Recensie Cathy, Emmanuela's Angels, Waasmunster 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1853

Vaste klant
114
03/08/21
30
1
Onlangs bij Caty geweest. Mooie dame, met (eindelijk nog eens) echte en malse borsten. Wel met zachtheid aanraken, want ook bij haar zijn ze blijkbaar erg gevoelig.

Alles was beste oke, ook tongzoenen is mogelijk, maar daar vind ik ze erg maar matig in. Draait naar mijn goesting heel snel met haar tong en ook te veel enkel het topje van de tong gebruikend.
 
Gisteren een bezoekje gebracht bij Caty. Leuke vriendelijke meid. Erg mooie looks met met mooie naturel borstjes. Na het opfrissen naar de kamer en op bed begonnen met de borstjes zacht te zoenen en strelen. Daarna wat tongzoenen (puntje tong en snel inderdaad, maar OK). Dan een uitgebreide 69 gevolgd door Caty on top. Ze heeft me lekker bereden en ben heerlijk klaargekomen. Daarna nog een massage en met een smile een een kus dit huis verlaten. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Vandaag nog eens een uurtje met caty gespeeld. ben speciaal voor haar massage gegaan. daar kunnen die domme giechelende thaise wat van leren. dan nog een super blowjob. of ze tongzoent, weet ik niet, is niet aan mij besteed maar denk het wel. Die geeft een volledige service, en spreekt al aardig Engels en verstaat alles. probeert er zelfs al wat nederlandse woordjes tussen te voegen met grappig accentje. toppertje
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik baseer mijn review op twee bezoekjes bij Caty.

Caty is slank, vriendelijk, wel een jaar of 5 a 10 ouder dan haar foto, maar zeer goed geconserveerd. Ze heeft een slank poepje dat nog erg strak in het vel zit.

Ze kan er iets van om je stengel te masseren.
Na de daad kreeg ik een massage die de naam waardig was. Geen los gewrijf maar een echte massage. Heel goed.
Ze zuigt ook wel goed maar doet geen CIM. Wel PZC. NMC is ok, maar zonder dat het een WOW gevoel geeft.
PZC doen maar eindigen met PMC kan wel. Anaal bij haar kan niet. Bij de klant kan het wel, met een vibrator of met een vinger..
Prostaatmassage is mogelijk.
Ze spreekt goed Engels en begrijpt alles wat je zegt.

Het minder goede : het ligt er ietsje bovenop af en toe dat ze het voor haar beroep doet.
Het komt niet altijd over als een GFE.

De laatste keer dat ik in het huis was, was het een dag waar er daar iets scheelde al weet ik niet wat.
ik moest een keer of vier proberen om binnen te geraken. Ze schenen Caty niet te vinden. Veel over en weer geroep. Er was een oudere dame die als 'madam' fungeerde.
Victoria liep er ook rond en die zag er net als haar foto uit. Prima ! Je komt niet vaak tegen dat de dames niet tien jaar ouder zijn dan hun foto.
Ook slanke vrouwen zijn er niet altijd te vinden, maar nu toch zeker die 2 : Caty en Victoria.
Caty maakte een opmerking over dat het voor ons toch wel erg goedkoop was voor 50 euro : PZC, Een wip, massage er bovenop, een half uur.
Ze heeft gelijk. Maar als ik de prijs betaal die gevraagd wordt, voel ik me achteraf niet schuldig omdat ik te veel zou gekregen hebben.

Als je weggaat vraagt de man des huizes ook vaak of alles naar wens was. Geen idee wat hij zou doen als je 'neen' zegt, maar met Caty is voor mij altijd alles prima.
Geen klachten.
 
Ik heb eens neen gezegd tegen de bazin, en 2 dagen later was de dame verdwenen.
De prijs daar valt wel mee, maar je weet niet wat de dame zelf verdient, bij Naomis VIP toen nog in Steenokkerzeel kreeg de dame in kwestie heel weing, enkel de "extra's" waren volledig voor de dame, dus had ik altijd anaal gekozen, super....
 
Die bedenking heb ik me ook wel gemaakt, dat die 50 euro zeker niet volledig voor de dame in kwestie is.
Vermoedelijk komen ze naar hier omdat het in hun thuisland nog slechter verdient.
Ik zou kunnen proberen om C eens wat extra te geven in de kamer en zien welk verschil dat maakt.
C denkt er natuurlijk niet aan dat, als deze service 100 euro zou kosten, er ineens wel erg veel concurrentie op de markt is.

De slechte service die je ooit rapporteerde, stoofvlees : je zal niet de enige geweest zijn die niet tevreden was.
Mijn score bij EA is waarschijnlijk 'voldoende' inzake prijs - kwaliteit.
De dames zijn soms geen 3x7 meer, de ene valt beter mee dan de andere, maar als je voor 50 Euro een half krijgt om je kwakje in het zakje te lossen mag je eigenlijk nooit echt luid klagen.
Tenzij de serveuse een gedrag vertoont dat archi slecht is ?
 
Ik ben ooit eens bij ceci geweest en bij het buitengaan vroeg hij zoals meestal hoe het was.
En heb toen ook gezegd dat het op niks trok ,echt slechte service.
En dag nadien was ze al verdwenen.
Dus volgens mij doen ze zeker wat met slechte/mindere dames .
En zo hoort het ook !!! ?
Morgen ga ik eens bij Victoria,altijd top bij haar ?
 
Ik ben ooit eens bij ceci geweest en bij het buitengaan vroeg hij zoals meestal hoe het was.
En heb toen ook gezegd dat het op niks trok ,echt slechte service.
En dag nadien was ze al verdwenen.
Dus volgens mij doen ze zeker wat met slechte/mindere dames .
En zo hoort het ook !!! ?
Morgen ga ik eens bij Victoria,altijd top bij haar ?
Laat jij weten hoe het was met Victoria?
 
Ik heb eens neen gezegd tegen de bazin, en 2 dagen later was de dame verdwenen.
De prijs daar valt wel mee, maar je weet niet wat de dame zelf verdient, bij Naomis VIP toen nog in Steenokkerzeel kreeg de dame in kwestie heel weing, enkel de "extra's" waren volledig voor de dame, dus had ik altijd anaal gekozen, super....
De helft, dus 25€ per beurt, gratis inwoon en eten!
 
Vandaag nog eens een gezellig uurtje met Caty beleefd. alleen al achter haar de trap oplopen bezorgt me rillingen...dat lekkere kontje grrrrrrrrrr, met haar heb ik al menig leuke uurtjes achter de rug. Tussen de bedrijven door geeft ze me steeds een geweldig deugddoende massage en weet ze snel de pijnpunten weg te werken... vrees dat ze een van de dagen al terug vertrekt.
 
Deze engel is ook terug... njammie, als ik alleen al denk om achter dat super kontje de trap op te gaan... gisteren afspraakje met haar gehad. ze had er duidelijk zin is en heeft me een vol uurtje bezig gehouden... vrolijke meid, hebben weer fijn gelachen. haar massagekunsten heeft ze niet verleerd....
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij cathy geweest, de baas adviseerde haar Omdat ik goede massage wou. Klein vrouwke maar kan krachtig en langdurig masseren, topervaring, natuurlijke borsten, kan zeer goed pijpen, het wippen was minder ook zoenen mager. Enkel terug voor de massage.
 
Gisteren nog eens gebruik gemaakt van de trio actie.... Caty en Patricia gekozen. Trio hier is altijd big fun. verwacht wel geen lesbische trio, maar 2 meisjes die je tegelijkertijd verwennen, de ene pijpt en de andere speelt met je ballen en ondertussen beffen... 4 handen, 2 kutjes, 4 borstjes, ... ik weet nooit waar eerst grijpen ...
 
Onder "Cathy" terug te vinden op redlights ? Ik zie het niet, zo direct.
Hier.
Misschien moet de topictitel aangepast worden, tenzij ze tussen de twee huizen heen en weer pendelt.
 
Ze zal wel pendelen vermoedelijk.

Hoe gaan ze voor een deftige line-up zorgen in TWEE zaken.
Is dat daar al lang open ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Caty enkele jaren geleden leren kennen.
Ze had zich toen net laten bevruchten (it wasn't me), maar dat kon ik pas enkele weken later zien.
Bucketlist: sex met een zwangere vrouw: check.

Caty doet heel erg haar best om te zorgen dat je (blijft) terugkomen.
Ik heb ondertussen al heel veel van dit toppertje geproefd en nooit was het slecht of minder.
Pijpen is zonder. Je mag niet in haar (zalige) mondje komen en dan zou je denken dat als ze het niet in haar mondje wil, dat ze zich dan toch een beetje zal inhouden, maar nee hoor; ze zuigt alsof ze zich er niet van bewust is dat ze een lading te slikken zou kunnen krijgen. Ik verwittig haar wel altijd tijdig als ik voel dat mijn zaadjes gaan springen, zodat ze me met rubbertje kan afserveren.
Minpuntje is wel dat ze kreunt tijdens het pijpen.
Plus is dat ze ook mijn ballen uitvoerig likt.

'Jong spul zit strak om de lul' zei mijn opa zaliger altijd. Caty is allang geen 18 meer, maar wat is dat meisje toch heerlijk strak. Als je niet beter wist, zou je haast nog kunnen denken dat ze nog maagd is.

Top was die keer dat ze me bereed en toen haar pink vib nam en zichzelf naar een climax toe werkte, terwijl ze op me zat. (Die pink vib heeft ondertussen de geest begeven)

Als ze me berijdt, zit ze ook dikwijls op haar lip te bijten en grimassen te trekken, alsof ze er zelf ook van geniet. Al weet ik niet of dit nu echt is of (goed) gefaket.

Waren alle meisjes maar zoals Caty; deze aardkloot zou een veel mooiere plaats zijn.
 
Ik ben ook enkele maanden geleden eens bij caty geweest, viel vrij goed mee .
Ik dacht even slim te doen en haar wat extra te geven voor een goede service voor we er aan begonnen . Maar ik had de indruk dat ze zich wat beledigd voelde , ze gaf altijd goede service wist ze me te vertellen . Ze liet dat extraatje ook op het nachtkastje liggen zodat ik het kon terug nemen als ik niet tevreden was . Je maakt wat mee in Waasmunster 🤪
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hier mijn eerste recensie.

Vandaag een half uurtje bij cathy geweest. Maar een half uurtje geboekt omdat ik nogal snel klaar kom en ook bij haar was dit het geval.
Wat een leuk klein ding die cathy. Heel spontaan en begon gelijk te zoenen al in de badkamer. Na het kleine wasje begon ze daar al te pijpen. Na een paar minuten terug naar de slaapkamer en daar ging ze verder. Wat deed ze dat heerlijk! Ik kon het helaas niet langer volhouden door de spanning en kwam klaar in haar mond. Ze kon hier gelukkig wel om lachen, maar ze zei wel dat dit eigenlijk niet de bedoeling was. 😅
Wederom veelste snel klaar gekomen, maar ze heeft de tijd gevuld met een best stevige massage. (toch zeker voor zo'n klein ding)
Zeker voor herhaling vatbaar en hopelijk de volgende keer wat minder gespannen zodat ik het wat langer vol hou.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame ook eens een bezoekje gebracht, een van de mooiste van figuur en gezichtje in dit huis.
Een klein wasje en daarna elkaar betasten op bed, ze liet mij eens de tepels in de mond nemen om daarna het condoom om te doen en te pijpen, niet slecht maar te kort, ook intiem kon het niet snel genoeg gaan, van enthousiasme was er niet veel te merken.
Zoenen deed ze wel maar met de rem op.
Ik kreeg wel nog een deugddoende massage waar ze minder in gehaast was en na 20 minuten ging ik terug buiten.
Mooie dame maar niet speciaal, al kan je naar mijn mening niet veel meer verwachten hier.
 
Kan het zijn dat deze dame nu privé werkt in Drongen. Ik ken haar niet maar is dit misschien deze dame?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan