Recensie Catalina, Cristal Prive, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CUNN1L1NGUS

Newbie
18
28/08/23
39
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/catalina/
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zat afgelopen nacht wat te windowshoppen op internet en kwam deze dame tegen op de site van cristel prive en ik werd aangetrokken door die foto's.
Ze werd omschreven als een spaanse die engels zou spreken. Bij de dame zelf kwam ik erachter dat ze Peruaanse was die niet zo heel goed Engels sprak. Maar met een hele positieve attitude en een berg energie konden we mekaar duidelijk maken wat we wilden en niet wilden. Bij het navragen naar zoenen vroeg ze hier 20 euro voor, normaal betaal ik hier niet meer voor, maar goed ze was girl van de dag dus koste ze maar 120 per uur, dus kon het wel missen. In het begin was ze een beetje afstandelijk en afwachtend, dus nam ik het heft in eigen handen en heb haar uitgebreid gebeft( heerlijk strakke coño trouwens), totdat ze gillend in het spaans klaarkwam (geen idee wat ze allemaal riep, maar het klonk ontiegelijk geil uit haar mond) met breedste glimlach op haar gezicht die ik ooit gezien had. Ze sloeg ook als een blad aan een boom om, gaf me een uitgebreide tongzoen en kwam helemaal los. Blijkbaar had ik een gevoelige snaar geraakt. De rest van de date was een heerlijke GFE waarbij we met vakantie-spaans van mij kant en gebrekkig engels van haar kant toch nog leuk contact hadden.

Normaal vind ik dat allemaal teveel gedoe en praat ik liever nederlands op mijn date zodat ik mij op de rest kan concentreren. Maar haar positiviteit, energie en voor mij ozo geile looks maakte dit allemaal ondergeschikt.

Al met al een fijne date

Groetjes Sil
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan