Recensie Celina, Almelo, Red Light Heaven 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
10
07/11/22
3
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almelo/3136199-celina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
I'd seen Celina a bunch of times on Kinky and also walked past her at Red Light Heaven, but never paid attention to her. I decided that needed to change, especially since she was blonde and had good photos.

Celina was downstairs to the left of the stairs and welcomed me inside after we had agreed on the price. While the photos look amazing, I will say that they are bit older and she could use a bag over her head.

I did my dickwash and she got to work with BJ'ing with no rubber, It was actually quite okay, vacuum cleaners could not have sucked harder on max settings. Sadly, she didn't go deep and just focused on the head. So I flipped her around, oeh, asked her to lie on her back, as she's a bigger girl, at least 10-20 kg more than the photos.

I did my thing and came inside of her, we talked a bit and while she's German her English was okay, not sure about the Dutch.

Would I come back? meh...
 
Laatst bewerkt:
Yeah, only if there's really nothing else and I think of Cindy Crawford while fucking her would I go back...

I just wish I had visited her when she was as hot as on her photos, because those photos show her glorious past.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar onlangs ook bezocht en kan me toch niet vinden in al het bovenstaande. Ze is geen supermodel nee maar ik kan er prima naar kijken, ook vond ik haar niet overdreven dik. Gewoon lekker curvy geen plank maar ook geen BBW.

Pijpen vond ik prima maar ik houd ook meer van spelen met mijn eikel dan deepthroat

Neuken was ook lekker meerdere standjes en goed klaargekomen.

Bij mij is er wel herhalingsgevaar maar niet elke week maar kom zeker nog eens terug
 
Met jou eens UE1980, er is helemaal niks mis met deze dame en de foto's kloppen gewoon met de werkelijkheid. Die zijn trouwens ook gewoon daar gemaakt en lijken mij redelijk recent. Ze is totaal niet mollig, eerder klein en slank. Heb haar paar weken geleden nog zien staan en een praatje gemaakt met haar maar toen bij een andere dame geweest.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij aankomst ziet ze er verrekt lekker uit, mooi slipje, mooie kousen. Toch maar even naar binnen gewipt. Ze maakt duidelijke afspraken en komt deze ook na. Ze ziet er wel wat ouder uit dan op de foto's. Lekker heet en nat kutje, lekker genomen. Niets mis mee.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Celine was de enige dame die stond, de rest lag ongeïnteresseerd op hun telefoon, verstopt in hun kamers, er waren in totaal 6-7 dames aanwezig.
Celine heeft me eerst even rustig opgewarmd, daarna heerlijke bj, haar uitgebreid gebeft. Nog even intiem en heeft ze me heerlijk klaar laten komen.
Herhalingsgevaar niet heel groot, maar een heerlijke date gehad.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben ook een bij haar geweest de service is goed ze is alleen wel op leeftijd je moet daar wel van houden. Vind je dat geen probleem dan is ze een goede keus. Voor mij toch te oud ze is zeker niet dik maar heeft wel van die kleine blubber billen dat vind ik zelf niet mooi. Er zat een paar maanden geleden tegenover celina een mooie jonge oost europese slanke meid een beetje getint met een mooi gezicht, haar heb ik daarna nooit meer gezien ze ontving aan de rechterkant midden in de gang. Het kan natuurlijk zijn dat ze op bepaalde dagen werkt want ik kom daar heel weinig volgens mij was het op een vrijdag.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Sigaret lag nog in de asbak en dat was ook te ruiken. Rubbertje om snel ongeïnteresseerd pijpen en toen ik bijna kwam maakte ze het trekkend af. Al met al niet best en voor mij 1 van de slechtste dames van de laatste tijd, zeker niet weer!
 
1.5 Week voor de kerst ben ik ook bij haar geweest.
Heb hier verder niet over geschreven maar het verhaal hierboven klopt wel.
Ze was bij mij ook erg ongeinteresseerd. ze loog over haar leeftijd want 32 is ze echt niet. Ze deed bijna geen moeite om er maar iets van te maken, vingeren was 50 euro extra? bizar hoog bedrag, niet gedaan dus. Ze was wel aardig, pijpen was nog het beste en goed diep. maar verder? we hebben het er beste van gemaakt. maar voor mij ook 1 malig. ze is er van woensdag tot zaterdagavond hoorde ik.
 
1.5 Week voor de kerst ben ik ook bij haar geweest.
Heb hier verder niet over geschreven maar het verhaal hierboven klopt wel.
Ze was bij mij ook erg ongeinteresseerd. ze loog over haar leeftijd want 32 is ze echt niet. Ze deed bijna geen moeite om er maar iets van te maken, vingeren was 50 euro extra? bizar hoog bedrag, niet gedaan dus. Ze was wel aardig, pijpen was nog het beste en goed diep. maar verder? we hebben het er beste van gemaakt. maar voor mij ook 1 malig. ze is er van woensdag tot zaterdagavond hoorde ik.
Zeg maar gerust 50 hoor.
 
Zeg maar gerust 50 hoor.
van afstand ziet ze er best goed uit hoor. maar korter bij zie je dat ze ouder is.
verder geen probleem. kutje is nog best lekker. borsten zijn fake en hele grote littekens:( zo jammer. welke prutser heeft dit zo gedaan? maar ze doet geen moeite om het leuk te maken. heel dom want zo komen de klanten niet terug.. maargoed ze zal wel goed verdienen daar want ze is er al jaren schijnbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan