Recensie Celine, Seraing, Rue de Marnix 158 (rechtse raam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Delta_85

Wandelaar
47
20/09/22
45
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heden nog eens in Seraing geraakt in onze geliefde straat. Dit was de eerste keer dat ik er tijdens de week op middag kwam. Zeer druk en een groot aanbod, maar wel vele bordjes "occupé"; dus vele dames aan het werk.

Uiteindelijk besloten om bij de dame op het nummer 158 (rechtse raam wanneer je naar de ramen kijkt) naar binnen te gaan.
Het is een zeer lange, slanke dame met haar dat aan de zijkanten is opgeschoren, ze had ook enkele tattoos.
Binnengekomen, betaalt even opgefrist en haar naam gevraagd.
Ze kleedde zich uit en ik zag een paar mooie gepiercete tietjes.

Op het bed plaatsgenomen, beschermingsmiddelen aan... en genieten. Ze pijpte mijn lul in no time hard en ik moest echt mijn best doen om niet klaar te komen tijdens de pijpbeurt. Eén van de betere orale verwenningen die ik al heb mogen ervaren: diep en afwisselend.
Toen werd het tijd om een standje te kiezen: hier werd het doggy.
Mooi uitzicht op haar slanke lichaam strakke kontje en lange benen en dan maar het condoom gevuld.
Nog wat nagepraat over tattoos en dergelijken. Bij aankomst een redelijk stille meid, maar eens ze (en ikzelf ontdooid) was, best wel een leuke dame.

Zeker herhalingsgevaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan