- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Frans
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://sorayaspalace.be/nl/hostessen
- Totale kosten (in euro)
- 130
Vandaag nog eens een uurtje bij de Franse Celine geweest.
Is in totaal nu mijn vierde keer bij Celine. De eerste keer dat ik Celine heb leren kennen bij Soraya's Palace dateert nog van voor de Corona-epidemie, ik vermoed dat het 2019 zal geweest zijn. Daarna ben ik nog een keer bij Celine geweest in de periode kort na de heropening na Corona. Dat bezoekje herinner ik mij nog omdat het in die periode met mondmaskers te doen was op de kamer. Die afspraakjes met mondmaskers zijn achteraf gezien toch wel een speciale ervaring (die makkelijk bijblijft)
. Doorheen de jaren daarna is Celine nog wel een paar keer teruggekomen bij Soraya's Palace, maar zelf ben ik dan niet meer bij haar geweest, onder andere omdat ze in het weekend vaak terugging naar Frankrijk, en dus meestal niet beschikbaar was op zaterdag (en ik ga quasi enkel op zaterdag). Sinds een paar weken is ze dus terug, en nu dus ook op zaterdagen
. Drie weken geleden dus Celine gekozen, en dat was nog beter dan de eerste twee keren. Vandaag dus weer Celine gekozen.
Qua uiterlijk vind ik ze top! Eerst en vooral: die borsten
. Staat qua borsten zo in mijn top-5 van alle dames die ik doorheen de jaren bezocht heb. Er is weliswaar aan haar borsten gewerkt, maar geweldig gedaan (leuke tepels ook). Verder: mooi figuur. Niet superslank en ook niet dik, gewoon een mooi figuur met alles er op en er aan. Proper kaal poesje. Qua gezicht: mooie girl-next-door.
Qua karakter: vriendelijk en gedienstig, goedlachs, zacht.
Het uurtje begon zowel vandaag als drie weken geleden op een gelijkaardige manier. Toen ik na het douchen de kamer binnenkwam stond Celine mij al op te wachten. Meteen rechtstaand zoenen, knuffelen, elkaar al wat betasten. De vorige keer droeg ze een soort net-pakje waar haar tepels doorheen staken
. Vandaag een lange jurk waarvan de bovenste helft heel makkelijk uitging, zodat ik al wat met haar borsten kon beginnen spelen (ze heeft wel niet graag dat je veel haar tepels aanraakt, ze is wat gevoelig). Dan verhuist naar het bed voor verder kussen en knuffelen. Dan een body-to-body met wat massage-melk. Ik heb wel eens body-to-body massages meegemaakt die eerder plichtmatig werden uitgevoegd, maar niet bij Celine: met overtuiging uitgevoerd en veel zoenen tussendoor. Vandaar ging het verder met alles wat je wil: zoenen, knuffelen, pijpen (PZC), beffen, neuken, ... . Bij neuken kies ik meestal voor cowgirl en missionaris omwille van het zicht op de dame en haar borsten, en die redenering gaat bij Celine (met haar geweldige borsten) natuurlijk eens te meer op. Eerst lekker in cowgirl en dan missionaris waarbij ze goed haar beentjes optrekt als je wil. Na het klaarkomen niet rap-rap stoppen maar nog wat liggen zoenen. Vorige keer waren we wat te vroeg klaar (of beter gezegd: ik was wat vroeg klaar
) en toen heb ik nog een goeie massage gekregen.
Ik heb net gezien dat de line-up op de website weer geupdated is, en dat mijn favorieten Manuela en Mila er terug op staan (wat normaalgezien betekent dat ze komende week terug starten). Celine, Manuela of Mila, ik weet nu al dat het voor mijn volgende bezoekje moeilijk kiezen gaat worden!
Overigens ook wel leuk dat Soraya altijd moeite doet om het huis wat op te leuken. Rond deze periode van het jaar altijd veel Halloween-decoratie, zowel aan de deur als op de kamer

.
Is in totaal nu mijn vierde keer bij Celine. De eerste keer dat ik Celine heb leren kennen bij Soraya's Palace dateert nog van voor de Corona-epidemie, ik vermoed dat het 2019 zal geweest zijn. Daarna ben ik nog een keer bij Celine geweest in de periode kort na de heropening na Corona. Dat bezoekje herinner ik mij nog omdat het in die periode met mondmaskers te doen was op de kamer. Die afspraakjes met mondmaskers zijn achteraf gezien toch wel een speciale ervaring (die makkelijk bijblijft)
Qua uiterlijk vind ik ze top! Eerst en vooral: die borsten
Qua karakter: vriendelijk en gedienstig, goedlachs, zacht.
Het uurtje begon zowel vandaag als drie weken geleden op een gelijkaardige manier. Toen ik na het douchen de kamer binnenkwam stond Celine mij al op te wachten. Meteen rechtstaand zoenen, knuffelen, elkaar al wat betasten. De vorige keer droeg ze een soort net-pakje waar haar tepels doorheen staken
Ik heb net gezien dat de line-up op de website weer geupdated is, en dat mijn favorieten Manuela en Mila er terug op staan (wat normaalgezien betekent dat ze komende week terug starten). Celine, Manuela of Mila, ik weet nu al dat het voor mijn volgende bezoekje moeilijk kiezen gaat worden!
Overigens ook wel leuk dat Soraya altijd moeite doet om het huis wat op te leuken. Rond deze periode van het jaar altijd veel Halloween-decoratie, zowel aan de deur als op de kamer