Recensie Chanel (Aaliyah), Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjenglife

Vaste klant
181
18/08/21
45
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/aaliyah/?iid=47376
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

sinds een paar maanden werkt Aaliyah bij Massagewereld in Maastricht en Weert.

ik ben een paar keer bij haar geweest voor massage, de foto's zijn geen fotoshop.
een beeldschone ts die je masseert bij massagewereld.


ze masseert de rug wat steviger wat ik zelf wel fijn vind.
af en toe gaat ze met haar lange nagels zacht over je rug.
ze krijgt zelf ook een stijve, waar je aan mag zitten, mits je body intensief massage hebt.

ik zal zeker nog terug gaan bij haar.
of meer mogelijk is bij haar geen idee, ik denk het niet
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor die update! Heel benieuwd wanneer ze in Soest gaat masseren.
Top overigens van ME dat ze nu een trans masseuse hebben! Voor mij is dat een seksdroom die uitkomt ?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/aaliyah/?iid=47376
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs Aaliyah bezocht in Weert en gekozen voor body intensief.

Eerst lekker uitgebreid gedouched waarbij ze met haar stijfwordende "plus" lekker tegen je aanrijdt en geen plekje onberoerd laat. Daarna plaatsgenomen op het bed en genoten van een body2body en na enige tijd was het tijd om om te draaien voor de finale. Ze werd zelf ook weer stijf en mocht met haar pik spelen. Dit resulteerde in een intense explosie.

Ze heeft tijdens de massage ook nog even mijn rug "gekraakt" dus ook haar massage-skills zijn in orde.

Aaliyah is een bloedmooie dame die ook lief en gezellig is en haar vak verstaat. Ga zeker snel weer terug!
 
Ben zondag nog bij haar geweest voor de 5e keer, de 4e keer bood ze mij wat extra aan, mocht haar pijpen voor 50 euro. Ze zei er nog bij dat het eigenliefde mag maar alle mannen doen het zei ze erbij
nu zondag tijdens het douche mocht ik haar aftrekken en met haar spelen, maar eenmaal op het matras voor de massage was het anders, als ik haar wou aanraken moest ik 50 bij betalen.
toen was mijn zin in de massage al over.
komt voor de 5e keer bij haar, nooit iets gezegd over bij betalen om haar aan te raken en nu opeens zo doen. Voor mij de laatste keer geweest, ben wel een beetje erg teleurgesteld in haar.

Heb je de indruk gekregen dat Aaliya top is? Of is ze bottom? Ik ben op zoek naar een top ladyboy die mij tijdens het massseren verleidt.j

ik denk zolang je betaald ze je wel wil proberen Te verleiden, maar verwacht er niet teveel van. Denk ook niet dat ze top is, zoals ik begrepen heb zit het in de planning om helemaal omgebouwd te worden
 
Ze woonde zelf in Rotterdam, ze zal nu privé dan ook ontvangen. Ik weet dat ze een contract had waarin stond dat ze alleen Weert en Maastricht massagewereld zou werken.
schijnbaar voelen de andere locatie er niks voor om een shemale op locatie te hebben.
kan zijn dat ze daarom gestopt zou zijn
 
Laatst bewerkt:
Ze woonde zelf in Rotterdam, ze zal nu privé dan ook ontvangen. Ik weet dat ze een contract had waarin stond dat ze alleen Weert en Maastricht massagewereld zou werken.
schijnbaar voelen de andere locatie er niks voor om een shemale op locatie te hebben.
kan zijn dat ze daarom gestopt zou zijn
Dat is economisch wel erg dom van die salon. Een goede shemale, kan echt veel klanten binnen halen.
 
Ik heb tijd geleden geprobeerd om een afspraak in Maastricht te maken, maar ze was maar af en toe en op afspraak daar aanwezig. Ik moest aangeven wanneer ik zou willen en dan zouden ze kijken. Dat werkt dus niet.
Klopt, ze zou normaal 2x per week in Maastricht moeten werken andere dagen mag ze in Weert. Maar ze weigerde vaker om naar Maastricht te gaan omdat het haar te ver is
 
Terug
Bovenaan Onderaan