Recensie Chanel, Den Haag, Geleenstraat 100b2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stouterd

Vaste klant
242
06/03/22
302
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Chanel.... De top of the parfum

Chanel.... erg verrassend
Al heel vaak heb ik haar gesproken. Eerst op 122, daarna passage 110, toen naar 49 en nu boven. Nog nooit binnen geweest maar vond haar er de laatste tijd beter dan best uitzien. Ik knikte dat ik binnen wilde. You really come to me? Vroeg ze.... yesyes.
And what do you want to do with me because i dont give the special service like jurgitta did to you... nee..duhu, niemand in de straat doet wat jurgitta en ik deden.
Anyway... ik was nu bij chanel.
Ik vroeg om teasen, tongzoenen, relax en slow.
Haar lichaam is geweldig. Ongelooflijk mooie echte borsten. Zelden ze zo mooi gezien. Heerlijk kontje en een bloedgeile blik. Ze begon naakt wat te dansen terwijl ik me waste. Kwam tegen me aan schuren aan de wasbak en pakte achterlangs mijn ballen met haar volle hand. Dit doe ik ook als je mij straks slow en diep neuk in mijn drijfnatte kutje zei ze. Ik draaide mijn hoofd en ze pakte mij vol op mijn mond, zoende me heel passievol en liet spuug uit haar mond lopen die landde op mijn eikel. Ze smeerde het uit met haar vingers, ging door haar knieen en likte aan mijn stam tot net onder mijn eikel en weer terug omlaag. Mijn pik stond staalhard overeind. Ze wees het plekje op mijn pik aan tot waar ze zonder condoom ging. De rest doe ik met... Kut dacht ik. Ze kwam staan en zoende mij weer. He is so hard zei ze. Let me suck that hard dick and let me tease you like hell. Ze duwde me achterover, kroop over mij heen. Zoende mij overal met weer een tongzoen. Kwam met haar tepel langs mijn mond, kroop verder onhoog en duwde haar kutje in mijn gezicht en toen ik mijn tong uitstak zakte ze er langs, weer omhoog, en weer omlaag. Ze smaakte echt lekker maar meldde me meteen dat ze niet gelikt wilde worden maar mij teasede. I love it. Ze likte nog even aan mijn stam, onder mijn eikel maar liet dit keer haar tong ook over mijn eikel gaan en keek me heel doordringend en geil aan. Ze deed cd om met haar mond waarbij ik even dacht dat ze hem zo naar binnen zoog maar er zat een cd om. Heel gevarieerd werd ik diep gepijpt. Tussendoor weer die passie in het tongzoenen. Tussen mijn benen trok ze mijn pik naar zich toe die half tussen mijn benen naar binnen werd geslokt. Wat een geil ding is dit. Met cd maar het voelde 1000x beter dan zonder. Ze wisselde voor het neuken van cd. Ik vroeg haar achteraf waarom en was omdat wij zoende en mijn speeksel dus op het cd zat. Zeer hygienisch dus. Ze ging liggen, benen wijd, geen glijmiddel nodig kan ik je melden want vocht had ze voldoende. Ik schoof hem er in. Ze kreunde zacht. Fuck me slow with your hard dick. Ze pakte mijn nek en weer die passie. Om kippevel van te krijgen. Ze spoorde mij aan met dirty talk. Greep mijn kont om dieper te neuken. Kantelde haar bekken zodat ik haar kon doorboren. Ik voerde het tempo op en voelde het geil langs mijn ballen lopen. Ze vond het wel lekker geloof ik.
Dieper en sneller ging ik. Meer dirty talk en pakte mij achterlangs bij mijn ballen. Met haar andere hand wreef ze erg ongecontroleerd over haar klitje. Ik zag dat hij gezwollen was en het leek of ze klaar kwam. Ze greep me nu vol bij mijn ballen en ik explodeerde.
Ze controleerde het cd en haalde hem er af. Ik voelde aan haar kutje en ja.... ik denk dat ze klaar gekomen is. Zo glibberig geil waarbij ze mij verlegen aankeek, mijn hand pakte en me een overweldigende tongzoen gaf.

Erg verrassend...
 
Best grappig eigenlijk hoe verschillend de ervaringen bij een Dvp kunnen zijn.
Op een zaterdagmiddag zag ik op Nr 100 boven een blonde dame zitten. Ik kon haar gezicht niet goed zien maar had ergens op dit forum gelezen dat een Nederlandse Gina weer terug was. Tot 2016 was Gina die op Nr 23 werkte mijn vaste dame maar door omstandigheden moest ze plotseling stoppen.
Het bleek geen Gina, maar Chanel te zijn. Vond het een beetje lullig om te zeggen dat ik me vergist had en besloot om maar naar binnen te gaan. Ze heeft een slank figuur met een kleine B-cup borsten. Ik mocht haar lichaam strelen en spelen met haar tietjes, maar dat was dan ook alles.
Het begon al met "oh, its big". Daarna werden blauwe ziekenhuis handschoenen aangetrokken onder het mom van " So my nails won't scratch you".
Er werd een halve liter olie over mijn pik gegoten en aftrekken leek nergens op. Ze probeerde ook nog een vinger in mijn reet te steken en leek teleurgesteld dat ik dat niet wilde. Ze was absoluut niet onvriendelijk en begon me wijs te maken dat slechts het strelen van een tepel al een kinky spel moest voorstellen.
Toen ze een condoom over mijn half slappe overdadig geoliede lul wilde doen lukte dat natuurlijk niet goed en wat er toen gebeurde had ik nog nooit meegemaakt. Ik trok het condoom strakker aan, maar ze werd zenuwachtig, verwijderde het en nam een nieuwe. Ging weer niet goed en bij de derde bleek de ware reden. Ik kreeg een hele preek dat ik de condoom niet mocht aanraken omdat het dan hetzelfde zou zijn als neuken zonder condoom en of ze me een handjob zonder condoom mocht geven.
Voor mij hoefde het al niet meer en ik bedankte vriendelijk.
Geen handjob, geen pijpen, geen neuken en €50 armer liep ik de deur uit.
Hoef niet te zeggen dat er geen herhaling bij haar zal plaatsvinden.
Slechtste ervaring in jaren. Tegenovergestelde van Stouterd zijn bezoek.
Gelukkig had ik daarna een top date met Diana waardoor ik alsnog zeer tevreden huiswaarts ging.
 
Je hebt het inderdaad wel heel anders beleefd dan Stouterd.
Daarna werden blauwe ziekenhuis handschoenen aangetrokken onder het mom van " So my nails won't scratch you".
Dit zal voor mij op zich al een afknapper zijn,

Ik zag dat Bjorn post # 4 ook bij haar langs is geweest. Ik ben wel benieuwd hoe hij het ervaren heeft.
 
Wel bijzonder dat er zo extreem veel verschil in zit. Zo zie je maar dat het een individuele ervaring is. Geeft geen enkele garantie.
Zo heb ik pas een dame bezocht op 51 waar mannen echt naartoe rennen als de gordijnen open gaan. Ik vond er serieus niks aan.....
Maargoed, chanel vertoonde bij mij ook wel wat smetvrees maar meer met een aantal keren handenwassen, en het wisselen van het cd omdat we tongzoende...
 
Best grappig eigenlijk hoe verschillend de ervaringen bij een Dvp kunnen zijn.
Op een zaterdagmiddag zag ik op Nr 100 boven een blonde dame zitten. Ik kon haar gezicht niet goed zien maar had ergens op dit forum gelezen dat een Nederlandse Gina weer terug was. Tot 2016 was Gina die op Nr 23 werkte mijn vaste dame maar door omstandigheden moest ze plotseling stoppen.
Het bleek geen Gina, maar Chanel te zijn. Vond het een beetje lullig om te zeggen dat ik me vergist had en besloot om maar naar binnen te gaan. Ze heeft een slank figuur met een kleine B-cup borsten. Ik mocht haar lichaam strelen en spelen met haar tietjes, maar dat was dan ook alles.
Het begon al met "oh, its big". Daarna werden blauwe ziekenhuis handschoenen aangetrokken onder het mom van " So my nails won't scratch you".
Er werd een halve liter olie over mijn pik gegoten en aftrekken leek nergens op. Ze probeerde ook nog een vinger in mijn reet te steken en leek teleurgesteld dat ik dat niet wilde. Ze was absoluut niet onvriendelijk en begon me wijs te maken dat slechts het strelen van een tepel al een kinky spel moest voorstellen.
Toen ze een condoom over mijn half slappe overdadig geoliede lul wilde doen lukte dat natuurlijk niet goed en wat er toen gebeurde had ik nog nooit meegemaakt. Ik trok het condoom strakker aan, maar ze werd zenuwachtig, verwijderde het en nam een nieuwe. Ging weer niet goed en bij de derde bleek de ware reden. Ik kreeg een hele preek dat ik de condoom niet mocht aanraken omdat het dan hetzelfde zou zijn als neuken zonder condoom en of ze me een handjob zonder condoom mocht geven.
Voor mij hoefde het al niet meer en ik bedankte vriendelijk.
Geen handjob, geen pijpen, geen neuken en €50 armer liep ik de deur uit.
Hoef niet te zeggen dat er geen herhaling bij haar zal plaatsvinden.
Slechtste ervaring in jaren. Tegenovergestelde van Stouterd zijn bezoek.
Gelukkig had ik daarna een top date met Diana waardoor ik alsnog zeer tevreden huiswaarts ging.
Ik moet nog steeds even een reviewtje schrijven. Maar mijn ervaring komt dus akelig dichtbij dit verhaal.
Letterlijk 2 seconde 'de liefde bedreven' alvorens ik werd gesommeerd op bed te liggen. De blauwe handschoenen gingen aan. Ik was enigsinds verbaasd waar die handschoenen voor waren. Bleek dat mevrouw ook bij mij een vinger in de achterdeur wilde plaatsen. Hier ook vriendelijk voor bedankt.
Niet bepaald voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op een van mijn laatste vrije dagen voordat ik weer moet werken ben ik aan de wandel geweest. Eigenlijk had ik zin in iets anders dan de dames die ik normaal bezoek. Helaas voor mij, ben ik nogal kieskeurig, waardoor het lang duurt voordat ik eindelijk een keus maak. Ik heb vandaag even het privehuis Diane's Secret bezocht om te kijken of er een dame was die mij genoeg aan zou spreken. Dit was niet het geval. Daarna ben ik naar de Doubletstraat geweest en tot mijn geluk trof ik daar Coco aan die net een wandelaar te woord had gestaan. Omdat ik een behoorlijke zwak heb voor Coco, was ik bij haar binnen gegaan. Die sessie was uitmuntend, maar toch bleef bij mij een gevoel knagen dat ik een nieuwe dame wilde bezoeken.

Omdat dat de kans groter was dat ik zo slagen in de Geleenstraat, was ik daar naar toe gelopen. Ik had het geluk dat Anastasia er niet was, want anders was ik toch weer gezwicht voor haar. Ik was maar even in de Geleenstraat en de Hunsestraat gaan lopen. Ik had wel in mijn hoofd een lijstje gemaakt van dames waar ik nieuwsgierig naar was. Ik was onder andere nieuwsgierig naar Karina. Ik had haar zelfs even gesproken bij haar raam, maar ondanks dat ik wel een goed gevoel bij haar had ben ik toch niet naar binnen gegaan. Kort daarna stuitte ik op Chanel.

Als ik terug graaf in mijn wandelgeheugen hebben de paden van mij en Chanel meerdere malen elkaar gekruist. Ik wist toen haar naam niet, maar ik vond haar altijd wel iets aantrekkelijks hebben. Daarom heb ik haar vandaag aangesproken aan het raam. Ik had weinig specifieke afspraken met haar gemaakt aan het raam, behalve van een slow blowjob. Uiteindelijk ging ik binnen en kwam ik in een verrassend grote kamer met SM-spullen.

Na de plichtpleging van betalen, uitkleden en wassen kon ik haar goed bekijken en zag ik een behoorlijk aantrekkelijke vrouw voor mij. Vervolgens begon ze mij te pijpen met condoom op de manier waarop ik dit had verzocht. Ze kwam behoorlijk in de buurt van Anastasia qua manier van pijpen. Daarna ging ze in mijn ogen iets te snel over naar neuken. Zij kwam bovenop en dit deed ze prima. Omdat ik al eerder bezig was geweest met Coco was ik niet meer best in vorm. Dit merkte ik ook aan dat ik haar tempo niet meer kon bijbenen. Ik vond het wel prima en ik deed het rustig aan.

Het was geen memorabele sessie, maar dit is ook een beetje te wijten aan mij. Qua dienstverlening en qua houding vond ik haar zeker niet slecht, alleen weet ik niet of ik haar de volgende keer zou bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan