Recensie Catharine Deneuve, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
113
27/12/21
251
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/catharine-deneuve/
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deel 1 recensie
@admin Voor één of andere reden laat de site mij niet toe om de volledige recensie te plaatsen.



Bijnaam
Catharine Climax Deneuve

Bijpassende quote
"It always seems impossible until it's done."

Ligging
In de buurt van Park Spoor Noord en in de richting van de Artesis Plantijn Hogeschool.

Bereikbaarheid
Betaal parkings:


APCOA Parking Sint Jansplein

Sint-Jansplein 1, 2060 Antwerpen

7min. wandelen tot aan haar adres

Q-Park Godefriduskaai

Zeevaartstraat 11, 2000 Antwerpen


9min. wandelen tot aan haar adres

Parking Rijnkaai Scheldekaaien

Rijnkaai 36, 2000 Antwerpen

10min. wandelen tot aan haar adres

Contact & Communicatie
Via WhatsApp contact opgenomen.
Ze reageert in het Nederlands via Google Translate.
Voor de zekerheid mijn replies in het Engels aangehouden om zo min mogelijk misverstanden te hebben.

Catharine:
"15 minutes 80€
30 minutes 100€
45 minutes 120€
1 hour 150€, includes massages, vaginal, oral, deepthroat, 69 and French kissing."


Catharine kent basic Engels, voor de rest was het met gebaren of Google Translate communiceren.
Ze stond wel open om Nederlands te leren.

Ontvangstlocatie
Een ruim appartement.
In de kamer is een tweepersoonsbed met nachtkastje waar je je spullen kwijt kunt.
Er is ook een douche (+handdoeken), lavabo en WC ter beschikking.

Omdat ik tijdens mijn bezoek verloren ben gelopen in het gebouw (typisch Kindness zijnde), is hier een beschrijving voor mijn medecollega's:
Eenmaal je door de schuifdeur bent. NIET de lift nemen of de achterste glazen deur, anders loop je verloren.
Dus direct links afslaan. Daar ga je een glazen deur zien met 'ingang appartementen' op.
Rechts tegen de muur hangt een parlofoon. Als alles goed verlopen is, geeft Catharine haar kamernummer door.
Op de parlofoon eerst (sterretje) '*' intikken en dan pas haar kamernummer, bv: *0000.
Mocht dit niet lukken, onder de parlofoon plakken de instructies op kladpapier (in het klein geschreven).
Eenmaal Catharine de deur elektronisch opent, dan is het enkel nog twee keer (rechts) de hoek om en daar kun je de lift nemen.

Het bezoek zelf
Door de stress (van een eerste bezoek) los verloren gelopen in het gebouw (zie hierboven).
Aangekomen op de juiste verdieping, stond ze al in de deuropening te wachten.
Onder haar peignoir had ze een donker lingerie setje aan.
Eerste opluchting, het is effectief de dame van de advertentie.
Staar je niet blind op de professionele foto's. De video's en de niet professionele foto's geven exact weer hoe ze voor de dag komt.

Cathatrine vroeg of ik eerst wou douchen of 'pipi' doen in haar beste mix van Nederlands en Portugees met haar op.
Met een volle blaas van de stress zeg ik geen neen tegen 'pipi' doen.
Daarna naar de kamer van plezier en vertier, daar heeft ze al sfeermuziek opgezet.
Eenmaal de financiële overhandiging achter de rug was konden we ons focussen op elkaar.

Nog voor ik mijn spullen en jas heb kunnen neerleggen was ze al staand met haar billen tegen mij aan het schuren en af en toe eens tasten naar kleine Kindness.

Mijn handen en mond verkenden elke centimeter van haar lichaam, je mag overal aankomen.
Ze doet speels haar BH uit en begeleid subtiel mijn handen op haar borsten om aan te geven dat deze wel graag verwend worden.
Het zijn natuurlijke borsten, net zoals de foto's op haar online advertentie weergeven.
Bon, kleine Kindness stond paraat. Ze zet zich op bed, neemt een condoom in de mond. Om deze al pijpend aan te brengen
Al staand naast het bed, heb ik haar pijptechnieken kunnen aanschouwen.
Helaas is het een condoom (te dik waarschijnlijk), waar ik niet veel van voelde.
Soms snel, dan weer wat tragen. Eventjes één hand aan de schacht, dan dieper in de mond of wat meer zuigkracht. Ik merk wel dat ze er uitgebreid haar werk van maakt om mij een happy feeling te bezorgen.

Haar smartphone ging af en trilde op het nachtkastje, ze zette deze meteen af. Dat is al een goed teken.

Dan overgeschakeld naar 69. Ik klem mijn handen om haar middel, sluit mijn ogen en haal diep adem.
Voorzichtig buig ik mijn hoofd een stukje verder naar voren om een fris ruikend poesje (met een streepje) op mijn gezicht te ontvangen.
Ze heeft aangename schaamlippen om op te sabbelen, eens dat boeltje goed nat is hoor je ze wel genieten.
Catharine bleef aan een stevig tempo doorpijpen. Jammer van het dikke condoom, hierdoor kwam het niet helemaal tot zijn recht.
Na een tijdje tikte ik op haar billen om aan te geven dat ik wou neuken.

Eerst reverse cowgirl, ze zette zich in squat positie en ging goed op en neer. Klets! Klets! klets! Heerlijke billen om in actie te zien.
De billen vastgenomen om het tempo te bepalen. Dit heeft Catharine toch langer volgehouden dan ik had gedacht (andere DVP geven het al op na 1min.).
Om haar benen te sparen overgeschakeld naar missio. Catharine spreidde haar benen wijd genoeg zodat ik ruimte had om door te stoten.
Ze kon de penetratie wel appreciëren, hijgend op het ritme van de stoten.
Tot mijn armen begonnen te verzuren. Even op haar lichaam liggend om op adem te komen.
Met één hand streelt ze mijn rug en met het andere hand zit ze met mijn penis te spelen om hem op oorlogssterkte te houden.
Ik neem haar borsten met mijn mond onder handen om de flow lopende te houden.
Terug op adem gekomen, insert kleine Kindness. De verzuring doorbijten en terug even doorpompen.

Nadien mijn favoriete positie: doggy!
Ik neem plaats achter Catharine en staar even naar haar lichamelijke curves en kont. Laat het beeld even in mij opnemen alvorens hem erin te steken. Misschien de volgende keer eens mijn stoute schoenen aandoen en vragen of ik daar een foto van mag nemen, for scientific purposes of course.
Ze heeft mij laten doen, eerst zachtjes beginnen om nadien een versnelling hoger te gaan.
Stevige greep rond haar middel, want met zo'n zweterige lichamen kun je al snel je grip verliezen.
Lichte klets op de billen laat ze toe.

Wetende dat mijn conditie ergens onder nul is.
Zijn we uiteindelijk overgeschakeld in een handjob sessie.
Condoom eraf, glijmiddel op kleine Kindess en trekken maar.
Degelijke grip voor de frictie en een vlot trektempo.
Met haar andere hand, streelt ze je torso, armen, benen of de balzak.
Met haar mond geeft ze zachte kussen over je lichaam of likt ze aan mijn tepels.

Als ik wou mocht ik klaarkomen op haar lichaam of borsten.
Maar als een dief in de nacht sloeg de vermoeidheid toe.
Kleine Kindness was aan het knikkebollen.

Ik keek eens snel op mijn smartphone voor een time check.
Mmmm blijkbaar nog maar 44minuten verstreken.

Misschien mijn koppigheid, maar ik wou koste wat kost klaarkomen.
Toen vroeg ik of ik nog langer kon blijven.
Er was een gemoedelijke sfeer en we hadden wel een klik.
Catharine stemde hiermee in.

Als reactie schoof ze een condoom over kleine Kindness om terug een stevige BJ te geven.
Het was precies menens. Lekkere sopgeluidjes.
Om maar een vergelijking te maken. Heren die een Blowjob Simulator Autoblow 2 hebben gekend of een variant hiervan. Beeld jullie in, als je deze op snelheid 3/4 zet. Dat is de snelheid dat Catharine haar mond op een gegeven moment, op en neer ging over mijn penis.
MAAR, (hier ben ik weer) door het condoom voelde ik niet zoveel. Ik heb een echte haat-liefde relatie met condooms.

Kort hierna cowgirl, ze weet hoe ze haar heupen moet gebruiken.
De tattoos op haar buik zijn ook wel fascineren om naar te kijken.
Na een tijdje komt Catharine op mij liggen met haar lichaam (buik tegen buik).
Daar lagen we dan, even bekomen. Twee zwetende lichamen verbonden door hun geslachtsorganen.

Catharine stelde voor om te douchen.
Ik dacht, 'oei, het zit erop'.

Terug van de badkamer maakte ik aanstalten om mijn kleren aan te doen, maar Catharine wenkte mij terug op het bed.
Ik verwachtte dat ze een gesprek ging aanknopen dat ging eindigen in de woorden, "don't worry baby, when you come next time. I'll make you finish". Of iets in die aard.

Maar ze vroeg, "are you relaxt now?" Terwijl ze tegen mij aan komt leunen. Met beide handen begint ze zachtjes mijn penis te strelen. kleine Kindness was terug klaarwakker.

Nieuw condoom aangetrokken voor de eindsprint.
Al staand Catharine langs achter genomen. De kreun geluidjes overstemmen zachtjes het geklets van huid op huid.
Flink liggen doorstoten, om uiteindelijk klaar te komen in het condoom.
Ze laat mij lekker naschokken in haar.
Vervolgens ontfermt ze zich over het condoom en kuist mijn penis af.

Nadien hebben we samen gedoucht
Ze droogde mij zelfs af, dat ben ik niet gewoon.
Maar heb er toch stiekem van genoten. Klinkt stom (I know) een DVP die mij afdroogt.
Geen idee of ze dit met iedereen doet.

Afsluitend nog liggen converseren via Google Translate.

Met de deur in de hand, geeft ze mij spontaan een kus op de mond.

Kleine Kindness kan eindelijk zijn bed in en ik trotseer de nacht met een ervaring rijker.
Denkende: "we moeten er wel voor betalen, maar wij hebben verdomd toch de leukste hobby".
 
Deel 2 recensie
@admin Voor één of andere reden laat de site mij niet toe om de volledige recensie te plaatsen.


Conclusie
Om eerlijk te zijn, voor Catharine was mijn bezoek zeker geen cadeau.
Maar ze heeft wel alles uit de kast gehaald om er een aangename afspraak van de maken. En om mij toch te laten klaarkomen ondanks de vermoeidheid. Het heeft letterlijk glijmiddel, zweet en veel speeksel gekost om tot een hoogtepunt te komen. Nu ik hierover nadenk is het ergens onbewust een graadmeter. Om te weten te komen hoe een DVP hiermee omgaat en hoe snel ze geld willen verdienen. Less effort = quick cash of maximum pleasure for the client = happy customer. Ze heeft mij evengoed de deur kunnen wijzen met een smoes, bv: too much effort, problem with dick?, you're a difficult client, … welke smoes dan ook. Maar dat deed ze niet.
Heeft het te maken doordat we een klik hadden? Misschien.
Doorheen de afspraak kwam ze opgewekt en zorgzaam over.
Het zit ook zowat in de details. Ze zoekt je lichaam op, zachte strelingen, kusjes op je lichaam, dirty talk.
Qua uiterlijk verschilt ze niet zoveel van haar online advertentie. Alles is nog strak, maw geen verborgen extra buik of lichaamsvet aangetroffen. De tattoos moet je erbij nemen.
Haar doorzettingsvermogen is iets dat me zal bijblijven.

Ik zie dat er nog een hoop aangeboden opties zijn onder 'mogelijkheden' die niet aan bod zijn geweest tijdens onze afspraak.
Bij een vervolgafspraak zal ik eens testen in hoeverre wat effectief mogelijk is.

Pluspunten
- Foto's en video's zijn representatief
- Vriendelijk karakter
- Strak lichaam en zachte huid
- Muziek zonder reclame tussendoor
- Smartphone ging wel af, maar die negeerde ze
- Volledige aandacht aan de klant
- Ten alle tijden kun je gebruikmaken van de badkamer (wc, lavabo, douche + handdoek)
- Luistert naar je voorstellen qua handelingen
- Catharine kan wel wat hebben tijdens penetratie
- Doet goed mee in verschillende standjes

Minpunten
- Ingewikkelde gebouwencomplex
- Taalbarrière —> Google Translate
- PMC —> te dikke condoom? = weinig gevoel
- Te veel glijmiddel (op de penis / vagina) bij elke penetratie (mmc)
- Je hoort de medebewoners door de muren of deur.
- Doordat er nog een andere dame ook ontvang in hetzelfde appartement bestaat de kans dat je haar in de gang of badkamer tegenkomt.
- Als gevolg, de kans bestaat dus ook dat je een medewandelaars kan tegenkomt in de gang.

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness



Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.
 
@Kindness
weer een leuke recensie, way to go!! Ik denk dat je gewoon te uitgebreid bent en daarom het max aantal karakters overschrijdt
maar laat dat je vooral niet weerhouden
wat parkeren. Betreft, je kan daar ook gewoon straatparkeren, er is altijd wel een plaatsje in de buurt

ik was ook bij haar voor een vluggertje, leuke date, enkel jammer van glijmiddel en dikke cd (ik denk dat ze anaal cd gebruikt), anderzijds doet ze geweldig haar best om je te plezieren;
leuke madam
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/catharine-deneuve/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Juffrouw Deneuve ontvangt niet langer aan Park Spoor Noord, maar ik mocht bij haar langskomen in een shortstay-appartement op een steenworp van de Meir.

Parkeren is daar op straat niet te doen, maar als niet-inwoner van Antwerpen mag dat eigenlijk sowieso niet meer, en gelukkig zijn er een paar betaalparkings vlakbij.
Het verhaal van het moeilijke flatgebouw is dus ook niet meer aan de orde, toch had ik wel de nodige moeite om haar flatje te vinden. Eenmaal de juiste deur gevonden deed een bevallige leuke dame open, meteen een zoen op de mond en de sfeer was gezet.

Feit is dat communicatie ongelooflijk moeilijk loopt, ze kent nauwelijks Engels en ook met mijn Spaans kwam ik nergens. Dan maar de taal van de amor, en dat ging beter.
Ze begon meteen met haar welgevormde kont tegen me aan te rijden en aan mijn kruis te tasten, vluchtig kusjes uitdelend.
De kleren dus vlug uitgespeeld en daarna al snel het condoom om voor een heerlijke blowjob, het moet gezegd. Misschien is ze inmiddels op een dunner soort condoom overgeschakeld, ik had in elk geval geen last van te weinig gevoel, integendeel.
Het duurde ook niet lang voor we aan een lekkere neukbeurt (mc uiteraard) in 4 posities begonnen, en ik uiteindelijk in missio - met het zicht op haar mooie kopje en B-cup - mijn schot loste.
De sessie werd afgesloten met een aangename relaxmassage, ook van haar, wat ze zeer kon appreciëren.

Conclusie: een zeer lieve en sexy dame (wat een mooi lijfje heeft ze), de sex was gewoon prima, alleen blijft de taalbarrière voor mij net te groot. Ik hou wel van een béétje social talk, en dat is op deze manier gewoon niet mogelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan