Recensie Celesta, Duisburg, Vulkanstraße, House 17/19 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bigasshunter

Wandelaar
70
26/10/21
51
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
€50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren weer een geweldig half uur gehad met celesta, ik ken ze nu al 5 jaar vanaf dat ze begon in duisburg,
ben er elke keer naar binnen gegaan als ik in duisburg was en ze niet bezet is.
is echt de beste service in duisburg , is ook het type waar ik van hou, groot stevig blond,
vanaf prijs is €50,- en niet onderhandelbaar.
de eerste jaren deed ze nog beter haar best om vaste klanten te werven, nu heeft ze het hart stikke druk met vaste klanten.
ik was er om 16:00u. Toen kwam ze net terug in de kamer met kom koffie , normaal begint ze rond 18:00u. Zegt ze.
Spreek vloeiend Engels en nog meer talen , Ze is ook behoorlijk intelligent en heeft Een heel goed geheugen.
origine ukraine

behandel haar met respect en je krijgt de beste service.
 
Wat kosten de extra's? of is €50 voor 20 minuten inclusief anaal, beffen en bbbj?

Kan het trouwens zeker beamen. Ben hier vaker geweest en ze heeft de stamina en ook de bereidheid om er echt een leuke afspraak van te maken. Heerlijk aan alle kanten.
 
Voor €50,- is standaard, dus zeker geen anaal of PZ, anaal is mogelijk maar kost behoorlijk meer , heeft ze een paar jaar geleden aangeboden voor €80,- extra
Hoeft voor mij niet . Tongzoenen doet ze niet, ook niet tegen meerprijs
Ze is ook heel slim en heeft een heel goed geheugen, ze wist na een paar jaar nog welke vrouwen in Duisburg mijn voorkeur had. Ik denk dat zij bij de dames zit die het meeste omzet draaien.
Ze zit al vanaf 2017 op de eerste verdieping en heel veel vaste klanten die meer betalen dan standaard.
 
Voor €50,- is standaard, dus zeker geen anaal of PZ, anaal is mogelijk maar kost behoorlijk meer , heeft ze een paar jaar geleden aangeboden voor €80,- extra
Hoeft voor mij niet . Tongzoenen doet ze niet, ook niet tegen meerprijs
Ze is ook heel slim en heeft een heel goed geheugen, ze wist na een paar jaar nog welke vrouwen in Duisburg mijn voorkeur had. Ik denk dat zij bij de dames zit die het meeste omzet draaien.
Ze zit al vanaf 2017 op de eerste verdieping en heel veel vaste klanten die meer betalen dan standaard.
Celeste is echt een aanrader. altijd perfecte service gekregen.
 
Celeste is echt een aanrader. altijd perfecte service gekregen.
Celessta is een mooie knappe vrouw van ongeveer 26 jaar oud, met prachtige rondingen op de juiste plaats.

Kom dikwijls bij haar op de kamer. We lachen vaak en voelen elkaar goed aan, ze weet precies wat ik wil. Soms praten we over onzinnige dingen, soms over serieuzere dingen. Het blijft bij een leuke show van 20 minuten, daarna is het back to reality.

Ik ben bijna twee keer zo oud, in het dagelijkse leven zouden we elkaar nooit gekend hebben. Daarvoor verschillen we teveel van elkaar. Maar in haar kamer (115 1e verdieping) verdwijnen alle spelregels uit het dagelijkse leven en zijn we close, dat is het mooie aan een red light district.

Ik bezoek al ruim 30 jaar lang dames uit red light districts, saunaclubs, loophuizen etcetera. Celessta is mijn absolute nummer één.

Zonder deze dames bestaan er natuurlijk geen red light districts. Maar ik hoop voor haar dat ze ooit aan een mooi nieuw leven buiten deze erotische wereld kan beginnen, als ze dat zelf wil natuurlijk. Tot die tijd zal ze me nog vaak zien.
 
Ze heeft volgens mij een groot klanten bestand opgebouwd iin 7 jaar kwaliteits dienst verlening in Duisburg op 17-19 1e verdieping,
Ze zit strategies op de beste plaats, als je de trap oploopt heeft ze je meteen gezien,
Als je dan eerst een rondje loopt om alle dames te bekijken en daarna terug komt dan vraagt

ze waarom kom je niet meteen bij mij naar binnen?
Dan zeg ik , ik wil zeker weten dat jij de mooiste bent.
Ze houd wel van een grapje,
Ze is voor mij ook nummer 1
 
Vandaag bij deze meid naar binnen geweest nadat ik betoverd was door haar grote tieten. Aan het raam gevraagd voor een half uur inclusief anaal, en voor €150,- mocht ik binnenkomen. Lekker staand opwarmen, en toen m'n pik goed hard was ging ze op haar knieën voor m'n zitten en kon ze zonder moeite m'n pik anaal ontvangen. Ze gaf geen kik! Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Het was weer één van mijn "lucky nights" op zaterdagavond. De parkings waren omstreeks 21:15 uur bomvol.

Eerst ff in Eros26 gekeken, 2 euro muntje inwerpen en naar binnen. Een hoop vers fruit, leuk om te zien. Ik kwam uiteraard voor de curvy Celessta in Vulkanhaus 17-19, in kamer 115.

Dus wederom een 2 euro muntje en naar binnen. Meteen als ik op de eerste verdieping boven kom zit Celessta vaak in haar hoekje te wachten. Ze heeft een goed beeld op wat er allemaal naar boven komt lopen. Als ik haar zie kan ik ook niet anders dan meteen naar binnen te gaan. Ik vind haar super aantrekkelijk. Maar dat is een persoonlijke smaak natuurlijk.

Ooit kom ik in Duisburg en dan is ze er niet. Soms vrij of op vakantie, dat kan natuurlijk. Als ik dan voor een andere dame kies valt die keuze vaak tegen. Maar als ze er wel is dan voel ik me de koning te rijk. Ze weet precies wat ik wil, ze draait een programma dat precies op mij afgestemd is. Ik ben er dan ook al meer dan 60 keer op de kamer geweest en ik krijg er geen genoeg van. Soms 1 keer per maand maar ook ooit vier keer per maand.

Dan besef ik me ook dat er een dag komt dat ze er niet meer is. Dat ze naar een andere plek verhuisd of een andere toekomst uitstippelt. Hopelijk duurt dat nog even en blijft ze lekker in Duisburg. Voor alle curvy en boobies lovers, Celessta is een absolute topper.
 
Na mijn vorige bezoek in september op zaterdag einde middag ook weer richting Duisburg getrokken in de hoop Celesta weer aan te treffen. Helaas trof ik tijdens mijn eerste ronde een dichte deur aan, maar tijdens mijn tweede ronde had ik meer succes. Ze herkende me nog van de vorige keer, en ik werd enthousiast binnen gelaten. Binnen was het weer een succes, net als de vorige keer. Heerlijke sex, inclusief anaal wederom. Wat een topper is dit!
 
Zondagavond weer eens naar Duisburg gereden. De auto geparkeerd en naar het Vulkanhaus 17-19 gelopen. Gelukkig was de vriendelijk lachende Celessta weer op haar kamer, nummer 115 op de eerste verdieping.

Telkens draagt ze andere kleding, kleding die haar mooie vormen benadrukken. Ook haar haren zijn telkens netjes verzorgd, mooie make up en een lekker geurtje.

Ze is goedlachs, heel vriendelijk en bovenal heel hygiënisch. Telkens als ik bij haar kom wast ze zichzelf, iets wat ik uiteraard ook doe.

De sex is zoals ik al vaker vermeldde uitstekend. Ze is heel professioneel maar tevens geeft ze een show waarbij ik me heel prettig voel. Ik ben dan ook al erg vaak op haar kamer geweest.

Na de de leuke spannende momenten weer even een beetje kletsen, ze wenste me ook heel vriendelijk nog een fijne kerst en gelukkig Nieuwjaar. Maar voordat het jaar om is ga ik nog een keertje terug.
 
Afgelopen zaterdag dan wederom weer eens naar Duisburg gereden. Ik had geluk, Celessta was aanwezig en beschikbaar. Ze lachte zoals altijd en ik liep de kamer op. Ze begroette me en vertelde meteen dat het haar laatste avond in Duisburg was. Voor de laatste keer mocht ik nog eens van haar fijne spannende show genieten. Ik weet dat ze de diverse forums leest, dus voor haar mijn laatste woorden.

Thanks my Queen for everything you did for me, I really appreciate that. I am not going to wash the green shirt, so the perfume will stil be smellable for a while. Take care, I wish you all the best!
 
Vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat Celesta weer terug is in haar oude kamer. Blijkbaar hoopt ze hier weer inkomsten te genereren en klanten te gaan plezieren. We zullen zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan