WHEM Cest Moi, Meppel, Privé ontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cest Moi, Meppel, Priveontvangst

23-05-19, 12:57

Het is al een tijdje geleden dat ik bij deze dame ben geweest, maar omdat ik de recensie hier niet terug kon vinden toch maar wat aan het schrijven. Ze is een slanke milf tegen de 40 met kleine borstjes. Ik ben een paar keer bij haar geweest zowel solo met haar als ook met haar partner erbij, waarbij hij toekijkt en desgewenst meedoet. Het milfje is wat mij betreft een vrouw die qua uiterlijk helemaal aan mijn wensen voldoet: tenger met kleine borsten. Ze is makkelijk geil te krijgen en kan enorm genieten van vingeren, tongen en beffen. Neuken en pijpen is altijd met condoom. Geen discussie over mogelijk. Je mag haar flink doorneuken in allerlei standjes, maar ze heeft graag dat je tenslotte je zaad over haar borsten spuit. Eend at met milfje kan heel erg geil zijn, maar dat hangt wel een beetje af van haar zin. Als ze zich ontspannen voelt is het prima, heeft ze van alles aan haar hoofd, dan is het veel minder en een beetje plichtmatig en vlug. Een ander minpuntje is dat ze liefst erg veel praat. Je moet haar echt bezig houden anders praat ze de oren van je hoofd en gebeurd er niet zo veel. Het hangt echt van haar goede zin af hoe een en ander verloopt.

Ze adverteert zowel als solo als met haar vriend. (sexjobs)
Wat de locatie aangaat, ze adverteert met Meppel, maar de laatste keer dat ik bij haar was was het in een andere plaats tussen Meppel en Zwolle in. De recensie plaats ik in drenthe, maar de plaats waar ze ontvangt was toen in overijssel.

Je kunt met haar een heel geile en fijne seksafspraak hebben.
https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...gt-jou_6735887
https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...e-bank_6899479
 
28-06-19, 08:38
Tijdje geleden bij deze vrouw geweest. Heel aardig en praat veel. Iets te veel vind ik.
Ontvangt in een net huisje.
Voor de rest is daar voor mij alles wel mee gezegd.
Uiterlijk viel mij zwaar tegen en de sex viel tegen.
Smaken verschillen maar voor mij geen herhaling.
 
26-08-19, 06:22
Alsnog het formulier.
Over deze dame is eerder een topic geweest. Reisde rond omgeving Zwolle. Soms een caravan, soms een hoteldate. Nu in een zomerhuisje omgeving Zwolle. Weer eens geweest, maar had beter moeten weten. Nog even slecht en verwarrend. Dame lijkt niet 100% in orde. Veel praten, onsamenhangend, pijpen 20 sec, trekken 20 sec. Neuken heel matig. Kwam er niet van klaar. Skinny....dat wel. Verder zonde van de centjes.
 
29-08-19, 08:59


Ben er 1x geweest, lange intro, op bank zitten, kletst over van alles en nog wat, onsamenhangend, drankje, beetje voelen ondertussen, daarna naar boven waar ik haar toch wel ff echt lekker heb liggen beffen en neuken, idd skinny vrouw, ik hou daar wel van. beetje na kletsen, heeft geen haast. geen vervelende ervaring. Maar kan me voorstellen dat mensen dat kletsen van haar wat irritant vinden, persoonlijk heb ik er geen problemen mee. Zou ik er nog een keer naar toe gaan? denk het wel... wanneer je haar echt lekker geil hebt, kun je een leuke tijd hebben met haar.. maar, ze mag overigens haar foto's bij haar advertenties wel eens een keer verversen, even wat nieuws, even wat actueels.

Dame oke, sex oke
 
09-09-19, 15:43
Veel woorden, weinig daden.
Na een lange tijd van warrige verhalen de kleren uit, beffen was ook mogelijk. Niet gedaan, niet fris.
Dan maar neuken, vrij passieve dame, eerste en laatste keer.
Ik had ook de indruk dat zij onder invloed van iets was.
 
09-10-19, 14:23
Afspraakje met haar gehad. Zeer prettig contact via telefoon. Ontvangst ook zeer netjes. Na een drankje en praatje naar slaapkamer verhuist. Pijpen was met condoom en redelijk goed. Dame laat zich beffen en geniet ervan. Sex ook met condoom was ook redelijk goed. Nog even nagepraat en gedoucht. Daarna vertrokken. Prettige dame maar herhalingsgevaar is er voor mij niet.
 
05-11-20, 14:10

Vorig jaar inderdaad een keer haar opgezocht op de beschreven plek in Overijssel en het vakantiehuisje. Alles redelijk netjes.
Leuk gesprek gehad, en inderdaad was het wel zaak om zelf je doel voor ogen te houden, het nodige initiatief te nemen en haar af en toe bij de les te houden, anders wordt het wat passief. Niet omdat ze het niet wil, integendeel, ze doet dit min of meer ook uit hobby, al jaren voorzover ik begreep, ook met medeweten van haar man, zo lijkt het.
Het is meer dat ze zelf inderdaad graag wat afdwaalt en even niet doorheeft dat jij voor iets anders komt :)

Advertentie is momenteel offline, maar ze zal wellicht in de toekomst wel weer eens haar hobby verder oppakken, vermoed ik zo.
 
Langs geweest bij deze werkelijk skinny dame, zeer fijn gebouwd. Veel van wat hiervoor geschreven is klopt aardig. Kletst graag, maar als je initiatief neemt is deze liefhebster een feest in bed. Werkelijk een fantastische GFE gehad. Kans op herhaling is groot zeker omdat ze vroeg of ik nog eens langskwam. Niet eerder zo'n klik gehad.
Kan me wel voorstellen dat op andere dagen of bij andere heren de ervaring anders is. Maar ik viel kennelijk in de smaak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan