Recensie Celina (Bra), Antwerpen, Villa Tinto 51 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/speel-goede-fantasieen-3.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Celina is ondertussen één van de bekendste kinky girls van het SKW. Ze is Braziliaans, relatief klein, normaal van bouw, C-cup.

Ze heeft een naambordje hangen onderaan op haar raam (Villa Tinto 28) als ze aanwezig is. Ze is wel zo vaak bezet, dat je beter een afspraak kan maken via haar telefoonnummer in haar advertentie op Redlights.

Bij Celina kan je zéér kinky dingen doen: je laten fisten, golden shower, BDSM, spanking, sounding, ... Er is niet veel dat ze niet zou doen.

Voor een uurtje betaal je 200 euro.

Ze heeft véél attributen om op je los te laten. Je kan er gerust naartoe met de meest waanzinnige seksuele fantasieën, bijna alles is mogelijk bij haar.

Onlangs vertelde ze me wel via een bericht dat ze geen normale seks meer doet. Ik denk dat ze hoogstens nog pijpt. Voor de rest is het puur BDSM geworden. (Maar leden, corrigeer me gerust mocht die info niet helemaal kloppen!)

Ze maakt reclame voor zichzelf op meerdere sites:

 
Laatst bewerkt:
Geen idee of ik geluk heb gehad of dat ze het weer doet maar in de nacht rond 5:15 heel Skw en VT rond gelopen en bijna niks beschikbaar, celina viel me gelijk op alleen was ik gewoon opzoek na "normale" seks, ik had het gevraagd en het was allemaal geen probleem, voor 50 euro ongv n half uur binnen geweest zeker prima en het was genieten!
 
Ik ken Celina al jarenlang. Vroeger deed ze SM voor 50 euro en nog seks erbij ook!

Ze is altijd wel goed en probeert altijd wel een nieuwe fantasie.

Zo heb ik al eens een uur opgesloten gezeten in de douche met poppermasker terwijl ze andere klanten aan het afwerken was. Die klanten wisten dat dan niet. Was echt geil.

Een andere keer kwam er een travestiet zijn kont aan mij tonen en Celina wou dat ik hem zou neuken, echt geen sprake van!!! Die man stoorde mij mateloos, maar Celina heeft dat niet altijd even snel door.
Ook laat ze vaak melk vanuit haar borsten in mijn mond druppelen, ook dat vind ik eigenlijk echt niet geil. Bah!
 
Ik ken Celina al jarenlang. Vroeger deed ze SM voor 50 euro en nog seks erbij ook!

Ze is altijd wel goed en probeert altijd wel een nieuwe fantasie.

Zo heb ik al eens een uur opgesloten gezeten in de douche met poppermasker terwijl ze andere klanten aan het afwerken was. Die klanten wisten dat dan niet. Was echt geil.

Een andere keer kwam er een travestiet zijn kont aan mij tonen en Celina wou dat ik hem zou neuken, echt geen sprake van!!! Die man stoorde mij mateloos, maar Celina heeft dat niet altijd even snel door.
Ook laat ze vaak melk vanuit haar borsten in mijn mond druppelen, ook dat vind ik eigenlijk echt niet geil. Bah!
Simpel, als je iets niet wil, dan zeg je dat gewoon. Waarom laat je dat melkdruppelen vaak toe? Zeg gewoon dat je het niet ok vind. Ze zal dan wel stoppen daarmee. Immers, ze willen klanten die terugkomen.
 
Simpel, als je iets niet wil, dan zeg je dat gewoon. Waarom laat je dat melkdruppelen vaak toe? Zeg gewoon dat je het niet ok vind. Ze zal dan wel stoppen daarmee. Immers, ze willen klanten die terugkomen.

Helemaal mee eens.

Als je de kinky of BDSM toer opgaat dan draait alles om grenzen aangeven en grenzen respecteren.

Een ervaren kinky/BDSM dame zal steeds de grenzen van de klant respecteren. Als ze dat niet doet dan betekent dat dat de grenzen niet duidelijk waren/zijn.
 
Helemaal mee eens.

Als je de kinky of BDSM toer opgaat dan draait alles om grenzen aangeven en grenzen respecteren.

Een ervaren kinky/BDSM dame zal steeds de grenzen van de klant respecteren. Als ze dat niet doet dan betekent dat dat de grenzen niet duidelijk waren/zijn.
Ook ik ben het er mee eens. Een ervaren en goede kinky/BDSM dame zal om te beginnen vragen naar de grenzen en wensen van de klant. Ze zal de aangegeven grenzen ook altijd respecteren. Als ze dit niet doet waren de grenzen niet duidelijk genoeg aangegeven, of ze is geen goede ervaren kinky/BDSM dame.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook al vaker bij haar geweest. Telkens samen proberen nieuwe dingen te doen. En dan heb je altijd dat je denkt, dat is niet mijn ding. Bij de volgende keer vertel je dat en houdt zij er rekening mee
 
Ik ken Celina al enkele jaren. Heb deze week nog een sessie gehad met andere meesteres Jeanet heette zij. Je vindt haar ook in villa tinto.
Geweldige ervaring, groot herhalingsgevaar.
 
N.a.v. mijn vorige trio kwam ik terug bij meesteres Celina. Ik gaf aan dat ik genoten heb van het eerdere trio. Het enige nadeel vond ik wel dat in tweede helft van de sessie, zij begon te praten in het spaans.
Hierdoor kon je niet meer volgen waar hun beiden over praatten. Eigenlijk lig je dan maar beetje alleen. En dat is niet de opzet van een trio.
Blijkt dat Jeanet bij alle klanten die trio doen spaans begint te spreken, in tweede helft van sessie
 
N.a.v. mijn vorige trio kwam ik terug bij meesteres Celina. Ik gaf aan dat ik genoten heb van het eerdere trio. Het enige nadeel vond ik wel dat in tweede helft van de sessie, zij begon te praten in het spaans.
Hierdoor kon je niet meer volgen waar hun beiden over praatten. Eigenlijk lig je dan maar beetje alleen. En dat is niet de opzet van een trio.
Blijkt dat Jeanet bij alle klanten die trio doen spaans begint te spreken, in tweede helft van sessie
Ja ik heb ook het zelfde meegemaakt bij celina ook met een sessie met Jeannette erbij het zijn goede vriendinnen maar bij een trio zou je de koning moeten voelen maar eigelijk voel je jezelf meer het 5de wiel aan de wagen.
Voor mij geen trio meer is het geld zeker niet waard.
Ook de service van celina in totaliteit vind ik niet meer zo geweldig als vroeger.
 
ben na de laatste keer ook wat teleurgesteld. Ze is heel enthousiast en open, maar dikwijls zonder doel. ze lijkt niet altijd een plan te hebben en bouwt niet echt op. Ze doet maar wat, van het een naar het ander.
Toppunt was toen ik klaar was gekomen, begon ze gelijk over iemand van haar familie... weg sfeer.

Jeannet heb ik nog niet geprobeerd.
 
Gisteren Celina weer bezocht. Zij had voor mij weer nieuwe dingen in petto. Doordat ik haar vertrouw, verleg ik steeds meer mijn grenzen, of anders gezegd zij zoekt mijn grenzen op. Werd gekleed in latex kleding in sling gelegd.
Sounds en kaarsvet werden toegepast bij mij. Ook werd mijn pik op slot gezet , waardoor ik geen sex meer kon hebben bij een andere meesteres. Dat werd dus mijn nieuwe opdracht. Intussen moest ik ook enkele keren poppers snuiven. Ik klopte aan bij een andere meesteres ( was daar ook al eens geweest). Meesteres Anita toen zij hoorde dat ik bij een andere meesteres was geweest, sloeg zij mij in het gezicht en was zij er niet blij mee. Een andere meesteres Jeanet vertelde dat ik maar langs moest komen, zodra ik wel weer sex met haar kon hebben. Met die boodschap terug naar mijn meesteres en mijn ervaringen verteld. Zij haalde mijn pik van het slot en liet mij heerlijk klaarkomen.
 
Hoi, ik wil graag Celina's vriendin ontmoeten. Ze doet triootjes met haar. Ik zou graag willen weten waar ze precies werkt? Welk nummer? Zie haar telefoonnummer in PM. Hoe werkt ze?
BEDANKT.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vorige week een geweldige sessie gehad met Celina. Ik vind haar echt wel de beste meesteres in redlights.be.

Heb ook begrepen dat zij eigenlijk geen sessies meer doet ,met Jeannette, vanwege het spreken in het spaans.
Dit had ik niet alleen ervaren, maar zie het ook terug komen bij andere lezers.

Wel jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan