky zeggen alles al en kloppen dus.
 
Ik heb een eerste afspraak geboekt bij Catalina.
Volgens haar Whatsapp status zit ze in Amsterdam oost.
Let wel: ik vraag niet om haar adres!
Maar kan iemand mij vertellen welk metro/tram/trein station bij haar in de buurt zit?
Dan kan ik kijken of ik beter met de auto of het OV kan gaan.
Dank!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan