WHEM Catherine, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je link verwijst naar zo ongeveer iedereen die op RL te vinden is en misschien zit daar ergens een Catherine tussen verscholen. Als je al zou zeggen waar ze ontvangt zou dat behulpzaam zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mijnheer art, Toolboy schreef elders op dit forum : https://www.girlsreview.nl/threads/catherine-antwerpen.26637/

weer een ontgoocheling rijker. Gisterenmorgen gebeld om een afspraak voor gisterenavond rond 20.00h vast te leggen. Was geen probleem voor de dame, ze stuurt een sms met haar adres door. Een half uur later belt ze ineens terug wat eigenlijk al not done is om te vragen of het niet om 19.30h kon omdat ze 20.00h nogal laat vond, terwijl ze wel adverteerd dat ze tot 21.00h ontvangt. Voor mij geen probleem. Om 19.20h bij haar achter de hoek aangekomen stuur ik een bericht dat ik er ben en om te vragen op welke bel dat ik moet drukken want ze woont in een appartement en ze had niet doorgegeven waar ik moest bellen, kan moeilijk alle bellen afgaan he. Na 5 minuten wachten geen antwoord, dan maar gebeld maar direct voicemail. Terug een sms gestuurd. Gewacht tot dat het 19.30h gepasseerd was want je weet nooit mss is ze wel heel stipt, maar niks. Nog een paar keer gebeld maar elke keer direct voicemail, dus ze wist goed genoeg dat ik er was maar had haar gsm afgezet. Ik begrijp volkomen dat er iets kan tussenkomen, maar van ons verwachten ze ook dat wij iets laten weten wanneer we niet kunnen. Gewoon al uit beleefdheid had zij dat ook kunnen doen. Voor mij op een vrijdagavond een rit voor niks naar daar.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan