Recensie Catarina, House of Pleasure, Kinrooi 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Batsbeer

Newbie
23
13/05/22
27
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/4548022-catarina
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Catarina is een mooie blonde Letse dame. Een afspraak gemaakt bij HOP om deze dame rond openingstijd te bezoeken.

Aangekomen werd ik netjes ontvangen met een drankje en naar boven meegenomen. Zoals Catarina zelf al aangaf, best wel sporten al die trappen oplopen.

Huis was wel nog een beetje chaotisch, vloeren waren nog nat van het dweilen en er was veel geroezemoes. Waarschijnlijk te danken aan het feit dat ik er rond openingstijd was.

Op de kamer gevraagd naar de mogelijkheden, maar wellicht door de taal barrière geen verdere mogelijkheden ontdekt. Ik gaf al aan indien ze geen volgende afspraak had we wellicht toch na afloop konden verlengen aangezien ik nog wat extra tijd in mijn agenda had.

Na het wasje op bed plaatsgenomen waar Catarina mij lekker aan het opwarmen was met haar borsten. Toen helaas het rubbertje er om en een jammer genoeg veel te korte pijpbeurt. Hierbij werden de ballen ook lekker gelikt. Na een paar minuten klom ze cowgirl op mijn jongeheer. Flink zoenen en toch iets te geil geworden dus hield het niet erg lang vol.

Tot nu toe was alles eigenlijk prima, maar gezien het feit dat er nog 10 minuten op de klok waren had ik nog wel zin in wat meer. Catarina gaf me echter wat doekjes en wees me naar de wastafel. Terwijl ik me weer fris maakte en nog even had willen kroelen in bed met haar en eventueel met verlenging aan een tweede ronde wilde beginnen, had ze zich al terug aangekleed en ruimde ze de kamer op.

Dit haalde de sfeer nogal weg en toen ze ook nog aanstalten maakte om me richting deur te bewegen haar toch nog even gevraagd om dan maar een sigaretje te roken en wat te babbelen, had immers 30 minuten geboekt. Verlenging is er dus niet meer van gekomen en algehele ervaring daardoor toch onvoldoende, ondanks dat intiem en pmc prima was.

Catarina is een mooie verschijning met lekkere kleine borstjes, maar helaas wel een klokkijkster. Voelde niet dat er geen klik was dus vond het wel jammer van de algehele ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan