WHEM Ceria Tegelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken Ceria van jaren terug. Altijd ontzettend fijn geweest bij haar. Vaak de 2 uur durende date verlengd met 2extra uren. En ook erg relaxed in bad. Helaas voor mij niet naast de deur.
Heeft iemand onlangs nog contact en date gehad met Ceria? ik probeer het al weken maar geen enkele reactie.
 
Ik bezoek Ceria regelmatig. Het contact gaat het beste door haar een sms te sturen. Meestal krijg ik een reactie binnen een uur. Echter al 2 weken krijg ook ik geen reactie. Ze heeft mij ook wel eens vertelt dat wanneer zij er niet is , dat ze dan ook niet reageert op berichten of telefoon. Als ze er weer is dan verwijderd zij alle berichten .
Reden is dat het er heel veel zijn. Kortom hopelijk ontvangt zij weer snel . Wij kunnen niets anders doen dan blijven proberen per sms. Ceria is voor mij een top dame.
 
Ben afgelopen week bij Ceria geweest vond het tegen vallen wel veel tongzoenen maar pijpen was niet diep en erg kort en mocht ook niet aan haar kutje zitten
voor mij geen herhaling meer
 
Ceria!
Ben bij haar misschien 7 jaar geleden voor het laatst geweest. Volgens mij gebruikt ze nog dezelfde foto's. Een kleine fijne Aziatische dame die ik nooit korter dan 2 uur kon boeken, maar dat was okee want ze maakte de tijd altijd vol. Ze kon ook heerlijk tongzoenen.
Ze was ook een beetje een zangeres, ze had haar eigen CD uitgebracht met covernummers van bekende artiesten, vooral in het Indische milieu. Ze liet de cd ook vaak horen. Ik ben gestopt met haar te bezoeken toen ze me wel heel erg aan het pushen was reclame voor haar te maken. Verder een schat van een mens. Ze beheerste ook de pussy sliding techniek (met strak gesloten benen mijn penis masseren), als je het niet wist zou je denken dat je in haar was.
Contact met haar opnemen was altijd een beetje moeilijk. Alle keren dat ik bij Ceria was waren wel de moeite waard. Weet iemand hoe het met haar zangcarriere is?
 
Ik hoop niet dat ze gestopt is. Maar ze is al een paar weken niet bereikbaar.
Volgende week maar weer eens proberen. Ik bel meestal 1 keer en bij geen contact 1 sms. Ceria blijft voor mij toch een leuke dame met altijd el goede service. Ondanks dat het niet meer de service is van jaren terug.
 
Geweldig die is al meer als 10 jaar 45 oud en dezelfde foto's als toen ook nog.
Verhalen waren meestal best goed moet ik eerlijk bekennen maar tot er recente foto's komen pas ik.
 
Leeftijd die niet klopt daar kunnen de dames vaak zelf niets aan doen.
Ze geven hun eerlijke leeftijd op maar een jaar later blijft dit staan op hun kinky account. Ceria is 52 jaar . Ik vindt haar niet dik. Voor mij een topper omdat ze vol overgave doet tongzoenen. Recente foto dat kan natuurlijk wel en daar ben ik zelf ook wel gevoelig voor. Van Ceria maakt mij dit niet uit want ik kan haar al jaren en weet dus wel hoe ze eruit ziet. Maar voor anderen begrijp ik het wel dat ze graag recente foto's willen zien.
 
Ach. voor € 97.50 kun je ook niet veel verwachten.
Weet alleen niet hoe oud de ad is. Denk even oud als vorige link.
Ben van de week bij haar geweest. Het is lastig om een afspraak met haar te maken, heb een afspraak 2 weken geleden via sms gemaakt. En dat ging prima.
Ze is niet de jongste, schat 52 in 2024. Ze geeft een stevige massage, wat erg prettig is.
Er is alleen een koude douche, en die wordt niet meer gerepareerd.
 
Voor zover ik me herinner kun je haar alleen voor minimaal TWEE uren boeken. Er zal wel een uurprijs vermeld zijn op de sites waar ze adverteert, maar heren, lees haar tekst even goed door.
Of misschien heeft ze die 2 uur losgelaten ik weet het niet, ik ben al jaren niet langsgeweest. Foto's worden zo te zien ook niet meer vernieuwd...
 
Ik ben er afgelopen jaar ook geweest. Ook toen ja afspoelen kan in het bad met alleen koud water..... brrrrrr uh okay was handig geweest dit vooraf even te weten. Verder was het wel okay, ze kust graag maar omdat ik net niet meer helemaal glad was bleef ze daar maar wat over "zeuren" dus dat maakte het wat minder prettig. Was ik een schuurpapier nee helemaal niet. Verder is ze niet heel actief moet ik zeggen. Voor mij geen herhaling ondanks dat ik het altijd erg fijn vind als dame lekker kussen. Verder een vriendelijke dame. Uiteraard ieder zijn ding of mening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan