Recensie Catleya/Mayte, Amsterdam 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TouchMe

Vaste klant
227
28/04/22
333
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4379653-mayte-
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond benaderd en nadat het eerst even stil bleef, vandaag contact met haar gehad en een afspraak gemaakt. Communicatie verliep al met al soepeltjes, met spraakberichtjes en tekst. Vrolijke stem met sexy zuideuropees accent. Goede beheersing van het engels.

Duidelijke afspraak gemaakt en tussendoor nog even bevestigd. Goede plek in Noord, vlak over het pontje. Discreet, nette buurt, goed bereikbaar.

Toch altijd even spannend wie er achter de deur staat. In leuk kort jurkje, stond daar de prachtige Mayte, zoals ze ook op de foto's staat. Ze komt meer overeen met de zwart wit foto's uit haar advertentie. Ik was vooral aangetrokken door haar strakke lichaam en prachtige krullen en ze voldeed meer dan aan de verwachtingen. Ze was ook vrolijk. Na de doekoe en de douche begonnen met zoenen en elkaar staand verkennen. Man, wat een lekker ding.

Er staat veel onzin in de advertentie, ze is niet Arabisch of Ebony, ze drinkt geen alcohol, is veel te sportief / fit daarvoor. Het is een mooie mulat (woord dat zij gebruikte) van Colombiaans / Braziliaanse komaf. Met Italiaanse invloeden. Fijn om te kunnen overschakelen naar het Italiaans, de taal der liefde. Een fijne bijkomstigheid voor haar zowel als voor mij!

Enfin, nadat ze zich had ontkleed, ging ze liggen op het bed en begon ik haar heerlijke lichaam te verkennen. Wat een kont, benen, rug. Wat een heerlijke borstjes en strakke buik. Eén tepel is gepiercet. Het werd een heerlijk voorspel, eindigend in een lange orale verwennerij door mij. Ik denk dat ik niet vaak daar zo van genoten heb als bij Mayte: of ze klaar kwam durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ze ging er zó in op, dat het me enorm geil maakte.

Na even bij te komen, wat kletsen en strelen, was het mijn beurt. Ze pijpte me heerlijk en diep, het had voor mij wat langer mogen duren. Daarna cd erom en nam ze me cowgirl en daarna in de lotus en uiteindelijk in missio afgemaakt.

Daarna de tijd volgemaakt met kletsen, knuffelen en grapjes maken. Ik had er makkelijk nog een uur aan vast kunnen knopen. Beloofde deze review te schrijven, en hierbij dus de oproep aan jullie om afspraakjes te maken, zodat ze wat langer blijft! Anders gaat ze waarschijnlijk al snel weg. En ik wil haar graag nog eens ontmoeten.. Door de slechte advertentietekst trekt ze nu niet helemaal de klandizie aan die ze graag wil, dus, mannen: voor volk en vaderland! 😇
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Touche Me zit er duidelijk wat positiever in dan ik en mijn ervaring vannacht was eigenlijk een drama. Ik heb 90 minuten moeten wachten en dat doet ze steeds af met sorry i have to solve family problems, can you wait 10 min en vervolgens gaat ze door met haar andere klant (dubbele afspraak) die ook nog eens besluit om na 1 uur nog een 1 uur te blijven en dat wordt gewoon toegestaan. Ik voelde me zo verneukt vannacht en heb bewust gewacht tot ik aan de beurt was, en haar klant uit het pand zag komen, 1 minuut na vertrek van deze gast was het familieprobleem geheel opgelost, heel gek, en kon ik naar binnen!!
Eenmaal binnen gaf zij toe dat ze een klant had gehad en dat die langer wilde blijven, waarmee ze voor een uur had afgesproken om 01.00 uur in de nacht en met om 01.30 uur???? Later werd deze waarheid weer ontkend en uiteindelijk is er maar 1 iemand die de waarheid nog in de gaten heeft en dat zijn Mayte en Maya (die daar ook zit) niet, wat een ellende allemaal. Toen ik eenmaal binnen was heb ik wel een gezellige pet opgezet om het maximale uit de sex te halen, een vrouw gaat echt niet geil worden van een chagrijnige kerel, maar ook dat viel tegen. Ze genoot wel van kwam ook klaar, maar een echte GFE mag je het ook weer niet noemen en dat voor 200 euro, of 250 euro lees ik hierboven. En Al met al waardeloos en zeer onbetrouwbaar, ik ga never terug! Ik vermoed zelfs dat er een mannelijke planner achter zit, die voor elke beurt van Maya of Mayte 50 euro vangt, aldus Mayte. Ik hoorde continu een mannenstem in de huiskamer alwaar Maya die zekert weten geen klant had toen ook zat, en die ook niet bijzonder mooi is in het echt, zowel Mayte en Maya zien er best goed uit, maar de foto's doen het ook goed. En volgens mij was die mannenstem niet van een klant en ik dacht juist dat Mayte zelfstandig is, maar dat is ze niet zie ze zelf, vandaar ook dat Mayte aan het einde van de afspraak haar Italiaanse nummer heeft gegeven, daar zal ik weinig meedoen want al die smoesjes en leugens maken je niet blijer als klant, de echte lol was er wel vanaf en de sex was uiteindelijk weinig bijzonders
 
Laatst bewerkt:
Touche Me zit er duidelijk wat positiever in dan ik en mijn ervaring vannacht was eigenlijk een drama. Ik heb 90 minuten moeten wachten en dat doet ze steeds af met sorry i have to solve family problems, can you wait 10 min en vervolgens gaat ze door met haar andere klant (dubbele afspraak) die ook nog eens besluit om na 1 uur nog een 1 uur te blijven en dat wordt gewoon toegestaan. Ik voelde me zo verneukt vannacht en heb bewust gewacht tot ik aan de beurt was, en haar klant uit het pand zag komen, 1 minuut na vertrek van deze gast was het familieprobleem geheel opgelost, heel gek, en kon ik naar binnen!!
Eenmaal binnen gaf zij toe dat ze een klant had gehad en dat die langer wilde blijven, waarmee ze voor een uur had afgesproken om 01.00 uur in de nacht en met om 01.30 uur???? Later werd deze waarheid weer ontkend en uiteindelijk is er maar 1 iemand die de waarheid nog in de gaten heeft en dat zijn Mayte en Maya (die daar ook zit) niet, wat een ellende allemaal. Toen ik eenmaal binnen was heb ik wel een gezellige pet opgezet om het maximale uit de sex te halen, een vrouw gaat echt niet geil worden van een chagrijnige kerel, maar ook dat viel tegen. Ze genoot wel van kwam ook klaar, maar een echte GFE mag je het ook weer niet noemen en dat voor 200 euro, of 250 euro lees ik hierboven. En Al met al waardeloos en zeer onbetrouwbaar, ik ga never terug! Ik vermoed zelfs dat er een mannelijke planner achter zit, die voor elke beurt van Maya of Mayte 50 euro vangt, aldus Mayte. Ik hoorde continu een mannenstem in de huiskamer alwaar Maya die zekert weten geen klant had toen ook zat, en die ook niet bijzonder mooi is in het echt, zowel Mayte en Maya zien er best goed uit, maar de foto's doen het ook goed. En volgens mij was die mannenstem niet van een klant en ik dacht juist dat Mayte zelfstandig is, maar dat is ze niet zie ze zelf, vandaar ook dat Mayte aan het einde van de afspraak haar Italiaanse nummer heeft gegeven, daar zal ik weinig meedoen want al die smoesjes en leugens maken je niet blijer als klant, de echte lol was er wel vanaf en de sex was uiteindelijk weinig bijzonders
Hoi Onnodig, klinkt als echt een kloten ervaring! Vervelend man! Totaal anders dan wat ik heb meegemaakt. Ben benieuwd wat die andere gast die binnen was, heeft meegemaakt 😍😳

Bij mij was communicatie juist heel helder en afspraken precies nagekomen en de sex was fabuleus. Maar soms klikt het natuurlijk beter dan bij de ander. Hoop dat ze 'on top of things' blijft!!
 
Hoi Onnodig, klinkt als echt een kloten ervaring! Vervelend man! Totaal anders dan wat ik heb meegemaakt. Ben benieuwd wat die andere gast die binnen was, heeft meegemaakt 😍😳

Bij mij was communicatie juist heel helder en afspraken precies nagekomen en de sex was fabuleus. Maar soms klikt het natuurlijk beter dan bij de ander. Hoop dat ze 'on top of things' blijft!!
Die zat aan de coke volgens mij, want rond 2.00 uur in de nacht kwam er een brommergast langs, die is 2 minuten binnen geweest, hij leek ook wat wappie toen hij wegliep. Het kan best leuk zijn om de voordeur van een huis te bekijken waar twee dames werken, volgens Maya werken er 5 dames. Alles duid erop dat uitsluitend Mayte en Maya daar werken. En Mayte is niet onaardig, ik heb ook gezellig een joint gerookt met haar, ze liegt alleen continu en je kunt er niet op bouwen, als klant wordt je daar dan het slachtoffer van. Gaat jou ook een keer gebeuren, ik heb over jou gesproken ook, want jouw recensie nam mijn twijfel weg, maar als je afpreekt met haar en de klant daarvoor wil langer blijven, laat ze jou ook gewoon wachten. Let maar op, ze snapt dat niet, gaat blind voor geld, dat straalt er ook van af, weg spontaniteit!!!
 
Ja man, is niet ok dat ze je zo lang heeft laten staan. Ik begrijp je punt niet waarom het leuk is om een voordeur te bekijken? En of er 5 of 2 meiden werken is me ook niet helemaal duidelijk uit je verhaal. Zo groot is het daar ook niet, misschien wat teveel joints gerookt tijdens het wachten ? 🤣

Maar ja, wat je zegt, het is een toffe meid maar ze moet zich wel een beetje aan de afspraken houden anders houdt het snel op!
 
Ja man, is niet ok dat ze je zo lang heeft laten staan. Ik begrijp je punt niet waarom het leuk is om een voordeur te bekijken? En of er 5 of 2 meiden werken is me ook niet helemaal duidelijk uit je verhaal. Zo groot is het daar ook niet, misschien wat teveel joints gerookt tijdens het wachten ? 🤣

Maar ja, wat je zegt, het is een toffe meid maar ze moet zich wel een beetje aan de afspraken houden anders houdt het snel op!
Maar ze is lang niet zo mooi en tof als jij haar beschrijft. Klopt 5 dames over 2 slaapkamers werkt niet, daar wordt dus ook over gelogen, het is gewoon een onbetrouwbaar zooitje en de kans dat je daar voor een dichte deur komt is gewoon te groot.
 
Hé man, ik vind het vervelend dat je moest wachten. Ik ben haar advocaat verder niet.

Heb een heerlijke tijd bij dr gehad. En ik vond haar wel zeker zo mooi en sexy als ik haar beschreven heb. Ieder z'n ding. Ga je goed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van deze dame van genot moest ik van enige weken geleden toen ze nog in Amsterdam was een rapportje maken. Vlotte communicatie middels WA. Dame van de fotos. Helemaal mijn type. De daad was helemaal goed. Ging wel allemaal een beetje snel maar ik had een vluggertjes geboekt en zat zelf een beetje in een time squeeze dus van daar.

Rotterdam was iets uit de route voor herhaling, maar ik ga zeker terug als ze er weer is!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan