Recensie Caty Perís/Sara,Geraardsbergen (Voorheen Wetteren, Knokke-Heist, Oudenaarde, Nevele) 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirkdg

Wandelaar
40
15/02/22
25
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/caty-peris.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de 2e keer bij deze dame geweest:
Goede date gehad: Dame is enthousiast en biedt de nodige GFE (wat ik ook telkens zoek). Voorspel, plagen, ... . Babbel was moeilijker, zij spreekt zo goed als alleen Spaans.
PMC was goed, maar zeker niet super! NMC was goed, zeer goed zelfs.
Dame heeft een super-lijf! Alles strak, zeer zachte huid, zoals op foto's! Alleen al daarvoor ga ik nog terug!
Tongzoenen doet ze niet.
Voor mij zeer goede ervaring, zal nog terug gaan.
 
Leeftijd is 27. Tijdens de eerste date (2 maand geleden) heb ik haar gevraagd. Heeft ook de volwassen mentaliteit van 27 jarige. Maar een super-lijf van een 17-jarige!

Inderdaad geen Nederlands. Engels was ook zeer slecht (onbestaande eigenlijk). Denk ook niet dat Frans beter zal zijn. Enkel Spaans, maar dat spreek ik niet.
Bij mij was PMC (beide keren), geen PZC. Tongzoenen wil ze niet: Staat er niet voor open.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/sara-4719/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Sara is nog een werk alias van Caty Peris. De foto's van haar RL adv tonen vrij goed hoe ze er echt uit ziet. Ze mag er best wezen, idd een super-lijf zoals hiervoor vermeld.

Spijts dat onze afspraak vorige dag was gemaakt, was ze nog niet uit bed geraakt dus toen ik er was snel snel een douche genomen voor de actie, ofwel, eerder de non-actie want 't was allemaal vrij passief (lag het aan gebrek aan ontbijt of koffie ?).

Zoenen maar pover, tongzoenen was alleen maar met het tipje, op beffen werd er nauwelijks gereageerd (ik kan natuurlijk vreselijk slecht geweest zijn) en pmc was niet over naar huis te schrijven. Het beste was nog het neuken zelf, plots was er wel (gespeelde) enthousiasme, tsja, om me maar sneller de finish te laten halen zeker.

Jammer, want de looks heeft ze wel.
 
Tongzoenen doet ze bij mij zo goed als niet: Enkel kort en met puntje van tong.
Ik ben ondertussen al enkele keren bij haar geweest: Je kan haar in vorm krijgen door wat te plagen. Ik krijg haar niet in vorm met beffen. Al is het zicht wel super!
 
Staat op mijn "tofuck" lijst ! Wel beperkte info op RL. Ontvangt ze op nette locatie, discreet ? Iamand al haar opgegeven specialiteit - anaal - genuttigd?
 
Doet me toch ook wel enigszins de wenkbrouwen fronsen....

De twee advertenties tonen weinig overeenkomsten, ook de foto`s doen me niet echt overstag gaan dat dit over dezelfde dame gaat. Verschillende telefoonnummers etc... Enkel de afkomst en plaats van ontvangst lijken gedeeld?

Alleszins, wat anaal betreft: in het ene profiel wordt dat duidelijk aangehaald, in het andere niet.

Te ver voor mij om een gokje te wagen, maar aangezien @dirkdg een tevreden wederkerende klant is zou ik suggereren dat hij eens een afspraakje boekt met Sara, als hij dezelfde gegevens krijgt als bij Caty en ook Caty verschijnt op de afspraak dan is het duidelijk. Mocht er toch een andere dame verschijnen op dezelfde locatie... "oei, sorry, vergist! Is Caty er toevallig ook?"
 
Leeftijd is 27. Tijdens de eerste date (2 maand geleden) heb ik haar gevraagd. Heeft ook de volwassen mentaliteit van 27 jarige. Maar een super-lijf van een 17-jarige!

Inderdaad geen Nederlands. Engels was ook zeer slecht (onbestaande eigenlijk). Denk ook niet dat Frans beter zal zijn. Enkel Spaans, maar dat spreek ik niet.
Bij mij was PMC (beide keren), geen PZC. Tongzoenen wil ze niet: Staat er niet voor open.

Ziet er inderdaad een super-lijf uit.
Maar als ze enkel Spaans spreekt, hoe regelt men dan een afspraak?
Misschien een domme vraag, maar ik heb tot nu toe nog maar enkel met Vlaamse dvp's afgesproken en een massagesalon bezocht (ik ben pas een maand deze wondere wereld aan het ontdekken).
 
Ik vond het wel bijzonder mooie foto's van Caty dus even een onderzoekje gepleegd

De foto's zijn van internet geplukt


Leek me ook wel te mooi om waar te zijn met bepaalde foto's die heel klein zijn.
Maar de recensieschrijver zou dan toch melden dat het niet de dame van op de foto's is toch?
 
Ik heb sterk de indruk dat Sara Hot girl en Caty Paris verschillende profielen (met verschillend nummer) zijn beheerd door dezelfde dame. Let wel: Het is een sterke indruk. Ik heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd/uitgetest!
Ik wil wel mijn eerdere waardering naar beneden bij-stellen. De laatste afspraak was toch wat minder:
- Dame was een groot stuk van de tijd met haar smartphone bezig. Onder andere Pizza bestellen tijdens de actie, dan komt de koerier dit brengen en moet zij effen open doen. Allemaal binnen de tijd.
- Zij kan ook de klok niet meer goed lezen: Het was in totaal al een kort uurtje.
- Dame heeft ondertussen ook al een klein buikje gekregen. (Buikje lijkt mij niet van de zwangerschap of zo.) Mensen die op de foto's afgaan: Nu moet je er een klein buikje bij-tellen.

En ja, ze lijkt goed op de foto's, maar de meeste foto's zijn inderdaad niet van haar: Zeker het stuk van het gezicht klopt niet.
Een jaar geleden kwam het figuur wel overeen: Dame was in realiteit ook knap met super-lijf. Nu is er een klein buikje bij-gekomen.
 
Ik heb sterk de indruk dat Sara Hot girl en Caty Paris verschillende profielen (met verschillend nummer) zijn beheerd door dezelfde dame. Let wel: Het is een sterke indruk. Ik heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd/uitgetest!
Ik wil wel mijn eerdere waardering naar beneden bij-stellen. De laatste afspraak was toch wat minder:
- Dame was een groot stuk van de tijd met haar smartphone bezig. Onder andere Pizza bestellen tijdens de actie, dan komt de koerier dit brengen en moet zij effen open doen. Allemaal binnen de tijd.
- Zij kan ook de klok niet meer goed lezen: Het was in totaal al een kort uurtje.
- Dame heeft ondertussen ook al een klein buikje gekregen. (Buikje lijkt mij niet van de zwangerschap of zo.) Mensen die op de foto's afgaan: Nu moet je er een klein buikje bij-tellen.

En ja, ze lijkt goed op de foto's, maar de meeste foto's zijn inderdaad niet van haar: Zeker het stuk van het gezicht klopt niet.
Een jaar geleden kwam het figuur wel overeen: Dame was in realiteit ook knap met super-lijf. Nu is er een klein buikje bij-gekomen.
Het buikje zal van de vele pizza's zijn.
Anyhow, ze is terug 😁

 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latin-girl-so-hot-one.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent Caty in een deelgemeente van Geraardsbergen een bezoekje gebracht, is de vrouw van de foto's, knappe dame.
Volgens haar profiel heeft ze een DD-cup, op de foto's kan je zien dat niet klopt, is eerder een A.
Bij haar mogelijkheden staat pijpen zonder maar meteen na aankomst ging er een condoom over, niet dus.
Is wel een vriendelijke dame en ze doet haar best, zo hard zelfs dat ik dacht dat het bed elk moment ging begeven.😱
Caty spreekt Spaans, en zéér weinig Engels.

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden ook eens een bezoekje gebracht. Op voorhand afgesproken en ik heb een striptease gekregen met PZC voor 80 EUR, wat een schappelijke prijs was vond ik!

Wel eerst kei hard met een doekje zitten wrijven en schoonmaken , wat nogal een afknapper is na die striptease maar bon, ergens kan ik dat wel begrijpen dat ze dat doet (hoewel ik net een douche genomen had maar dat wist zij niet). PZC was gewoontjes, niet slecht, niet buitengewoon goed. Nadien in doggy afgewerkt.

Veel GFE was er natuurlijk niet aan tijdens dat kwartier, hoewel ik die striptease zeker wel de moeite vond. Prijs/kwaliteit was voor mij dik oke dus.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latin-girl-so-hot-one.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eens een DVP op slechts een kwartiertje van men deur... Knap meisje, doet wat ze beloofd en probeert het spannend te houden met kusjes/strelingen maar van de seks en het pijpen werd ik niet omver geblazen van genot. Na een kwartiertje kon ik niet klaarkomen dus trok ze mij af zonder condoom en heeft ze mij op haar kleine borstjes laten spuiten zonder enig probleem. Al bij al zeker niet slecht voor €50.
 
Terug
Bovenaan Onderaan