Recensie Catalina, Den Haag en Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OmgevingRDM

Newbie
12
16/07/22
27
4
Gesproken taal
Engels
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/8939744-catalina#overview
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na meerdere malen haar profiel te bezoeken, besloot ik onlangs een afspraak te maken met haar. Het maken van de afspraak ging vrij vlot: we kwamen snel tot een tijd waarop ik kon langskomen. Helaas - toen ik al onderweg was - ging ze opeens moeilijk doen. Ze wilde mijn locatie ontvangen, ze wilde videobellen. Dit vond ik enorm vreemd en viel mij uiteraard tegen. Ik had graag eerder geweten dat zij deze handelswijze hanteerde, want dan had ik nooit een afspraak gemaakt.

Uiteindelijk heb ik een aantal keer geprobeerd om alsnog tot een afspraak te komen, maar dit is helaas niet gelukt. Mijn advies is dan ook: niet eens bellen/appen naar deze dame. Ook al ben je nog zo geil: het is het niet waard om haar te voorzien van allerlei materiaal waarmee je gechanteerd zou kunnen worden.

Hebben andere mensen ook deze ervaring? Of juist een ervaring die totaal anders is dan die van mij?
 
Deze "dame" ook een paar keer bezocht toen ze nog in Amsterdam ontvangde. Klopt dat ze wil video bellen, dit doet ze om te zien met wie ze afspreekt. Dus is geen reden om je zorgen te maken. Ze is bloedgeil, absoluut geen klokkijker. Foto's kloppen, wat je ziet is wat je krijgt.
 
Deze "dame" ook een paar keer bezocht toen ze nog in Amsterdam ontvangde. Klopt dat ze wil video bellen, dit doet ze om te zien met wie ze afspreekt. Dus is geen reden om je zorgen te maken. Ze is bloedgeil, absoluut geen klokkijker. Foto's kloppen, wat je ziet is wat je krijgt.
Ik heb uiteindelijk heel kort met haar aan de lijn gezeten. Ik kan bevestigen dat zij overeen komt met de foto's, maar tot een afspraak is het nooit gekomen. Enorm teleurstellend dat ze je eerst ergens heen laat rijden om vervolgens nooit tot een afspraak te komen.
Gelukkig heb jij wel een betere ervaring gehad, maar desondanks raad ik het anderen af
 
Ze is wel echt mooi😍. Ik zou bijna zeggen dat is gewoon een dame en de advertentie is fake.
@Wittveen. Hoe was de daadwerkelijke ervaring? Heeft ze een mooi en lekker apparaat? Voir mij zal het de eerste keer zijn met een TS en ik wil echt wel een mooie dame die mij opeens "verrast" met een warme harde ... in mijn mond en ....
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/8939744-catalina
Totale kosten (in euro)
€ 150,-
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik moet Cata toch wat verdedigen. Begin augustus heb ik haar bezocht vlakbij de Geleenstraat in Den Haag. Volgde haar al een tijdje via Instagram waar ze ook wel eens live uitzond wat mijn interesse steeds meer op wekte. Cata is echt een meisje met wat extra, zo ontzettend vrouwelijk in bijna alle opzichten.

Uiteindelijk contact met haar opgenomen voor een afspraak. € 150,- voor een half uur, is eigenlijk tegen mijn principes, omdat mijn grens € 100,- per half uur is, maar voor haar maakte ik graag een uitzondering. Vooral ook dat ze zei dat ik voor die prijs ook drie kwartier mocht blijven??

Werd op een soort van tienerkamer ontvangen en ik mocht gebruik maken van de douche. Zelf spreek ik redelijk Spaans dus dat brak het ijs. Over de daad zelf kan ik kort zijn, beetje ongeïnteresseerd pijpen en daarna ging ze bovenop zitten. Na een tijdje gedraaid en haar in missio liggen neuken totdat ik klaar kwam. Ben zelf 100% top dus heb me niet door haar laten neuken. Haar lul heb ik niet hard gezien maar volgens mij zal dit niet tegenvallen. De afspraak duurde natuurlijk nooit drie kwartier, ook geen half uur zelfs.

Al met al niets bijzonders maar dat is te verwachten bij dat jonge spul. Daarentegen, om zoiets in je handen te hebben is ook heel lekker. Normaal gesproken ga ik niet naar dames onder de dertig omdat, naar mijn mening, de seks vaak minder is. De leeftijd en het lichaam compenseert dan veel maar ik geef dan toch voorkeur aan seks met iemand met meer ervaring. Daarnaast vind ik het leeftijdsverschil voor mijn eigen gevoel, ben zelf begin vijftig, te groot wanneer ik seks heb met iemand van in de twintig.

Herhalingsgevaar? Nee, maar toch leuk dat ik bij haar ben geweest.
 
Ik ben 2x bij haar geweest en sinds ze haar prijs omhoog heeft gedaan ben ik toch gestopt. Eerste keer was alles echt super en ik heb haar toen super lekker geneukt, 2de keer was minder, ze kwam slaperig/moe over en had weinig zin. Ik heb mij toen laten aftrekken. Nu haar prijs per 30 min 150 euro is, pas ik even. Ik betaal nooit meer dan 100 euro per 30 min. Haar inzet hangt hoe dan ook van de dag af... Dit ter info!
 
Ik ben een tijdje terug voor het eerst bij Cat geweest en ik moet zeggen. Wow😍. Ik had voor een uur betaald, maar langer gebleven. Absoluut geen klokkijkster. We hebben elkaar gepijpt gezoend gevreeen en ben zo heerlijk door haar gemomen. Haar pik is vrij dik, maar na een paar snuifjes popppers had ze vrijspel. Ze heeft mij goed geneukt en ben voldaan weggegaan.
Zeker herhalings gevaar ondanks de prijs.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8939744-catalina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ben ik bij Cat geweest in Rotterdam. Ze ontvangt in de buurt van het Marconiplein. Eeerlojk gezegd begrijp ik werkelijk niets van de negatieve recensies. Wat een geil ding. Heerlijk vol overgave gezoend, met tong. Elkaar gepijpt, lekker diep zonder condoom. Ze heeft me zelfs gerimt. Dat deed ze geheel uit zichzelf. Ik heb er niet om gevraagd en niet extra voor hoeven betalen. Haar in missio, doggy en cowgirl mogen neuken en uiteindelijk op dr tieten klaargekomen. Heb er echt van genoten!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan