Caviar de la Nuit, iemand ervaring?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sharon

Vaste klant
DVP
Forumpionier
180
30/06/21
987
Site
Is er hier iemand bekend met de events van Caviar de la Nuit?
Zijn die feestjes echt de moeite en wordt er ook echt gesekst? Mooi en deftig volk of is is dit maar schijn?

Dat is één van de zaken die maar niet aangevinkt geraakt op mijn bucketlist.


 
Promotiefilmpjes zijn altijd heel erg mooi gemaakt.
Dus ik vrees dat ze niet helemaal het waarheidsgetrouwe beeld weergeven in het filmpje.
Het lijkt me een dance feest. Misschien is er ergens een darkroom / ruimte waarin meer gebeurd dan enkel dansen.

Maar zo mooi als in het filmpje, gaat het - denk ik - niet worden.
 
Thanks Sharon voor dit leuke topic. Op de een of andere manier heb ik het idee dat 'Caviar de la Nuit' meer een hype is dan dat er daadwerkelijk ongebreidelde seks plaats zal vinden. Een beetje te 'afwachtend, te soft, te preuts'. Te zeer 'koppeltje dat het leuk vindt om bekeken te worden' maar verder niks. Vergelijkbaar met 'Little Sins'. Iemand die dit kan tegenspreken, hoor ik graag. Absoluut leuk om een keer mee te maken, zeer zeker ook de locaties, maar het mag allemaal wel wat wilder a.u.b.
 
Over het algemeen blijkt het moeilijk om klasse te combineren met ongeremde seks.
Dat het feestjes betreft of gewone ontmoetingen.
Bij heren vind ik het nog best meevallen, die kunnen zeer 'deftig' voorkomen en zich vervolgens volledig loslaten tijdens de actie. Vrouwen blijken daar meer moeite mee te hebben, of zoek ik het bij verkeerde dames?
 
Over het algemeen blijkt het moeilijk om klasse te combineren met ongeremde seks.
Dat het feestjes betreft of gewone ontmoetingen.
Bij heren vind ik het nog best meevallen, die kunnen zeer 'deftig' voorkomen en zich vervolgens volledig loslaten tijdens de actie. Vrouwen blijken daar meer moeite mee te hebben, of zoek ik het bij verkeerde dames?
D'r zijn der nu eenmaal niet zoveel als jij he Sharon . Jij straalt klasse uit , bent klasse maar je kan je ook verliezen in ongeremde bijna dierlijke sex. Redelijk uniek hoor maar niet te versmaden . ik ben in elk geval fan maar dat wist je wel .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan