Recensie Catherina, Antwerpen, Schipperstraat 47/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.440
11/07/21
12.774
117
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Na mijn bezoekje eerder op de dag met een andere dame en een fikse wandeling van enkele uren met het mooie weer had ik nog weleens de goesting om nog een dame te bezoeken.
Het aanbod was wel al wat minder omdat er dan bijna de shiftwissel is en gekozen voor deze dame.
Eerst een opwarmertje met zachte wrijvingen de tepel eens in de mond nemen, ze wreef zelf ook over mijn borst en buik en zoende een tepel bij mij.
Het is leuk aan te raken maar ook leuk om aangeraakt te worden.
Pijpen deed ze niet erg lang maar wel heel erg goed, ze ging vrij diep ook en kon er wat van, er kunnen er veel nog wat van leren.
Intiem begon ik op haar, ze lag er wat bij en haar kaak zoenen was nog ok, maar haar oorschelp zoenen had ze liever niet, ze brabbelde wat in een vreemde taal waaruit ik enkel kon opmaken dat ze dit niet zo graag had.
Ik mocht wel stevig doorduwen en het condoom werd gevuld.
We deden dan een wasje en ik vroeg of ze Roemeense was en ze zei dat ze Italiaanse is.
Ze vroeg zelfs aan mij of er veel Italiaanse in de buurt waren en ik was een beetje verwonderd dat ze blijkbaar (nog) niet wist dat de meeste Roemeense zijn.
Vorige maand had ik deze dame al eens gezien maar eerder zag ik ze nog nooit wat erop wijst dat ze vrij nieuw is.
Deze dame zou zowel dagdienst als nachtdienst doen, zo had ik het toch begrepen maar dat kan ik niet bevestigen.
Ze is correct en doet wat ze beloofde en is zeker niet afstandelijk.
Haar uitgezakte borstjes was wel een minpuntje en niet zo fraai voor het oog naar mijn mening.
Ze heeft wel een slanke taille met een iets vollere poep.
Ik schat ze eind de dertig.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan