Recensie Leah/Celina/Kylie, Roermond (voorheen Venlo) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
07/01/23
1
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/new-sexy-studentje-hot_8086744
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
(tong) zoenen nvt doet ze niet net als alle andere handelingen doet ze niet. Mooie foto's maar valt tegen in het echt, dikker dan op foto's maar nog steeds een mooie vrouw, Houding, prijs (en wat je hier voor krijgt) en hoe je behandeld wordt is afknapper. afrader geen herhalingsgevaar
 
in begin deed ze alleen striptease showtje met zich zelf (klaar) vingeren. Vond het zelf wel een geslaagde afspraak toen. Ze oogt geil en had er plezier in. Daarbij super mooie vrouw met heerlijke rondingen.
 
ja zit nu dus meer in het vat. Basis menu is 100 (alleen stripetase), sex is + 50 vandaar de 150. is vrij duur vrouw is mooi en sexy maar sex valt dus tegen zeker gezien de prijs. Hiervoor deed ze alleen striptease en voetenwerk, sinds 1 week - 10 dagen ook meer na de nieuwe advertentie, zie ook recensie (is gebaseerd op nieuwe advertentie)
 
(tong) zoenen nvt doet ze niet net als alle andere handelingen doet ze niet. Mooie foto's maar valt tegen in het echt, dikker dan op foto's maar nog steeds een mooie vrouw, Houding, prijs (en wat je hier voor krijgt) en hoe je behandeld wordt is afknapper. afrader geen herhalingsgevaar
Hey wat jammer dat je de date zo hebt ervaren had liever gehad dat je dat direct had gezegd dan hadden we alsnog je mogelijke wensen kunnen laten uitkomen 😚 xx Kylie
 
Mits zoiets mogelijk is....., zet het er dan bij in je advertentie.
Kun je altijd nog het voorbehoud maken dat de hygiëne wél op niveau is.
Maakt het voor velen, waaronder ik, een heel stuk aantrekkelijker. 🥰

Een tarief of prijsindicatie wil ook wel helpen. 😇

Nb,
het veranderen van naam maakt het vaker ook niet beter. 🙈
 
Ik bied het niet aan ook niet als iemands hygiëne goed is en in mijn advertentie staat dat informatie zoals prijs via whatsapp gevraagd kan worden. Aangezien advertenties 9/10 x niet gelezen worden ga ik liever met iemand in gesprek op whatsapp dan leer je iemand ook een beetje kennen ☺️
 
Ik vond het destijds een zeer geslaagde afspraak. Heb alleen striptease gehad, maar was wel leuk en spannend, wilde heel graag meer, maar deed ze toen niet, wat iik natuurlijk accepteer. Maar het gaat er nu wellicht wel een keer van komen. Ze is gewoon bloed mooi en heerlijke rondingen. Als je het hebt mag je het toch ook zeggen ??
 
Inmiddels Leah, maar wel een ander foon nummer als Vanessa.
Dat ze zonaal van naam veranderd is geen goed teken ook al ziet ze er goed uit.
Roermond of Nijmegen 🤔🤔🤔


true true....ze is ook beetje kortaf. jammer ...
 
Aangezien ze hier niet meer actief is sinds mei en de niet zo positieve reacties zal er wel genoeg van hebben.
Bovendien voor de prijzen die ze vroeg zijn er veel betere dames te krijgen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan