WHEM Celine, Heist-op-den-Berg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ik ook net gedaan, op wat baseer jij je dan? Haarkleur? Zo op het eerste zicht, en toch wel kritisch, merk ik eigenlijk niet veel verschil.
Op 1 foto zie je een dunne Aziatische en op 1 foto zie je een mooi gevormde Latinatype.
Ook de 4 of 5 verschillende GSM's op de selfiefoto's zijn een hint.
 
Ik heb er tijdje geleden eens mee afgesproken voor halfuurtje, ze lijkt het meest op foto 1. Had halfuurtje geboekt, wassen vooraf niet mogelijk (enkel doekjes). Ze spreekt amper Nederlands, ook pzc was ineens niet meer mogelijk.
Wel een heel klein kutje dus snel klaar gekomen. Ga ik nog terug? Ja als de nood heel hoog is maar gfe of dergelijke mag je niet verwachten. Ben nieuw hier dus ga proberen nog recensie te plaatsen 🙂.
 
ik heb Celine onlangs ook bezocht. het is wel degelijk het meisje van de foto's. knap gezichtje, een klein cupje en een vol kontje. ik had al wekenlang geprobeerd om haar te bereiken. geen antwoord op berichten, telefoon werd niet opgenomen. tot die ene ochtend dat ik haar advertentie opnieuw zag verschijnen en meteen belde. ze nam op en was heel vriendelijk, haar Nederlands is inderdaad niet super maar wel goed genoeg om te communiceren. we spraken af voor een half uurtje. eenmaal aangekomen en geparkeerd ging ik op het huis af, een andere dame was daar ook aanwezig maar ik weet niet of je haar ook kan neuken, ze was in ieder geval niet zo knap. Celine was wel een knappe verschijning en ze begeleidde me naar boven. op de trap kon ik haar kontje al aanschouwen, ze heeft een mooie gebruinde tint. eenmaal op de kamer heb ik afgerekend en wou ik me snel even opfrissen. beneden was er een badkamer waar ik me snel even opfriste, ik ging vervolgens terug naar boven en ze stond al klaar in lingerie. ze bood me een massage aan. ik vind dit altijd wat dubbel, want vaak doen dames dit om tijd te winnen en minder lang seks te moeten hebben. de massage stelde niet zo veel voor en dus vroeg ik haar om te gaan liggen zodat ik haar poesje kon verwennen. haar poesje was heel fris en mooi geschoren. naarmate ik haar klitje en kutje verder verwende met mijn tong, hoorde ik aan de geluiden dat haar grotje kletsnat aan het worden was. zelf kreunde ze heel af en toe heel zacht. mijn penis werd hier knalhard van, en ik had zin om dat kutje te neuken. ik stopte met likken en tot mijn verbazing zei ze dat ze dicht aan een orgasme zat. ik besloot om verder te doen en door de onderbreking duurde het toch nog een aantal minuten voor ze klaarkwam, maar het was heerlijk. het leek een echt orgasme, maar zeker ben je nooit. volgens Eddy Lipstick kan je het zien als het echt is wanneer de dame haar kaakjes rood worden, maar door haar gebruinde huid kon ik dit bij Celine niet zien. vervolgens kwam ze op mij zitten en begon me lekker te berijden. haar kutje is lekker strak. na een paar positiewissels was ze er plots zeker van dat ik al klaargekomen was, maar dat was niet het geval. het condoom bevatte enkel voorvocht. de tijd was bijna om en ze wou niet meer verder neuken, misschien had ze schrik dat ik wel al echt klaargekomen was en dat ik over mijn tijd ging neuken. ze heeft me dan klaar getrokken en aan de hoeveelheid zaad die over haar handje spoot zal ze wel beseft hebben dat dit mijn eerste orgasme was tijdens onze date. (tong)zoenen heb ik niet geprobeerd tijdens onze date, ik weet dus niet of het mogelijk is. al bij al een leuke ervaring, maar ik weet niet of ik nog terug ga, mijn voorkeur gaat naar nog jongere en strakkere meiden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan