Recensie Catalina, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rurouni1984

Newbie
3
29/05/25
0
2
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/catalina-429/
Totale kosten (in euro)
150
Recent deze dame ontdekt op redlights. Leuke grote kont, leuke borsten, dus stoute schoenen aangetrokken en afspraakje gemaakt voor een uur.
Je wordt vriendelijk ontvangen, het viel wel direct op dat de taalbarrière een probleem ging worden. Ze vroeg me om eerst haar grote, en indrukwekkende, achterste in te smeren met olie. Ik heb deze dan ook goed laten blinken.
Hierna gebeurde iets dat ik nog nooit heb meegemaakt, ze begon met haar kutje over mijn penis te glijden, een zeer leuke ervaring.
Ik vroeg voor een condoom om over te gaan tot de daad, klaar gekomen doggy en hierna massage.
Na de massage, dacht ik om nog eens een rondje te maken... dit ging echter niet.
Ik had nog 30min over maar werd gezegd dat het maar 1x klaar komen was met massage nadien en dan gedaan. Dit stond nergens vermeld in de advertentie.

Ik heb voor een uur betaald maar na 30min stond ik bijna al terug buiten.
Als je deze dame boekt, doe het dan voor 30min, dat is meer dan tijd genoeg en dan spaar je nog wat geld uit.

Hier is al een review van, onder de naam Cataline voorheen Katherine,
Maar zoals altijd, zijn de dames die altijd maar een week op het zelfde adres/stadje zijn en regelmatig van naam veranderen, hebben zeer matige service , zo jammer.
Ontzettend knap en enorm lekker lichaam, echte pawg.
Gewoon vluggertje boeken voor €60,- , kort pijpen en doggystyle vol pompen,
Binnen 15 min. Sta je weer op straat😀

Terug
Bovenaan Onderaan