Recensie Champaign/ Champagne Spink Thai Massage 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

matthiaske

Wandelaar
Forumpionier
37
01/07/21
24
11
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/champagne-32484630944.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nog eens Spink gepasseerd bij een dame dat ik nog niet gehad heb.
Bij het opendoen van de deur, 1m50, vermoed rond de 40-45 jaar?
Op zich valt het lichaam wel mee, heeft grote borsten waar ze handig gebruik van maakt wanneer ze met de filou begin te spelen.
Soit, € 80 afgerekend, cola zero gekregen (River cola..... zucht), op de buik gestart met te liggen.
De massage zelf was geen hoogvlieger maar ze stak er wel wat variatie in, ook in haar bewegingen. Al stuk betere gehad maar ook al minder goede gehad (lees: eindeloos wrijven op dezelfde manier).
Af en toe kwam ze wel teasen in de bilspleet tegen de ballen, maar iets te weinig naar mijn goesting. Voor de B2B masseerde ze deze wel goed toen ik op de buik bleef liggen. Hierna een veel te korte B2B en ik mocht omdraaien. Nog even de piemel gewassen, olie erover en beginnen aftrekken. Hierna variant van 'Russisch' neuken, tussen/op de borsten, tepels laten werken enz.. Voelde redelijk goed.
Zaadlozing kwam ook veel te snel naar mijn goesting maarja, de olie zal hier opnieuw voor wat tussen zitten haha.
Hierna nog korte massage van de armen/handen, gedoucht en ze heeft mij begeleid naar buiten. Exact 1 uur binnen geweest dus dit was wel goed itt anderen... :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Uitstekende ervaringen met Champain, ze is klein, volslank en grote borsten = lekker, vind ik.
Ik ben altijd al 'paraat' als ze in de kamer komt en we doen geen inleidende massage, maar ik laat haar meteen beginnen spelen.
Ze weet dat ik van langdurige stimulatie hou met meermaals teasen tot 'bijna' zodat ik keihard ben; en dan pas all the way tot spuiten.
Ook al enkele x doggy intiem in haar gegaan & ze kan 'em goed helemaal hebben.
 
Uitstekende ervaringen met Champain, ze is klein, volslank en grote borsten = lekker, vind ik.
Ik ben altijd al 'paraat' als ze in de kamer komt en we doen geen inleidende massage, maar ik laat haar meteen beginnen spelen.
Ze weet dat ik van langdurige stimulatie hou met meermaals teasen tot 'bijna' zodat ik keihard ben; en dan pas all the way tot spuiten.
Ook al enkele x doggy intiem in haar gegaan & ze kan 'em goed helemaal hebben.
Wat is er allemaal mogelijk met champagne
 
Uitstekende ervaringen met Champain, ze is klein, volslank en grote borsten = lekker, vind ik.
Ik ben altijd al 'paraat' als ze in de kamer komt en we doen geen inleidende massage, maar ik laat haar meteen beginnen spelen.
Ze weet dat ik van langdurige stimulatie hou met meermaals teasen tot 'bijna' zodat ik keihard ben; en dan pas all the way tot spuiten.
Ook al enkele x doggy intiem in haar gegaan & ze kan 'em goed helemaal hebben.
3 posts in totaal waaronder 1 met een dickpick haha..
Guess we're not pleased met jouw interventie. Gelieve op de 'Delete' knop te drukken en het te houden tot correcte / uitgebreide recensies.
uur, prijs, gedane zaken enz...
Precies of je hier een zelfverzonnen verhaaltje brengt, klinkt alleszins niet zo oprecht (?)
 
Vorige week nog eens bij Spink geweest, ditmaal bij Champagne. Gewoon iemand geboekt die nog vrij was gezien m'n drukke agenda.
Was zelfs vergeten dat ik al bij haar geweest was. Vroeg direct voor extra's maar hier niet op ingegaan.
Goede massage, iets te weinig getease. Misschien omdat ik ook toen ze het een 2e keer vroeg niet op de extra's ben ingegaan.
Uiteindelijk na het omdraaien wat olie over de filou, redelijk wat tussen haar borsten/tepels mogen verblijven. Ze weet wel wat ze doet.
Hierna zaadlozing en haar nog een korte massage gegeven.
Was op zich gezellig maar vooral rustgevend, waarvoor je eigenlijk naar daar gaat. Maar meer kan uiteraard ook.
 
deze week sinds enige tijd geleden weer eens bij spink thai geweest. Specifiek Champagne gevraagd en hoewel ze iets mollig is sprak de rest me wel aan. Iets te veel massage van de benen, maar op de buik liggend een redelijke body to body massage met goed gebruik van haar lekkere borsten. Op de rug liggend maakt ze daar ook goed gebruik van. Na bijbetaling is ze gestart met pijp en tease werk en na het omdoen van het condoom ze me me heerlijk on top klaargemaakt. Ze was goed actief en zonder de bekende kreuntjes en aanstellerij. In de douche goed ingesopt en afgespoeld. Tussendoor ook wat gelachen met elkaar, dus een plezante ervaring. Na een uurtje weer lekker buiten. De extra service moest ik tussentijds betalen, dat ben ik niet gewend, mogelijk heeft ze hier slechte ervaringen mee. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/emy-welcomes-you-to-wuustwezel.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recentelijk bij deze dame geweest die al wat langer op mijn lijstje stond en inmiddels al enkele maanden by Emy Thai in Wuustwezel werkt. Ik was zelf iets verlaat (5 minuten) en had dat onderweg ook doorgegeven. Daar aangekomen werd gevraagd of ik wilde douchen, wat ik gewoonlijk altijd doe, zo ook nu dus. Teruggekomen van de douche uit de badkamer zegt ze plots dat ze over minder dan een uur al de volgende klant heeft. Geen fijn begin dus, maar goed.

Na languit plaats te hebben genomen op bed werden eerst mijn benen vrij lang gemasseerd, maar dit was niet direct heel erotisch te noemen noch dat sprake was van een effectief stevige massage. Vervolgens werd mijn hele rug van boven tot onder overgoten met veel olie en vrij oppervlakkig gemasseerd. Op de momenten dat ze mijn nek probeerde mee te nemen voldoende het zelfs oncomfortabel aan.

Daarna mocht ik omdraaien en probeerde ze me wat meer te teasen, wat op zich een aangename afwisseling was. De opbouw richting het hoogtepunt was iets minder geleidelijk dan gehoopt, maar had wel het juiste effect.

Over het geheel genomen vond ik dit geen fijne eerste ervaring met deze dame, niet vanwege de inzet van deze dame, maar wel omdat uiterlijk, uitstraling en de massage uiteindelijk tegenvielen bij wat ik had gehoopt en verwacht.
 
Is de dame die vroeger lange tijd in Zaventem werkte in meerdere salons. Gaat dus al heel lang mee.
Lang geleden mijn eerste trio gehad met hasr en dame van hetzelfde salon en tot mijn verbazing speelden ze zelf met elkaar en begonnen ze zelf elkaars poesje te likken…geile date was dat wel.
Geen idee of ze daar nu nog voor open staat…
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan