WHEM Lisa/Celine, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik was al tijdje getriggerd door haar adv voor gratis beurt indien j jaar abonnement op haar f2f nam . Ook op tiktok al wat v haar gezien . Maar het vooraf betalen hield me zoals velen tegen . Tot plots ze op redlights adverteert bij mij in de buurt aan de franse grens. Whatsapp gestuurd met vraag of date ook kon zonder abonnement en die toestanden en dat kon ! 70e voor een vluggertje . Mijn nieuwsgierigheid haalde het en er naar toe. Ontvangt in discreet appartement pal op de franse grens. De kamer was donker met enkel rode sfeer verlichting maar wat ik zag kwam overeen met wat wat j op de foto's ziet . Ze vroeg of ik enige wensen had en vertelde zelf ze niet van kussen houdt. Na het afrekenen en ontkleden knielde ze voor me op bed , na wat spelen met men pik tot hij hard werd condoom erom en begon te pijpen wat redelijk snel stopte waarbij ze zich omdraaide flink wat glijmiddel over men pik deed en ik haar mocht neuken . Rustig starten maar daarna kan ze elk tempo aan . Strak voelde ze niet echt , of h was het vele glijmiddel , maar ik kwam niet echt tot e hoogtepunt. Toen ik h condoom voelde afglijden gestopt en stelde ze voor om op bed te gaan liggen. Deed nieuw condoom om en begon me weer te pijpen. Kan ze wel goed en vulde dus snel het condoom. Tijdens h aankleden nog wat smalltalk en ik tevreden weer weg. Voor mij is er zeker herhalings gevaar , al weet ik nog steeds niet of ik op 1 v haar acties zal ingaan . Want betaling moet via directe overschrijving gebeuren en dat kan niet anoniem...

Heeft iemand ervaring met Celine le Roux?
Staat veel op Facebook.
Ziet er super uit , maar is het de moeite waard vanuit Nederland met haar af te spreken?
Ervaringen?

Laatst bewerkt door een moderator:
BB Kelly werkt toch ook in die passage? En die andere die een keer als zeemeermin op tv is geweest
Die zeemeermin, dat was dus BB Kelly (in 2018)⬇️

Terug
Bovenaan Onderaan